Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
Wiesz może w którym folderze znajdują się pliku zapisu stanu gry? Chciałem zrobić kopię zapasową, bo gra coś zaczyna szwankować od czasu przejścia na kartę 256gb. W różnych momentach gry wywala błąd"
"(C2-1282801) Saved Core File Succeeded. ux0:data/psp2core-1615283680-0x0002052eb7-eboot.bin.psp2dmp"
Pomyślałem, aby zrobić reinstall
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Próbowałeś szukać w "ux0:data/gtasa/data"
Ewentualnie wyszukać po nazwie zapisu (save)? Powinien być on taki sam jak nazwa misji którą ukończyłeś ostatnio (tak przynajmniej jest w wersji z PC i PS2).
Ten problem jest z wersją 1.5?
Jaki masz rozmiar klastra na tej karcie (256 GB)? 64 KB lub większy?
Próbowałeś zmienić na 32 KB? Jak chcesz zmienić rozmiar to trzeba będzie formatować kartę (wystarczy szybko).
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
10-03-2021, 11:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 11:28 przez Bone.)
Po wyszukaniu "save" pojawiają się dwa pliki: savehous.ide i savehous.ipl w folderze: gtasa\data\maps\interior
W razie czego mam kopie zapasową.
Tak, problem występuje w wersji 1,5, choć nie mam pewności, czy to wina aktualizacji. 28 lutego przerzuciłem wszystkie pliki na 256gb, początkowo sformatowałem karte z ustawieniem "default", jednak Vita nie pokazywała pełnej pojemności karty. Sformatowałem jeszcze raz na 64kb i jest ok.
W gta gram codziennie i z tego co pamiętam, to pierwszy raz błąd pojawił się jakoś tydzień po przejściu na 256gb, wcześniej było ok. Błąd wyskoczył jakoś pod koniec fabuły. Teraz zauważyłem, że po ok. 1-5-2h grania wyskakuje ten komunikat.
Spróbuję zrobić tak jak mówisz, czyli sformatować na 32KB i dam znać
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
10-03-2021, 17:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 18:10 przez Jolek.
Powód edycji: poprawiono błędy
)
Chyba źle się wyraziłem.
Save, sejwy większość osób używa tych słów potocznie dlatego dałem to w nawiasie obok zapis.
Nie chodziło mi abyś wyszukiwał słowo "save".
Jak przeszedłeś np misję "Big Smoke" i zapiszesz grę,
to zapis (save) powinien nazywać się "Big Smoke.b".
Tak przynajmniej jest na PS2.
Jak wejdziesz w Load Game to powinieneś mieć te nazwy.
Teoretycznie możesz spróbować czy z wersją 1.4 też będą takie same problemy...
Z tego co pamiętam problem był z klastrem albo od 64 K albo w górę (od 128 K).
M.in była wtedy wyświetlana nieprawidłowa pojemność, ilość wolnego miejsca.
Wydaję mi się że 32 K nic tu nie zmieni ale spróbować zawsze możesz...
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
10-03-2021, 19:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 19:20 przez Bone.)
Dobrze napisałeś, ja źle zrozumiałem
Póki co nie będę bawił się w format, bo sporo czasu mi zajmie przerzucanie plików. Pokombinuje z tymi wersjami, może wina leży po stronie pluginów? zobaczę
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
Wyszła wersja v1.6.
Changelog:
- Added a few optimizations.
- Fixed free aim option.
- Disabled auto landing gear deployment/retraction. Thanks to adjutantt.
- Moved plane rudder control to GetTurret. Thanks to XirXes.
Należy usunąć folder "ux0:data/gtasa/cache" (zawierający pliki ".gxp").
Shadery zostaną ponownie skompilowane (może to trochę potrwać podczas pierwszego uruchomienia).
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.
Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.
Pobieralnia:
GitHub:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 202
Liczba wątków: 65
Dołączył: 29-03-2013
Udało mi się odnaleźć pliki odpowiedzialne za stan gry. Znajdują się one w głównym folderze "gtasa", w moim przypadku były to pliki: "GTASAsf1", "GTASAsf8", "GTASAsf9", "GTASAsf10". Skopiowałem jeszcze pliki "gta_sa.set" i "gtasatelem" ale nie mam pewności czy one też są konieczne.
Póki co testowałem gre w wersji 1.0 i do tej pory nie wyskoczył żaden błąd. Przeszedłem na 1.6v i póki co jest ok. Nie miałem czasu pograć dłużej.
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 38
Dołączył: 16-07-2016
15-03-2021, 21:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2021, 21:00 przez Jolek.)
Plugin-y powyłączałeś?
Z drugiej strony jak na razie nie masz problemów...
Te przechodzenie na wyższą wersję to w skrócie pobierasz i instalujesz nowy .vpk
czy jeszcze też aktualizujesz data files i te shadery?
Jak mogę, to pomogę.