Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew
#1
[Obrazek: psn_overview_psstore.png]

Jest to prostsza metoda aktywacji zawartości z PSN pobranej chociażby przy użyciu PSNstuff.

Do tego potrzebna będzie nam dana zawartość, jaka pobraliśmy i plik EDAT.

Ja opiszę to na przykładzie gry Rayman 3 HD.

1. Pobieramy grę wraz z plikiem EDAT (plik licencji).

2. Instalujemy grę poprzez "Install Package Files".

3. Po uruchomieniu gry, będzie to wersja Trial i teraz będzie potrzebny plik EDAT.

4. Plik EDAT kopiujemy do : dev_hdd0\home\numer użytkownika\exdata. Jeżeli nie mamy folderu exdata, po prostu go tworzymy przy użyciu mM.

5. Możemy już uruchomić grę i będzie działać, jak pełna wersja.
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Aktywowanie zawartości z PSN - reactPSN krzysiekao 2 17072 04-03-2018, 22:46
Ostatni post: Michal_burnout
  Gry i homebrew z PSP uruchamiane na PS3 krzysiekao 0 8083 03-09-2013, 09:20
Ostatni post: krzysiekao
  Aktywowanie zawartości z PSN - PSNope krzysiekao 0 6622 01-09-2013, 09:46
Ostatni post: krzysiekao

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości