Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew - Wersja do druku +- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl) +-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3) +--- Dział: Hack (https://playstationforum.pl/forum-hack) +---- Dział: homebrew (https://playstationforum.pl/forum-homebrew) +---- Wątek: Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew (/thread-aktywowanie-zawarto%C5%9Bci-z-psn-bez-homebrew) |
Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew - krzysiekao - 01-09-2013 Jest to prostsza metoda aktywacji zawartości z PSN pobranej chociażby przy użyciu PSNstuff. Do tego potrzebna będzie nam dana zawartość, jaka pobraliśmy i plik EDAT. Ja opiszę to na przykładzie gry Rayman 3 HD. 1. Pobieramy grę wraz z plikiem EDAT (plik licencji). 2. Instalujemy grę poprzez "Install Package Files". 3. Po uruchomieniu gry, będzie to wersja Trial i teraz będzie potrzebny plik EDAT. 4. Plik EDAT kopiujemy do : dev_hdd0\home\numer użytkownika\exdata. Jeżeli nie mamy folderu exdata, po prostu go tworzymy przy użyciu mM. 5. Możemy już uruchomić grę i będzie działać, jak pełna wersja. |