Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
29-10-2020, 20:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2021, 19:47 przez Jolek.
Powód edycji: wyszła nowsza wersja
)
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Kurde mol. Chyba znowu kupie vite
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
Z jednej strony jak chcesz pograć w coś nowego na Vicie... to lipa.
Jak chcesz się pobawić z homebrew to jest tego cała masa.
W miarę najnowsze homebrew są dostępne tutaj:
http://GTA: Vice City,
https://www.psx-place.com/resources/cate...tion-tv.8/.
W międzyczasie wczesny port GTA: Vice City:
https://twitter.com/Rinnegatamante/statu...2380614656.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
Testowałem i działa świetnie. Wchodzenie do menu i zapisywanie stanu gry jest trochę opóźnione, ale to szczegół. Polecam
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Jolek mialem dłuższy czas vite. Henkaku mialem wiec i homebrew obrobiłem, ale jak GTA III natywnie juz działa to zaraz ktoś ruszy co? san Andreas!!
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
30-10-2020, 23:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2020, 23:55 przez Jolek.)
(30-10-2020, 21:19)Bone napisał(a): Testowałem i działa świetnie. Wchodzenie do menu i zapisywanie stanu gry jest trochę opóźnione, ale to szczegół. Polecam
Tak z ciekawości jak u ciebie wygląda sprawa z klatkarzem?
Rzeczywiście animacja rzadko spada poniżej 20 FPS?
Najbardziej chyba na razie "rażącym" błędem jest ten jak chcesz wyjść z gry poprzez "Quit Game":
https://www.psx-place.com/threads/re3-vi...ost-264055.
(30-10-2020, 23:15)Szymon napisał(a): Jolek mialem dłuższy czas vite. Henkaku mialem wiec i homebrew obrobiłem, ale jak GTA III natywnie juz działa to zaraz ktoś ruszy co? san Andreas!!
I tu masz rację.
Pewnie masa osób byłaby ucieszona z tego portu.
W końcu ta gra też jest oparta na silniku RenderWare:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_RenderWare_games.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
Pogralem może z 1-2h i nie odczuwałem spadku fps, nawet jak w jednym miejscu było więcej pojazdów, ludzi itd.
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Bo Vita jest mocna, takie popierdółki jej nie robią
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Nie wiem jak się nazywa silnik na którym był NFS Carbon i Most Wanted, ale jak jego też przeportują to zamawiam vitę w ciemno.
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
31-10-2020, 22:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2020, 22:04 przez Jolek.)
(31-10-2020, 08:59)Bone napisał(a): Pogralem może z 1-2h i nie odczuwałem spadku fps, nawet jak w jednym miejscu było więcej pojazdów, ludzi itd.
Dzięki za info.
(31-10-2020, 18:35)Szymon napisał(a): Nie wiem jak się nazywa silnik na którym był NFS Carbon i Most Wanted, ale jak jego też przeportują to zamawiam vitę w ciemno.
Teoretycznie na Vitę wyszedł NFS: Most Wanted (2012):
![[Obrazek: Most-wanted-vita.jpg]](https://i.postimg.cc/mDZ4dDGX/Most-wanted-vita.jpg)
ale tobie pewnie chodzi o org z 2005:
Need for Speed: Most Wanted oraz Need for Speed: Carbon używają EAGL w wersji 3:
https://en.wikipedia.org/wiki/EA_Vancouv...cs_Library.
Jak mogę, to pomogę.