call of duty finest hour
#1
co sądzicie o pierwszym callu na ps2?? sciągnołem tą gre aby przekonac się jak wyglądała rozgrywka w pierwszej części serii wydanej na ps2,i szczerze mówiąc myślałem że będzie to tytół nielepszy od medal of honor frontline,lecz mnie ta gra mile zaskoczyłaSmile całkiem sympatyczna ztrzelankaBig Grin
Odpowiedz
#2
Moim zdaniem gra nawet fajna,jednak niektóre etapy są zbyt trudne.Grafika nawet,nawet.Jedanak moim zdaniem to i tak najsłabsza część tej serii na PS2.Zdecydowanie polecam COD2: Big Red One. Smile
Odpowiedz
#3
call jedynka jak na tamte czasy byl bardzo fajna gierka... niezla grafika , ciekawa akcja ... lecz pozniej wyszedl cod 2 ktory jest najlepszy z calej serii na ps2
Odpowiedz
#4
Nom cod2 jest zdecydowanie lepszy
1 tez fajna gierka Tongue
[Obrazek: kingrichuserbars_2.jpg]
Odpowiedz
#5
@Up
Nic nie idzie wywnioskować z tych waszych opowieści...

Spędzam ostatnio przy konsoli mniej czasu, z powodu jego braku. Płyta z Finest Hour czekała ze 2 tygodnie, zanim została umieszczona w czytniku konsoli. Dziś usiadłem przed Czarną i wkładając Call'a, znów przeniosłem się w czasy II Wojny Światowej.
Aktualnie jestem chyba w 5 czy 6 misji kampanii rosyjskiej i gra wywarła na mnie spore wrażenie. Powiem szczerze, odczułem powiew świeżości. Misje i lokacje jak do tej pory są zróżnicowane, nie nudzę się.
Już pierwsza misja rzuca nas w wir walki - wraz z towarzyszami broni dopływamy do Stalingradu, choć dużo już z niego nie zostało. Wszędzie słychać strzały i krzyki, na ziemi leżą ciała zabitych, w porcie panuje chaos. Idziemy za radzieckim kapralem, który grozi nam, że jeśli spróbujemy uciec, zabije nas na miejscu. W ten sposób zostajemy wciągnięci, w sam środek walki o Stalingrad.
Przed zagraniem czytałem narzekania graczy dotyczące kolorów - fakt, na niektórych screenach gra wygląda dziwacznie, ale Ja chyba nie doszedłem jeszcze do tego momentu. Na razie grafika wręcz mnie momentami zachywyca. Jak na możliwości PS2, gra wygląda bardzo dobrze i chodzi raczej płynnie. Co prawda zdarzają się małe bugi graficzne - mówię tutaj np. o lewitujących na wysokości oczu broniach.
Animacje zachowań przeciwników są szczegółowe. Dokładnie widać jak wróg przewraca się czy traci równowagę. Postacie nie są zbudowane z przysłowiowych ''trzech polygonów na krzyż''.
Bronie wyglądają równie dobrze, choć momentami może się wydawać, że animacja ich przeładowania jest nieco dziwna.
Gra wykorzustuje jeszcze system apteczek, wtedy nie było pulsujących czerwienią ekranów. Nie mogę się do tego przyzwyczaić, często ginę bo po prostu zapominam użyć health-packaSmile

Mam nadzieję że gra utrzyma poziom do samego końca, jak dotąd jest bardzo dobrze.
Odpowiedz
#6
Apteczki to rzeczywiście oldschool ale moim zdaniem ma swój urok
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#7
Nie no, pewnie że ma to swój klimat Big Grin Tylko czasem w pierwszym momencie dziwię się czemu zginąłem, przecież ekran nie był nawet trochę czerwony Wink Zapominam użyć health-packa, mimo że mam przy sobie 3.
Odpowiedz
#8
A to jeszcze bardziej zawiłe rozwiązanie. Nie miałem przyjemności grać w Finest Hour i myślałem że jest tam system apteczek podobny do pierwszego MoH gdzie wystarczyło wejść na apteczkę i pasek życia się powiększał, a ja widzę że tu działa system ekwipunku.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#9
Zależy. Na małe apteczki wchodzisz i dodają się same, ale duże należy zbierać i używać ich ręcznie. Czasem bywa to frustrujące, bo w wirze walki naprawdę zapominam o kontrolowaniu wskaźnika życia.
Odpowiedz
#10
Mam wrażenie, że w 90% FPSów na PlayStation 2, rozmieszczenie checkpointów w grach projektowała ta sama osoba. I zawsze robiła to na ciężkim kacu...

Idę podziemnym tunelem. Rozstrzeliwuję szwabów jednego po drugim, delektując się każdym przedziurawionym mózgiem. Tunel się dłuży i dłuży, z każdego zakamarka wylatują coraz to nowe szkopy. Całość trwa dobre 6-7 minut. Wychodzę na powierzchnię, idę na drugie piętro jakiegoś budynku. Łapię karabin maszynowy, ostrzeliwuję z niego setki przeciwników. Trwa to 3 minuty. Złażę na dół, dołączam do moich. Idziemy, idziemy i nagle z kraty kanalizacyjnej wyłazi 2 szwabów z bazookami. W tym momencie padam na glebę martwy...
I co? I wracam do początku tunelu. 10-cio minutowa sekwencja musi zostać powtórzona. Oczywiście potem okazało się, że zabicie tych szkopów kończyło level. I tak jest praktycznie co każdą misję, bo checkpoint jest tylko 1.


Gra przez te checkpointy wcale nie ustępuję Blackowi poziomem trudności. Jeśli ktoś lubi wyzwania, polecam.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Call of Duty - seria według lat Iksar 6 4529 07-10-2016, 17:01
Ostatni post: GRYzonie
  Call of Duty 3 - Opinie Mr.Q 4 3547 25-08-2013, 23:57
Ostatni post: MInix4510
  Call of Duty: World at War benq1 43 19163 07-01-2013, 06:44
Ostatni post: PaultheGreat
  Call of Duty 2: Big Red One PaultheGreat 13 5945 11-10-2012, 06:26
Ostatni post: Draco
  Poradnik Call OF Duty 3 ONLINE Multiplayer na PS2 jupia12345 25 9756 03-05-2012, 10:50
Ostatni post: Mateuka

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości