Need for Speed: ProStreet
#1
   

Tytuł gry:Need for Speed: ProStreet

Producent:EA Black Box

Wydawca:Electronic Arts

Rok wydania: 2007

Gatunek: wyścigi

W roku 2007 EA po debiucie swojej poprzedniej części nfs carbon, chciało rozgrywkę nfs przeprowadzić na zupełnie inny poziom czyli rozgrywka z nocnych nielegalnych wiścigów przeniosła się na zamknięty legalny obszar czyli tor.NfS PS to pierwsza część tej serii która stała się realna czyli wycofali spowalnicz czasu a na wyścig np.(w zależności od kupionych ulepszeń) można było nitro użyć od 1 do 4 razy, czyli tyle ile butli z podtlenkiem azotu zakupiłeś. dodatkowo nie było już czegoś takiego że im dalej jesteś w grze to odblokowują się części w tej części nfs tunning i ulepszenia wozu zależały tylko i wyłącznie od ilości wygranych pieniędzy, jedynie samochody nowe były odblokowywane po każdych zawodach.kolejną żeczą która spowodowała że gra stała się ralna to prawdziwe zniszczenia (na PC wraz z odpadającymi częściami karoserii) nie było przynajmniej już tak ja w poprzednich częściach że z prędkośćią 200km/h wiedziesz w scianę i nic się nie stanie. od wersji na PC rużni się jeszcze tym że nnie ma kilku tras i samochodów i że w wyścigu startują tylko 4 zawodnicy a nie 6.Ważną żeczą jest także to że już niewystarcza jeden samochód do wszystkiego tylko kupujemy samochód to np.Gripu i w tym zakresie go tunningujemy.W grze istnieją trzy tryby rozgrywki czyli :
Nowicjusz- kontrola trakcji,abs i inne wspomagania włączone dodatkowo system na zakrętach zwalnia za ciebie.
Zawodnik- bez hamowania na zakrętach przez system zato zozstają wspomagania tp. kontrola trakcji czy abs.
Król-tryb bez żadnego wspomagania przy którym można sprawdzić swoje umiejętności.

kilka screenów:    
   
   

Fabuła gry: Gdy rozpoczniemy karierę wcielamy się w kierowcę który nazywa się Rayan Copper który wcześniej ścigał się nielegalnie a cała gra polega na pokonaniu króla kierownicy Ryo i królów gripu,driftu,dragu,próby prędkości, co wiąże się z prechodzeniem zawodów.(żeby zmierzyć się z królami gripu,driftu,dragu,próby prędkości treba podbijać rekordy torów).

Rodzaje wyścigów (dokładny opis) :

-Grip

=Grip – najprostszy tryb rozgrywki (znany w poprzednich NFS`ach jako Circuit) – wyścig odbywa się na zamkniętym torze, do przejechania jest od 2 do 5 okrążeń, a pierwszy na mecie wygrywa. Rywalizuje ze sobą do 8 zawodników.

=Próba czasowa – wyścig (częściowo) na czas, w którym startuje równolegle 4 kierowców, starających się zdobyć jak najlepszy czas na torze.
=Klasa gripu – zasady podobne do gripu z małą różnicą – auta są początkowo analizowane według mocy, a następnie przypisywane do grupy A (auta słabsze) i B (auta mocniejsze). W zależności od przydziału gracz musi walczyć jedynie ze swoją grupą – kto pierwszy z grupy przekracza linię mety, ten wygrywa. Jednak często może być gorąco, bo obie grupy walczą na torze w tym samym czasie.
=Eliminacje sektorowe – najdziwniejsza odmiana gripu. Tor zostaje podzielony na 4 etapy, a na każdym należy zdobyć jak największą liczbę (przyznawanych co punkt kontrolny) malejącej ilości punktów. Każde zdominowanie sektora daje do puli gracza tyle punktów, z jakimi zjawił się na punkcie kontrolnym. Za dominację we wszystkich sektorach jest premia – 500 punktów. Wyścig obejmuje trzy okrążenia, a walkę toczy czterech zawodników.
-Drift – wyścig odbywa się na krótkim i krętym torze. Należy tak operować autem, by jak najdłużej utrzymywało się w kontrolowanym ślizgu. Każdy zawodnik (oraz gracz) ma 3 przejazdy, a wygrywa ten, który po 3 etapach ma najlepszy wynik za pojedynczy przejazd. Punkty za poślizg obliczane są na podstawie szybkości, długości i kąta wykonanego poślizgu. Można też otrzymać punkty bonusowe – +250 pkt za długi poślizg, +250 pkt za szybkość i +100 za drift z użyciem nitro. Skasowanie wozu powoduje utratę wyników aktualnego wyścigu. UWAGA! W wyścigu drift mogą brać udział tylko samochody z napędem na tylną oś.
-Drag
=Drag na 1/2 mili – wyścig odbywa się na prostej trasie. Należy odpowiednio rozgrzać przed startem opony, następnie idealnie wrzucić pierwszy bieg i starać się o kolejne perfekcyjne zmiany biegów. Każdy zawodnik (i gracz) ma do dyspozycji trzy przejazdy, w których stara się osiągnąć najlepszy czas. Zawodnik, który ma po 3 próbach najlepszy czas – wygrywa. Skasowanie wozu powoduje utratę wszelkich wyników w konkurencji.
Drag na 1/4 mili – te same zasady co wyżej. Jedyną różnicą jest dystans do pokonania.
Jazda na dwóch kołach – Należy na odcinku ¼ mili przejechać jak najdłuższy dystans na dwóch kołach. Każdy ma 3 próby przejazdu. Kto po 3 rundach ma największą odległość – wygrywa.
-Szybkość
=Próba prędkości – Jest to wyścig długodystansowy (10-30 km) na w miarę prostej trasie z lekkimi zakrętami. Trudność polega na tym, że należy praktycznie cały czas pędzić ponad 300km/h, jednocześnie nie wypadając z trasy (najlepiej nawet nie dotykając pobocza), bo przy tej szybkości każda stłuczka grozi kasacją auta. Kto dojedzie pierwszy na metę – wygrywa. Rywalizuje do 4 zawodników.

