25-09-2013, 16:49
![[Obrazek: Call-of-Duty-Ghosts-previ-001.jpg]](https://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/audio/video/2013/5/22/1369225842112/Call-of-Duty-Ghosts-previ-001.jpg)
Eric Hirshberg jest jedną z osób, które zajmują się dystrybucją gier w Activision. Jego zdaniem nie spełniły się proroctwa sceptyków, którzy wieścili śmierć marce "Call of Duty", a która ma się dobrze i przynosi firmie zyski. Takie słowa padły w wywiadzie przeprowadzonym przez redakcję serwisu GameInformer.
"Przeznaczamy olbrzymie środki na rozwój tej serii - wielkie zasoby, czas i kapitał. Jednocześnie staramy się zachęcać deweloperów do osiągania wyższych celów. Gdy Activision się za coś bierze, to robi to z rozmachem i skupieniem na szczegółach. Nasze studia deweloperskie są pełne ludzi kreatywnych, którzy mają talent do tworzenia dobrych gier".