Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
18-02-2021, 13:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2021, 21:48 przez Jolek.
Powód edycji: wyszła nowsza wersja
)
![[Obrazek: psv-gta-SA2.png]](https://i.postimg.cc/7YwMbbf7/psv-gta-SA2.png)
Wyszedł port Grand Theft Auto: San Andreas dla PSVITA/PSTV oparty o wersję dla Androida.
Źródło, instalacja:
Pobieralnia:
EDIT: Wyszła wersja 1.6:
https://www.playstationforum.pl/thread-3...#pid234588.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
18-02-2021, 14:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2021, 14:59 przez Bone.)
Testowałem już z 2-3h i działa świetnie. Czasami klatki spadają gdy dzieje sie sporo (np duża liczba samochodów w jednym miejscu) ale to i tak żaden problem. Nie spodziewałem się, że będzie to aż tak dobrze wyglądać.
Z tego co wiem to planują przeportować kolejne gry z PC (Star wars chyba) i zastanawiam się w jaki sposób można sprawdzić, czy dana gra ma odpowiednie wymagania, aby móc ją przeportować?
Dokładnie chodzi mi o serię hitmana, a szczególnie hitman blood money.
Domyślam się, że trzeba szukać gier na silniku RenderWare, np z tej listy?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_RenderWare_games
Jest opcja przeportowania gier np z ps2, czy tylko z PC?
Star Wars: Knights of the Old Republic jest na silniku "Odyssey" i może uda się ją przeportować.
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Skąd wiesz że planują przeportować coś z Star Wars?
Z tego co zrozumiałem z filmiku MVG to przyglądają się:
- GTA: Chinatown Wars
- Bully\Canis Canem Edit
- Star Wars: Knights of the Old Republic
Więc nie jest to pewne...
Ogólnie to polecam aby zobaczyć ten filmik (MvG) o GTA: SA...
Nie wydaje mi się aby w grę wchodziły tylko gry na RenderWare.
Wyszły już porty np Quake, Quake II, Quake III: Arena, Aliens Vs Predator, Return to Castle Wolfenstein...
Jest również port Max Payne-a z Androida...
Innych developerów Heart of Darkness, Hexen II, Titus the Fox, Heroes of Might and Magic II, Diablo...
Też chciałby mieć Hitman: Blood Money na vicie...
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
19-02-2021, 12:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2021, 12:59 przez Bone.)
Hitman to idealna gra na przenośną konsolę

Dopiero niedawno dowiedziałem się, że jest Wolfenstein na vitę... Mógłbyś polecić stronę, gdzie znajdę na bieżąco informacje o portach? Chciałbym przejrzeć wszystko co do tej pory wyszło
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Wyszła wersja v1.1.
Changelog
- Changed to Xbox 360 buttons mapping (while keeping PS3 icons).
- Fixes fighting moves
- Allows switching target using L2/R2.
- Changes bunny hop from double X to L1.
- Fixed rain and classic shadows rendering.
- Improved loading speed. Thanks to Graphene.
- Fixed thread scheduling. Thanks to Graphene.
- Fixed crash on exit.
- Removed redundant mobile controls menu entries.
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.
Pobieralnia:
GitHub:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
21-02-2021, 14:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2021, 16:31 przez Bone.)
Grasz na domyślnych ustawieniach grafiki?
Zastanawiam się czy warto podkręcić procesor i czy nie jest to niebezpieczne dla konsoli?
Działa u Ciebie bieżnia na silowni? Chyba robię coś źle, bo na bieżni nie zmienia się dystans. Albo jest to wina portu
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
21-02-2021, 19:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2021, 19:42 przez Jolek.)
Wyszła wersja v1.2.
Changelog:
- Fixed memory leak in vitaGL leading to corrupted textures.
- Added ability to map L2/R2 to the front touchpad on the top. Thanks to adjutantt.
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.
Pobieralnia:
GitHub:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.
@Bone jeżeli chodzi o GTA: SA to mam to grę na PS2 i PC.
Nie mam jej na Androida (kupionej w Play store)...
Więc nie pomogę.
O siłownie zapytam.
Co do podkręcania...
Pamiętam że jest wtyczka do tego, która pokazuje temp CPU i inne dane:
![[Obrazek: temp2.png]](https://i.postimg.cc/dQCf3bJF/temp2.png)
Tu jest repo tej wtyczki:
https://github.com/Electry/PSVshell.
Też na razie nie miałem z nią styczności... więc wybacz, że dzisiaj nie za bardzo ci pomogę.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Wyszła wersja v1.4.
Changelog:
v1.4:
- Updated openal for better performance. Thanks to isage.
- Fixed crash when selecting japanese/russian language. Thanks to adjutantt.
- Improved control scheme. Thanks to XirXes and darthbellic.
v1.3:
- Added ability to remap controls with ux0:data/gtasa/controls.txt.
- Thanks to PoisonPoisonPoison.
- Added default vita-enhanced controls schema by darthbellic.
- Added support for co-op rampage missions when using PS3 scripts. See Tips and Tricks for instructions.
- Added option to enable high detail player textures.
- Switched to OpenAL-SDL for better performance.
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.
Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.
Pobieralnia:
GitHub:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Wyszła wersja v1.5.
Changelog:
- Added option to allow cut radio songs to play.
- See MUSIC.md for how to restore removed songs.
- Added MP3 fuzzy seek option to improve loading speed.
- Added custom codes to activate mobile cheats:
- "THEFLOW" - Invincibility
- "RINNEGATAMANTE" - Weapon set 4
- Fixed mixed cheat codes.
- Fixed plane rudder controls.
- Improved the "Resume" menu entry to load the latest save (manual and auto save).
- Selecting the "Quit Game" menu entry will now create a quick-save which can be loaded via the "Resume" menu entry.
- Improved performance by redirecting mpg123 to our own library.
- Improved performance by using better algorithms in vitaGL.
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.
Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.
Pobieralnia:
GitHub:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jak mogę, to pomogę.