=Próba prędkości maksymalnych – zasady podobne do tych wyżej – z tą różnicą, że liczą się zsumowane wskazania mierników prędkości. Na trasie takich punktów pomiarowych jest od 3 do nawet 9-10. Kto ma największą sumę na mecie – wygrywa.

Pudełko zawiera standardowo płytę i instrukcję (nie ma w środku miejsca na kartę pamięci) a oto zdjęcie wnętrza pudełka :    

Grę ocenia między 8.5 a 9.0.ale polecam bardzo fanom seri NFS

P.S Jest to moja pierwsza recenzja więc proszę o wyrozumiałość i uwagi dotyczące zmian.
Odpowiedz
#2
No cóż... cała część dotycząca opisu rodzajów wyścigów, czyli lwia część tekstu jest zerżnięta żywcem z wikipedii. Nie robi się takich rzeczy i w recenzji wszystko powinno być napisane własnymi słowami. Popraw to jak najszybciej.

PatrolCaS napisał(a):Ważną żeczą

rzeczą

PatrolCaS napisał(a):rużni

różni

Jest też sporo innych błędów, w tym sporo literówek. Musisz większą uwagę przyłożyć do estetyki, bo nieciekawie czyta się tekst, który jest naszpikowany błędami.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!

[Obrazek: montana_pl89.png]
Odpowiedz
#3
Taki cytacik z Wikipedii

Cytat:Grip
Grip – najprostszy tryb rozgrywki (znany w poprzednich NFS`ach jako Circuit) – wyścig odbywa się na zamkniętym torze, do przejechania jest od 2 do 5 okrążeń, a pierwszy na mecie wygrywa. Rywalizuje ze sobą do 8 zawodników.
Próba czasowa – wyścig (częściowo) na czas, w którym startuje równolegle 4 kierowców, starających się zdobyć jak najlepszy czas na torze.
Klasa gripu – zasady podobne do gripu z małą różnicą – auta są początkowo analizowane według mocy, a następnie przypisywane do grupy A (auta słabsze) i B (auta mocniejsze). W zależności od przydziału gracz musi walczyć jedynie ze swoją grupą – kto pierwszy z grupy przekracza linię mety, ten wygrywa. Jednak często może być gorąco, bo obie grupy walczą na torze w tym samym czasie.
Eliminacje sektorowe – najdziwniejsza odmiana gripu. Tor zostaje podzielony na 4 etapy, a na każdym należy zdobyć jak największą liczbę (przyznawanych co punkt kontrolny) malejącej ilości punktów. Każde zdominowanie sektora daje do puli gracza tyle punktów, z jakimi zjawił się na punkcie kontrolnym. Za dominację we wszystkich sektorach jest premia – 500 punktów. Wyścig obejmuje trzy okrążenia, a walkę toczy czterech zawodników.
Drift – wyścig odbywa się na krótkim i krętym torze. Należy tak operować autem, by jak najdłużej utrzymywało się w kontrolowanym ślizgu. Każdy zawodnik (oraz gracz) ma 3 przejazdy, a wygrywa ten, który po 3 etapach ma najlepszy wynik za pojedynczy przejazd. Punkty za poślizg obliczane są na podstawie szybkości, długości i kąta wykonanego poślizgu. Można też otrzymać punkty bonusowe – +250 pkt za długi poślizg, +250 pkt za szybkość i +100 za drift z użyciem nitro. Skasowanie wozu powoduje utratę wyników aktualnego wyścigu. UWAGA! W wyścigu drift mogą brać udział tylko samochody z napędem na tylną oś.
Drag
Drag na 1/2 mili – wyścig odbywa się na prostej trasie. Należy odpowiednio rozgrzać przed startem opony, następnie idealnie wrzucić pierwszy bieg i starać się o kolejne perfekcyjne zmiany biegów. Każdy zawodnik (i gracz) ma do dyspozycji trzy przejazdy, w których stara się osiągnąć najlepszy czas. Zawodnik, który ma po 3 próbach najlepszy czas – wygrywa. Skasowanie wozu powoduje utratę wszelkich wyników w konkurencji.
