Liczba postów: 1019
Liczba wątków: 25
Dołączył: 13-01-2010
W niektorych przypadkach tak ale masz szanse na otrzymanie bricka, wiec po co sie bawic?? Pozniej co napiszesz sprzedawcy ze sprzedal Ci uszkodzony sprzet?
Zalezy jaki masz model plyty glownej i modul 03g, 06g czy 09g.
Walnij nie trwala i juz, a jak chcesz trwala to szukaj od razu z 6.20 lub PSP 2k4.
Wysłane z mojego HTC Vision
Moje konsole:
PlayStation One SCPH-102
PlayStation 2 Slim HDD Mod SCPH-70003
PlayStation 2 Fat SCPH-39004 + NA + Wireless Sony DS2
PlayStation 3 Slim CECH-3004b
PlayStation Portable 3004
Xbox Classic v1.6 80GB
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 06-10-2014
Kupiona

Wybrałem 3004. Mam kolejne pytanko, bo na allegro przeglądając karty pamięci wszystkie które są do psp są class 4. Czy class 10 zadziała? I SDHC? Bo chcę kupić microsd i do tego przejściówkę. I jaką maksymalną pojemność karty obsłuży konsolka? Bo nie wiem czy lepiej kupić 2 mniejsze i adapter na 2 karty czy lepiej jedną większą... Myślałem nad jakąś SDHC 16GB class 10 Toshiby albo Kingstona
Liczba postów: 177
Liczba wątków: 4
Dołączył: 17-09-2010
Ja korzystam z przejściówki na dwie karty sd. Mam 2x 16gb 10 klasy goodramy. Działają idealnie. Prędkości podczas zgrywania na kartę nie zwiększysz zbytnio ale mocno pomoże w czasie grania.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 25-10-2014
Witam wszystkich
posiadam psp 1003 firmware 6.37
czego mam uzyc do przerobki ( nie trwalej bo nie posiadam baterii) ?
Czy mam zrobic downgrade jesli tak to pomozcie mi..
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Ściągnij z oficjalnej strony PlayStation update do 6.60, a potem wgraj przeróbkę do tego softu tak jak jest to opisane w tutorialu.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06-12-2014
Witam,
Z góry przepraszam za pytania, ale chciałbym uniknąć pomyłki wgrywając przeróbkę na swoje psp.
W pierwszej kolejności zaktualizowałem soft do 6.60. Ze strony:
https://code.google.com/p/procfw/ ściągnąłem 6.60 PRO-C2.
Po rozpakowaniu mam trzy foldery:
-psp/game/ gdzie znajdują się CIPL_Flasher, FastRecovery oraz PROUPDATE
-sdk
-seplugins
Z tutorialu wynika, że foldery PROUPDATE oraz Fast Recovery kopiujemy do lokalizacji X:\PSP\GAME
Rozumiem, że folder seplugins nie jest potrzebny? Z kolei CIPL_Flasher kopiujemy tylko w przypadku, jeżeli chcemy konsole trwale przerobić? Natomiast co z folderem sdk? Gdzieś czytałem, że ten folder również należy dać na kartę pamięci.
Z góry dziękuję za odzew i pomoc. Pozdrawiam.
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Z folderem sdk nie musisz robić nic. CIPL_Flasher jest potrzebny tylko do trwałej przeróbki, ale przy 6.60 nie wchodzi ona w grę. Folder seplugins przyda Ci się, gdy będziesz wgrywał jakieś pluginy na konsolę, takie jak polski język czy obsługa DLC w grach.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 177
Liczba wątków: 4
Dołączył: 17-09-2010
Yohokaru - mylisz się. Stałą przeróbkę można zrobić na konsolach z odpowiednią płytą główną (czyli wersje 100x i niektóre 200x).
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
No chyba, że tak, przepraszam, dawno nie grzebałem w sprawach związanych z PSP.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 12
Dołączył: 24-10-2014
Vicious co ty za bzdury wypisujesz, twoja wiedza na temat pochodzi prawie z samego początku istnienia konsoli. Aktualnie na wersji oprogramowania 6.60 można mieć na stale odblokowaną konsole i to na każdej wydanej wersji.