GTA: SA Vita
#11
Wiesz może w którym folderze znajdują się pliku zapisu stanu gry? Chciałem zrobić kopię zapasową, bo gra coś zaczyna szwankować od czasu przejścia na kartę 256gb. W różnych momentach gry wywala błąd"
"(C2-1282801) Saved Core File Succeeded. ux0:data/psp2core-1615283680-0x0002052eb7-eboot.bin.psp2dmp"
Pomyślałem, aby zrobić reinstall
Odpowiedz
#12
Próbowałeś szukać w "ux0:data/gtasa/data"

Ewentualnie wyszukać po nazwie zapisu (save)? Powinien być on taki sam jak nazwa misji którą ukończyłeś ostatnio (tak przynajmniej jest w wersji z PC i PS2).

Ten problem jest z wersją 1.5?
Jaki masz rozmiar klastra na tej karcie (256 GB)? 64 KB lub większy?
Próbowałeś zmienić na 32 KB? Jak chcesz zmienić rozmiar to trzeba będzie formatować kartę (wystarczy szybko).
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz
#13
Po wyszukaniu "save" pojawiają się dwa pliki: savehous.ide i savehous.ipl w folderze: gtasa\data\maps\interior
W razie czego mam kopie zapasową.

Tak, problem występuje w wersji 1,5, choć nie mam pewności, czy to wina aktualizacji. 28 lutego przerzuciłem wszystkie pliki na 256gb, początkowo sformatowałem karte z ustawieniem "default", jednak Vita nie pokazywała pełnej pojemności karty. Sformatowałem jeszcze raz na 64kb i jest ok.

W gta gram codziennie i z tego co pamiętam, to pierwszy raz błąd pojawił się jakoś tydzień po przejściu na 256gb, wcześniej było ok. Błąd wyskoczył jakoś pod koniec fabuły. Teraz zauważyłem, że po ok. 1-5-2h grania wyskakuje ten komunikat.

Spróbuję zrobić tak jak mówisz, czyli sformatować na 32KB i dam znać
Odpowiedz
#14
Chyba źle się wyraziłem.
Save, sejwy większość osób używa tych słów potocznie dlatego dałem to w nawiasie obok zapis.

Nie chodziło mi abyś wyszukiwał słowo "save".

Jak przeszedłeś np misję "Big Smoke" i zapiszesz grę,
to zapis (save) powinien nazywać się "Big Smoke.b".
Tak przynajmniej jest na PS2.

Jak wejdziesz w Load Game to powinieneś mieć te nazwy.

Teoretycznie możesz spróbować czy z wersją 1.4 też będą takie same problemy...

Z tego co pamiętam problem był z klastrem albo od 64 K albo w górę (od 128 K).
M.in była wtedy wyświetlana nieprawidłowa pojemność, ilość wolnego miejsca.

Wydaję mi się że 32 K nic tu nie zmieni ale spróbować zawsze możesz...
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz
#15
Dobrze napisałeś, ja źle zrozumiałem  Big Grin
Póki co nie będę bawił się w format, bo sporo czasu mi zajmie przerzucanie plików. Pokombinuje z tymi wersjami, może wina leży po stronie pluginów? zobaczę
Odpowiedz
#16
Wyszła wersja v1.6.

Changelog:
  • Added a few optimizations.
  • Fixed free aim option.
  • Disabled auto landing gear deployment/retraction. Thanks to adjutantt.
  • Moved plane rudder control to GetTurret. Thanks to XirXes.

Należy usunąć folder "ux0:data/gtasa/cache" (zawierający pliki ".gxp").
Shadery zostaną ponownie skompilowane (może to trochę potrwać podczas pierwszego uruchomienia).

Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa.../README.md.

Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.

Pobieralnia:
GitHub: https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB: https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz
#17
Udało mi się odnaleźć pliki odpowiedzialne za stan gry. Znajdują się one w głównym folderze "gtasa", w moim przypadku były to pliki: "GTASAsf1", "GTASAsf8", "GTASAsf9", "GTASAsf10". Skopiowałem jeszcze pliki "gta_sa.set" i "gtasatelem" ale nie mam pewności czy one też są konieczne.

Póki co testowałem gre w wersji 1.0 i do tej pory nie wyskoczył żaden błąd. Przeszedłem na 1.6v i póki co jest ok. Nie miałem czasu pograć dłużej.
Odpowiedz
#18
Plugin-y powyłączałeś?
Z drugiej strony jak na razie nie masz problemów...

Te przechodzenie na wyższą wersję to w skrócie pobierasz i instalujesz nowy .vpk
czy jeszcze też aktualizujesz data files i te shadery?
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  GTA: CTW Vita Jolek 0 1888 24-03-2021, 12:56
Ostatni post: Jolek
  reVC-vita v.1.0.1 Jolek 1 986 21-02-2021, 12:59
Ostatni post: Jolek
  re3-vita Jolek 16 2869 16-02-2021, 21:14
Ostatni post: Jolek
  VITA PREMIERY: Reed Remastered 12.02.20 FPS21311 0 1310 27-02-2020, 20:25
Ostatni post: FPS21311
  VITA PREMIERY: gra w stylu Silent Hill na PS Vitę - Nightcry! FPS21311 0 1105 14-09-2019, 09:21
Ostatni post: FPS21311
  VITA PREMIERY: Cybarian: The Time Travelling Warrior - ciachana Contra z Mega Drive FPS21311 0 1271 23-06-2019, 10:49
Ostatni post: FPS21311
  VITA PREMIERY: Neon Junctions, czyli taki Portal na Vitę FPS21311 2 2073 07-06-2019, 18:16
Ostatni post: FPS21311
  VITA PREMIERY: Shakedown: Hawaii, Devious Dungeon 2, The Dreamlands i inne FPS21311 5 2473 02-06-2019, 17:35
Ostatni post: FPS21311

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości