Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Scott Amos poinformował w wywiadzie przeprowadzonym przez
Eurogamer, że szykowana dla posiadaczy konsol ósmej generacji odświeżona wersja przygód Lary Croft będzie działać w 30 klatkach na sekundę. Wiele osób zapewne będzie tym faktem zawiedziona, ale mimo wszystko jakość oprawy wizualnej będzie w pełni adekwatna do możliwości konsol nowej generacji. W "
Definitive Edition"
Crystal Dynamics polepszyło mnóstwo szczegółów, a 1080p ma być rzeczą, która zrekompensuje brak płynnych 60FPSów.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
O, to chyba pierwszy tytuł (mogę się mylić), który konsola od Sony uruchomi w pełnych 1080p. Jednak w takiej rozdzielczości 30 klatek może boleć, o ile będzie niestabilne. Jeżeli nawet nie drgnie, to nikt tego tak na prawdę nie zauważy.
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Killzone: Shadow Fall działa w 1080p, a w multi na dodatek w 60 FPS
Liczba postów: 1693
Liczba wątków: 89
Dołączył: 28-11-2010
Mnie tam zawsze śmieszą te debaty o 60 FPS vs 30 FPS. Jakaś taka dziwna moda nastała. Nie wiem nawet kiedy to się zaczęło. Nagle każdy stał się ekspertem od rozdzielczości, płynności i oceny zaprogramowania gry. Czy ludzkie oko jest w stanie zauważyć taką różnicę? Nawet jeżeli tak, to jakie to ma znaczenie dla wrażeń płynących z rozgrywki? Moim zdaniem żadnego. Jeżeli gra będzie ładna i po prostu dobra, to co mnie obchodzą jakieś klatki?
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Podzielam zdanie Krasza, jednak patrząc z drugiej strony - czy nowa generacja nie miała być tym krokiem do przodu?
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Era PS4/X1 dopiero się zaczęła, więc trudno, żeby w tak krótkim czasie osiągnięto jakość o wiele lepszą od tej znanej z PS3 i X360. Wystarczy porównać tytuły startowe PS3 z tymi, które wydano pod koniec siódmej generacji. Po prostu trzeba czekać aż graficy ujarzmią moc drzemiącą w nowych maszynkach.
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Kraszu, jeżeli nie widziałeś 60 klatek na sekundę to zobacz różnicę, jest kolosalna:
http://files.futureleap.com/avatar_60.mkv
Pobierz powyższą próbkę wideo "Avatar'a" w 60FPS

Jeżeli kliknięcie w link nic nie da to kliknij prawym przyciskiem myszki na link i
Zapisz element docelowy jako...
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Mnie osobiście 30 FPS wystarcza, ale w przypadku Tomb Raider: Definitive Edition moim zdaniem to po prostu przykład pójścia na łatwiznę twórców. Gra została lekko poprawiona względem PS3, gdzie przecież też nie była jakimś killerem graficznym, a mimo to nie udało im się (nie chciało?) popracować, aby osiągnąć maksymalną jakość 1080p@60FPS. W Killzone: Shadow Fall się to udało, a jak tu porównywać te dwie gry pod względem graficznym? Gdyby Tomb Raider: Definitive Edition kosztował na starcie 129zł to spoko - zrobili remake, nie ma co wymagać cudów. Ale ta gra kosztuje tyle, co topowe, tworzone z myślą o PS4 tytuły. I mam prawo za te pieniądze oczekiwać poważnego traktowania ze strony twórców - żądamy sporo kasy za starą grę, ale dajemy też wiele w zamian. Mogą dać tylko grafikę, bo przecież żadnej nowej zawartości w tym wydaniu nie będzie.