Liczba postów: 1693
Liczba wątków: 89
Dołączył: 28-11-2010
(09-10-2012, 20:05)Mr.Q napisał(a): Tak, z tymi śmierciami dokładnie tak jak mówisz. Zmartwychwstania po (…) seriach w klatkę piersiową z maszynówek - porażka.
To jest również czarna strona gry „Black”. Jak mnie to denerwowało! Czasami oponent przyjmował z uśmiechem na twarzy cały magazynek w klatę. Kiedy ja ładowałem broń odpłacał mi pięknym za nadobne.
(09-10-2012, 20:05)Mr.Q napisał(a): Zmartwychwstania po headach (…) - porażka. .
Nie no, bez przesady. W „Blacku” headshot’y załatwiały sprawę definitywnie (tyle, że było o nie ciężko). Jak widać twórcy „Big Red One” postanowili pójść o krok dalej i jeszcze bardziej zadrwić z gracza.
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Mr.Q napisał(a):To już siła wyższa PS2 dostałoby zadyszki, wyświetlając kilkanaście postaci na ekranie + stos trupów.
W zasadzie pierwsze co przyszło mi do głowy, to właśnie polepszenie płynności rozgrywki. Ale jedna rzecz mnie zastanawia - dlaczego w takim "Spartan: Total Warrior" konsola potrafi udźwignąć kilkudziesięciu wojowników i jeszcze stos trupów, a już w "Call of Duty 2: Big Red One" czy też "Medal of Honor: Vanguard" twórcy musieli zdecydować się na usuwaniu ciał poległych. Podejrzewam, że jest to związane z wszelkiego rodzaju wybuchami i tego typu efektami/filtrami graficznymi. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że w FPS'ach wszystko widzimy z bliska, a w podanym "Spartanie" oglądamy akcję z perspektywy trzeciej osoby, a kamera w niektórych momentach jest wysoko "zawieszona" za kontrolowaną postacią. Nie wiem, czy ten patent jest tylko obecny w tych dwóch FPS'ach, o których wspomniałem, czy też w innych grach z obu serii twórcy zdecydowali się na to rozwiązanie.
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Masz racje, chodzi właśnie o wybuchy, ilość tekstur otoczenia i ilość poligonów oraz tekstur wykorzystanych na modele postaci (im postać większa i wyraźniejsza tym więcej ich potrzeba), generalnie wszystko sprowadza się do "upchnięcia" danej sceny z gry do skromnych 32MB RAMu czarnulki.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360