PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3)
+--- Dział: Hack (https://playstationforum.pl/forum-hack)
+---- Dział: homebrew (https://playstationforum.pl/forum-homebrew)
+---- Wątek: Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew (/thread-aktywowanie-zawarto%C5%9Bci-z-psn-bez-homebrew)



Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew - krzysiekao - 01-09-2013

[Obrazek: psn_overview_psstore.png]

Jest to prostsza metoda aktywacji zawartości z PSN pobranej chociażby przy użyciu PSNstuff.

Do tego potrzebna będzie nam dana zawartość, jaka pobraliśmy i plik EDAT.

Ja opiszę to na przykładzie gry Rayman 3 HD.

1. Pobieramy grę wraz z plikiem EDAT (plik licencji).

2. Instalujemy grę poprzez "Install Package Files".

3. Po uruchomieniu gry, będzie to wersja Trial i teraz będzie potrzebny plik EDAT.

4. Plik EDAT kopiujemy do : dev_hdd0\home\numer użytkownika\exdata. Jeżeli nie mamy folderu exdata, po prostu go tworzymy przy użyciu mM.

5. Możemy już uruchomić grę i będzie działać, jak pełna wersja.