Gry i homebrew z PSP uruchamiane na PS3
#1
[Obrazek: ps3andpsp1.jpg]

Chcecie pograć w gry z PSP na swoim wielkim TV. Ta instrukcja jest przeznaczona dla Was, pokaże Wam ona , jak w łatwy sposób uruchomić obrazy gier z PSP i małą liczbę homebrew, także z PSP, a to wszystko na Playstation 3.

Biorąc pod uwagę, że piszę tutaj o tym, zrobimy to w najbardziej legalny sposób, jednakże gotowe obrazy możecie pobrać sami, najpierw zademonstruje, jak utworzyć kopię dysku UMD, poniżej możecie przeczytać, czego będziecie potrzebowali do tej operacji.

Czego będziemy potrzebowali/Tworzenie własnego obrazu gry

- PSP z CFW, jak zainstalować CFW, możecie przeczytać tutaj

- PS3 z CFW

- Kabel USB, aby połączyć PSP z PC

- Gra na dysku UMD, w która chcemy grać

- Komputer z systemem Windows


Macie to wszystko ?, możemy zaczynać operację.

1. Wkładamy płyte UMD z grą do napędu USB.

2. Będąc w XMB, naciskamy [SELECT], po czym ukaże Nam się VSH Menu.

3. Będąc w VSH Menu, przechodzimy do USB Device i naciskając D-Pad w dół, ustawiamy na UMD Disc, po czym naciskamy [SELECT] ponownie, aby wyjść z VSH Menu.

4. Parujemy PSP z PC, za pomocą kabla USB.

5. Po podpięciu będziemy mieli dostęp do miejsca, gdzie utworzony został obraz gry, przenosimy go na PC.

Po ukończeniu tego procesu będziemy mieli plik ISO, teraz możemy skonwertować go na PSP Minis.

Tworzenie PSP Minis

Aby zrobić konwersję ISO-->> PSP Minis, używałem aplikacji o nazwie PS3toPSP GUI. Jak zwykle z narzędziami tego typu jest wiele różnych możliwości na zrobienie tego, czego chcemy. Jednakże ja preferuję ten program, oczywiście będziemy potrzebowali systemu Windows, aby uruchomić tą aplikację.

1. Rozpakowujemy archiwum z aplikacją.

2. Tam gdzie pisze PSP Game, dajemy Browse i szukamy miejsca, w którym znajduje się nasz obraz, po czym go wybieramy.

3. Po załadowaniu obrazu, program pokaże wiele informacji, dotyczących gry.

4. Dla większości procesu, domyślne ustawienia będą wystarczyć, jeżeli jesteście perfekcjonistami, możecie dodać parę innych rzeczy, ale nie są one konieczne.

5. Największa różnica jest pomiędzy PSP Minis, a PSP Remaster. PSP Minis mają rozdzielczość, jak przy PSP, natomiast w Remaster występuje upscaling rozdzielczości, tak aby pasowała do naszego HDTV. Zazwycaj będziecie wybierali Minis, jeżeli dla danej gry konwersja na Remaster nie jest możliwa.

6. Potem klikamy na Build PKG, może to potrwać długo, jeżeli gry dużo zajmują, więc czekamy cierpliwie, tyle ile trzeba.

7. Pojawi się czarne okienko, w nim będzie znajdował się text. Tutaj także oczekujemy cierpliwie na produkt finalny.

8. Potem może pojawić się okno dialogowe, które pozwoli Nam zapisać plik PKG w wybranym przez Nas miejscu.

Teraz jedyne co Nam pozostało to przenieść plik z grą na pamięć przenośną i zainstalować poprzez "Install Package Files", tak jak w przypadku homebrew przeznaczonych dla PS3. Niestety nie kaza gra będzie działała, czasem możemy ujrzeć jedynie czarny ekran. Wtedy musimy powtórzyć cały proces ponownie, jednakże z inna grą lub obrazem z innym obrazem tej samej gry, ewentualnie zmienic typ konwersji na Minis, a nie Remaster.

Uruchamianie homebrew z PSP (Instrukcja eksperymentalna)

Do tej operacji będziemy potrzebowali programu Bite.

1. Klikamy na [Obrazek: PS3_Square_16px.png], aby dostać się do podmenu Homebrew.

2. W następnym oknie zostaniemy zapytani, czy chcemy zainstalować Minimalist PSPSDK, po czym klikamy na [Obrazek: PS3_Cross_16px.png], aby to zainstalować.

3. Znowu naciskamy [Obrazek: PS3_Cross_16px.png], po czym otworzy Nam się czarne okno dialogowe.

4. W oknie wpisujemy cd, po czym naciskamy spację, a następnie Enter. Teraz musimy wpisac pełną ścieżkę, w której znajduje się kod źródłowy naszego homebrew i ponownie naciskamy Enter.

5. Będąc już w tym miejscu, wpisujemy make i naciskamy Enter.

6. W następnym oknie zostaniemy poproszeni o nadanie poprawki dla pliku EBOOT, więc naciskamy [Obrazek: PS3_Cross_16px.png] i przechodzimy z powrotem do miejsca, gdzie znajduje się kod źródłowy homebrew.

6. Na końcu dodajemy linijkę : BUILD_PRX = 1.

7. Naciskamy [Obrazek: PS3_Circle_16px.png], po czym powtarzamy kroki 4 i 5, aby utworzyć ponownie plik EBOOT z poprawkami.

8. Po ukończeniu naciskamy [Obrazek: PS3_Cross_16px.png], po czym otworzy się okno UMDgen. W nim powinniśmy ujrzeć foldery UMD_DATA.bin i PSP_GAME. Zapisujemy to, jako ISO w miejscu dedykowanym programowi Bite i homebrew zostanie utworzone.

Gdyby były pytania, piszcie je w komentarzach poniżej.
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew krzysiekao 0 5630 01-09-2013, 09:47
Ostatni post: krzysiekao

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości