Liczba postów: 130
Liczba wątków: 31
Dołączył: 17-01-2012
Siema, niedawno zakładałem tematy z moim problemem z ffX.
Rozwiązałem go już-częściowo, czyli załatwienie pirata, zapisanie gry po tym wieszającym się filmiku(piracie) i wczytanie sejwa na oryginale. tylko że pirat nie chce mi wczytac sejwa z oryginału!!! nie wiem co mam robić pomóżcie.. a moze oryginał będzie mogl czytac sejwy z pirata?
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Zapewne masz zły region gry. Jak miałeś wersję PAL, to musisz pobrać PAL.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 130
Liczba wątków: 31
Dołączył: 17-01-2012
25-02-2012, 11:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2012, 11:30 przez ziomek555.)
żalll
A da się jakoś wyczyścic płytę? (mam na myśli zeby znowu byla czysta i nagrac wersje pal)
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Może wyrazisz się bardziej konkretnie?
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
25-02-2012, 11:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2012, 11:34 przez Draco.)
Ściągnąłeś wersję NTSC gry, a musisz mieć wersję PAL, taką jak oryginał. Są dwa sposoby na ominięcie tego. Pierwszy i najpewniejszy to ściągnięcie wersji PAL (ewentualnie zrobienie kopii Twojego oryginału), drugi sposób to zmiana nazwy katalogu z zapisanym stanem gry na tą z wersji NTSC. W tedy save będzie mógł zostać odczytany przez Twoją kopię. Po przejściu newralgicznego punktu i zapisaniu stanu gry na kopii będziesz musiał ponownie zmienić nazwę katalogu na tą od wersji PAL aby móc znów grać na oryginale. Ten sposób przeważnie działa choć nie zawsze. Problemy występują przy grach które różniły się nieco pomiędzy wersjami regionalnymi, jednak jest to rzadkie i na pewno warto spróbować.
EDIT: Nie da się wyczyścić płyty DVD-R (lub DVD+R), jedynie płyty w formacie RW pozwalają na wielokrotny zapis jednak nie są dobrym rozwiązaniem dla PS2.
BTW: Przy Twojej ilości ostrzeżeń starałbym się zachowywać grzeczniej bo jesteś na dobrej drodze do dostania bana, co pewnie się stanie jak tylko jakiś mod się pojawi.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
25-02-2012, 11:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2012, 11:33 przez Yohokaru.)
Komputery mają lepsze lasery więc spróbuj zrobić obraz bez czyszczenia.
EDIT: A jak się nie uda to zastosuj radę Draco. Przyda Ci się do tego oczywiście UnElf.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 130
Liczba wątków: 31
Dołączył: 17-01-2012
A jak zmienic nazwe katalogu
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Tak jak napisał Yohokaru musisz wykorzystać uLaunchELF. Najpierw musisz znaleźć nazwę katalogu na karcie pamięci który jest Twoją grą, niestety nie ma na to sposobu. Czasem uda się na oko znaleźć, a czasem trzeba włożyć czystą kartę i w grze zrobić save w dowolnym momencie, wtedy pojawi się na karcie katalog o określonej nazwie. Jeśli save robiłeś na wersji PAL to będzie to nazwa katalogu przypisana do wersji PAL, jeśli robiłeś na NTSC to będzie to katalog odpowiedzialny za trzymanie zapisu gry z NTSC, nic prostszego.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360