Drag na 1/4 mili – te same zasady co wyżej. Jedyną różnicą jest dystans do pokonania.
Jazda na dwóch kołach – Należy na odcinku ¼ mili przejechać jak najdłuższy dystans na dwóch kołach. Każdy ma 3 próby przejazdu. Kto po 3 rundach ma największą odległość – wygrywa.
Szybkość
Próba prędkości – Jest to wyścig długodystansowy (10-30 km) na w miarę prostej trasie z lekkimi zakrętami. Trudność polega na tym, że należy praktycznie cały czas pędzić ponad 300km/h, jednocześnie nie wypadając z trasy (najlepiej nawet nie dotykając pobocza), bo przy tej szybkości każda stłuczka grozi kasacją auta. Kto dojedzie pierwszy na metę – wygrywa. Rywalizuje do 8 zawodników.
Próba prędkości maksymalnych – zasady podobne do tych wyżej – z tą różnicą, że liczą się zsumowane wskazania mierników prędkości. Na trasie takich punktów pomiarowych jest od 3 do nawet 9-10. Kto ma największą sumę na mecie – wygrywa.
Posiadane konsole :
- PlayStation2 Classic Black ( Fat ) SCPH-30004 + Memory Card Sony 8MB + 3 oryg. gry + inne rzeczy
- PlayStation SCPH-9002 + 2xDualShock + 2xMemory Card Sony 1MB + 29 gier + inne rzeczy

Chwilowo posiadane konsole :
- PlayStation2 Slim Black SCPH-77004 + Memory Card Warez 8MB + DualShock2 + pad Warez + 6 oryg. gier + okablowanie

Spis całej mojej kolekcji znjdziecie tutaj
Odpowiedz
#4
Filip przecież właśnie to napisałem... Kolejny raz już powtarzasz to, co ktoś napisał przed tobą. Inna sprawa, że autor mógłby coś w końcu zrobić z tym kawałkiem tekstu, choćby go przerobić na swoje słowa.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!

[Obrazek: montana_pl89.png]
Odpowiedz
#5
Nie mogłem się powstrzymać i musiałem podziękować za ten post, zmienił moje życie xD

Co do samej recenzji, karygodnym wręcz jest kopiowanie tekstu z jakiegoś źródła i nawet nie pokuszenie się o jego podanie! Błędy błędami, sam ich sporo popełniam i to pełno stylistycznych(od tego mam Kratosa na forum ;x), ale wiesz jak już ruszyłeś, żeby napisać tekst zrób to sam. Mylą Ci się tryby, poczytaj włącz grę, napisz swoimi słowami, a nie rżniesz. Dla mnie już dla tego powodu nie jest to recenzja do przyjęcia i wręcz razi moje oczy.
Moja rada, zrób to jeszcze raz sam od początku do końca, zobacz w wordzie czy czegoś Ci nie podkreśla bo błędy w stylu 'żecz' czy 'rużny' to naprawdę haniebne przewinienia i na pewno nawet w FireFoxie, albo GChrome były podkreślone. Nikt się błędów nie ustrzeże, tak więc nie zniechęcaj się! Najtrudniej zrobić pierwszy krok! : )
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Need for Speed: Hot Pursuit 2 Yohokaru 8 11489 01-09-2014, 20:02
Ostatni post: Makaveli
  Need for Speed: Underground 2 demo Need 2 6225 23-08-2014, 13:30
Ostatni post: Need
  Need For Speed Undercover Zielon 6 4689 17-01-2014, 19:58
Ostatni post: Falko14
  need for speed carbon mschwenk 6 5453 03-12-2013, 21:59
Ostatni post: zielin
  Need for Speed Most Wanted Yohokaru 5 5630 03-12-2013, 21:56
Ostatni post: zielin
  Need For Speed Carbon Zielon 2 3351 17-05-2012, 21:32
Ostatni post: Draco
  Need For Speed Underground - Recenzja Quake96 4 4205 06-01-2012, 16:17
Ostatni post: Quake96
  Need For Speed Most Wanted mschwenk 19 8463 14-02-2011, 12:31
Ostatni post: [email protected]

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości