Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Valve pracuje nad kontynuacją "
Left4Dead 2", która będzie działać na silniku
Source 2 przystosowanym do możliwości sprzętów ósmej generacji. Do sieci wyciekł zrzut ekranu, na którym można zaobserwować różnice między wcześniejszą wersją silnika, a tą nowszą. Na obu screenach można zaobserwować ten sam poziom z gry "
Left4Dead 2".
[spoiler]
![[Obrazek: wHGvHxQ.jpg]](http://pssite.com/upload/editor/images/wHGvHxQ.jpg)
[/spoiler]
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Robi wrażenie, zwłaszcza gra świateł i realistyczny "feeling" nie spotykany w każdym silniku graficznym
Niech pokażą gameplay z rozgrywki. Ustawiony pod odpowiednim kątem, renderowany screen niczego nie przedstawia. Pozatym - Panowie z Valve grafikami nie są, nie spodziewam się więc graficznego WOW przy trzeciej części. Ale ale... Komu to potrzebne? Left 4 Dead broni się wyśmienitym gameplayem i to właśnie on, wraz z odjechanym co-opem, przyciągnął mnie przed ekran na setki godzin. W obu częściach miałem offline'owego calaka...
Liczba postów: 821
Liczba wątków: 55
Dołączył: 28-02-2008
L4D było genialne zaliczone na X360 wraz z kumplem obie części aż szkoda, że gra nie wyszła na PS3.
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Mr.Q napisał(a):Panowie z Valve grafikami nie są, nie spodziewam się więc graficznego WOW przy trzeciej części.
Co racja to racja!
Niemniej jednak wydaje mi się, że Valve zawsze robiło bardzo dobre silniki do gier, dobrze zoptymalizowane. Oni mają generalnie zrobić
Source 2, które umożliwi grafikom danie popisu przy zachowaniu wysokiego Framerate'u (kto powiedział, że to zaraz ludzie z Valve modelują? ;-) )