Liczba postów: 572
Liczba wątków: 50
Dołączył: 24-05-2013
Oto jak działa najnowszy Wiedźmin po nowym patchu, jak ktoś grał, to wie.. że animacja na bagnach non stop szarpała, były spore spadki do nawet poniżej 20 FPS, a teraz? Stałe 29/30 FPS a najmniejsza liczba jaka jest widoczna na wykresach to 28.. jak dla mnie kolejny powód, do kupna PS 4. Zawsze widziałem, że konsola dałaby sobie radę, tylko RED;zi musieli bardziej popracować nad poprawkami framerateu.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
Podobno takie wzrosty wydajności (o ile w ogóle są - nie oglądałem filmu) uzyskiwane są poprzez obniżanie jakości tekstur w pewnych miejscach.
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
(11-10-2015, 19:01)Makaveli napisał(a): Podobno takie wzrosty wydajności (o ile w ogóle są - nie oglądałem filmu) uzyskiwane są poprzez obniżanie jakości tekstur w pewnych miejscach.
Prawda, ale też nie zawsze. Po prostu optymalizacja kodu, choć po fakcie może to być już zmniejszenie rozdziałki tekstur.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)