13-03-2014, 11:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-03-2014, 11:43 przez PaultheGreat.)
![[Obrazek: watch-dogs.jpg?w=660&h=330&crop=1]](http://wpmedia.o.canada.com/2013/04/watch-dogs.jpg?w=660&h=330&crop=1)
Temat oprawy audiowizualnej "Watch Dogs" powraca wielokrotnie i za każdym razem dowiadujemy się o kolejnych rewelacjach. Ostatnio jeden z deweloperów postanowił pracujących przy tym tytule postanowił dodać kilka słów od siebie.
Jonathan Morin - bo tak nazywa się ów jegomość - jest dyrektorem kreatywnym projektu "Watch Dogs" zatrudnionym w Ubisoft Montreal. Zgodnie z jego doniesieniami, którymi podzielił się z magazynem EDGE, "Watch Dogs" nie miało zostać zaprezentowane w trakcie targów E3 w 2012 roku. Do prezentacji doszło jednak ze względu na przymus ze strony szefostwa koncernu Ubisoft, a dokładnie prezesa, Yvesa Guillemota. Jak powiedział Morin, Ubisoft Montreal nie było na taki obrót spraw przygotowane, a prześliczna oprawa wizualna na materiałach była po prostu wyobrażeniem studia odnośnie mocy konsol nowej generacji, a dotychczasowe prace były prowadzone na konsolach ówczesnej generacji.