Aktywowanie zawartości z PSN - PSNope
#1
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcTjvdlRjrc67B7gPBfm2f3...cucW1WFW9E]

Będziemy potrzebowali :

- Menedżera kopii zapasowych (według uznania)

- PSNope

- act.dat

Po zainstalowaniu PSNope, należy sprawdzić, czy nasza konsola ma wygenerowany act.dat (którekolwiek z kont). act.dat znajdziemy w : /dev_hdd0/home/000000xx, po sprawdzeniu, które konto ma act.dat, będzie np. tak :

dev_hdd0/home/00000008. Wynika z tego, że konto nr. 8 posiada act.dat

Jeżeli nie mamy act.dat, będzie musieli z PS Store pobrać przepustkę sieciową gier od EA (obecnie są darmowe), aby wygenerować act.dat. Jeżeli pojawiają się błędy, spróbujcie utworzyć nowe konto i dopiero na nie pobrać odpowiednią przepustkę sieciową. Na pewno są inne bezpieczniejsze metody na uzyskanie act.dat, ale ja ich nie znam.

Tworzenie act.dat poprzez reactPSN

1. Instalujemy reactPSN.

2. Zmieniamy nazwę profilu na aa, nie tworząc nowego profilu.

3. Plik RAP umieszczamy w folderze exdata na pendrive.

4. Uruchamiamy reactPSN, aby aktywować plik RAP.

5. reactPSN, zaraz po aktywacji danej zawartości tworzy act.dat.

Na komputerze otwieramy plik konfiguracyjny PSNope (config.txt) i edytujemy w taki sposób, w jaki chcemy korzystać z PSNope :

Cytat:#############################
# PSNope Configuration File #
#############################


#------- PSN OPTIONS -------
# Spoof IDPS (temporary)
spoof_idps=1
# enter a proper idps before enabling
idps= 0000000100A00009100258D48D2774FC
# Remove CFW Syscalls (temporary)
remove_cfw_syscalls=0

#----- END PSN OPTIONS -----




#----- LICENSE OPTIONS -----
#create licenses
create_rifs=1

# user account number (e.g. 00000001) to generate rif files in
# as seen in /dev_hdd0/home/
user_account=15
# use spoofed idps for rifs
use_spoofed_idps=1


#path to read rap/klic files from
rap_path=/dev_usb000/psnope/lic/

#--- END LICENSE OPTIONS ---
Jeżeli spojrzymy na plik konfiguracyjny, widać że aktywację plików rap, przypisałem do konta nr. 15. Tylko to konto na PS3 będzie miało możliwość aktywacji plików rap. (act.dat w folderze exdata).

Jeżeli chcecie grać online, musicie wypełnić text w kolorze różowym

Enable = 1

Disable = 0

Na ten moment metoda ta nie działa, jako przeciwdziałaniu banowi ze strony Sony, jak niektórzy myślą. To jedynie podmienia IDPS, PSID, jak i adres MAC, tak ja kw przypadku SEN Enablera, więc wasze gry nie stracą na wsparciu (PSNope uzywa IDPS do aktywowania plików rap). Włączenie tego przed aktywowaniem czegokolwiek pozwoli Nam na używanie PSN, pamiętajcie, że IDPS musicie użyć przy obydwu aplikacjach. Kolejna wersj aplikacji pozwoli na podmianę PSID, więc będzie to narzędzie idealne do tego typu spraw.

Aktywacja zawartości

Pliki RAP wędrują w miejsce oznaczone zielonym kolorem w pliku konfiguracyjnym. Po czym, pamięć masową umieszczamy w dev_usb000= port USB najbliżej napędu Blu-Ray. Teraz instalujemy daną grę na PS3.

Jeżeli pliki znajdują się w odpowiednim miejscu, jak i pamięć masowa, uruchamiamy aplikację. Przez chwilę będzie czarny ekran (sekunda do dwóch), aktywowałem tylko 5 plików RAP.

Testowałem to na następujących grach :

Metal Slug
Crazy Taxi
Alpha Mission 2
Capcom vs SNK 2(Klasyk z PS2)
DLC do Uncharted 3.

Wszystko działa przynajmniej, jeżeli chodzi o pozycje, które testowałem.
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Aktywowanie zawartości z PSN - reactPSN krzysiekao 2 17072 04-03-2018, 22:46
Ostatni post: Michal_burnout
  Aktywowanie zawartości z PSN - bez homebrew krzysiekao 0 5630 01-09-2013, 09:47
Ostatni post: krzysiekao

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości