31-12-2008, 08:42
Hej 
Mam dwa problemy ze sterowaniem na oryginalnym padzie. Ustawiłem gaz i hamulec jako lewy analog, a skręcanie jako prawy analog.
1) Czemu mimo to mogę przyspieszać/hamować też prawym analogiem?Wygląda to dziwnie - chcę wziąć szeroki zakręt na pełnym gazie, skręcam prawym analogiem ale lekko wychylam go w górę i zamiast pełnego gazu jadę bardzo wolno. Jak wychylę lekko w dół to jednocześnie przyspieszam i hamuję...
2) Skręcanie analogiem jest bardzo czułe - wystarczy wychylenie o 3-4mm i już jest mocny skręt - da się to poprawić? Wygląda to prawie tak jakby sterowanie było zero-jedynkowe ("klawiaturowe") - albo pełny skręt albo nic. Nie widzę żadnych ustawień tego w opcjach dla pada. Dla kierownic jest wybór trybu stererowania, ale dla pada nie

Mam dwa problemy ze sterowaniem na oryginalnym padzie. Ustawiłem gaz i hamulec jako lewy analog, a skręcanie jako prawy analog.
1) Czemu mimo to mogę przyspieszać/hamować też prawym analogiem?Wygląda to dziwnie - chcę wziąć szeroki zakręt na pełnym gazie, skręcam prawym analogiem ale lekko wychylam go w górę i zamiast pełnego gazu jadę bardzo wolno. Jak wychylę lekko w dół to jednocześnie przyspieszam i hamuję...
2) Skręcanie analogiem jest bardzo czułe - wystarczy wychylenie o 3-4mm i już jest mocny skręt - da się to poprawić? Wygląda to prawie tak jakby sterowanie było zero-jedynkowe ("klawiaturowe") - albo pełny skręt albo nic. Nie widzę żadnych ustawień tego w opcjach dla pada. Dla kierownic jest wybór trybu stererowania, ale dla pada nie
