[TUTORIAL] eCFW dla PSVita
#1
[Obrazek: psp-6-60-tn-a-cfe-412x250.jpg]


Kod:
CEF 6.60 TN-A

http://www.mediafire.com/?9178i37ks5tsuw2
Wstęp

CEF 6.60 TN, to pierwszy emulator CFW dla emulatora PSP na PS Vicie, który pozwala korzystać z kopi ISO/CSO, niepodpisanych produkcji homebrew, a nawet pluginów.

Wymagania

- karta pamięci minimum 4 GB
- gra z serii PSP Minis Urbanix (EU/US)
- konsola PS Vita z OFW od 1.50 do 1.81

Instalacja

- Pobieramy i rozpakowujemy pobrane archiwum
- Uruchamiamy na komputerze CMA i podłączamy konsolę do komputera
- Folder NPEZ00176 przenosimy na PC do PSAVEDATA/cyferki_literki/tutaj
- Podłączamy konsolę do komputera i kopiujemy na nią folder NPEZ00176
- Odłączamy konsolę od komputera, uruchamiamy grę Urbanix i wczytujemy savedata
- Po chwili uruchomi się TNMenu

Obsługa klawiszy

- [Obrazek: triangle.png]]usuwanie pliku
- [Obrazek: cross.png]instalowanie homebrew oraz kopi ISO
- [Obrazek: cross.png]uruchamianie homebrew i kopi ISO (podczas uruchamiania kopi ISO przytrzymaj klawisz R aby skorzystać ze sterownika M33 - domyślnie jest ładowany NP9660)
- D-Pad służy do poruszanie się po TNMenu
- START (trzeba go trzymać) służy do wychodzenia z homebrew lub kopi ISO/CSO

Przygotowanie oraz uruchamianie homebrew

- Tworzymy foldery PSP/GAME i do nich wrzucamy folder z plikiem EBOOT.PBP
- Następnie tworzymy z tego archiwum .ZIP
- Ma to wyglądać w ten sposób "NAZWAPLIKU.ZIP/PSP/GAME/NAZWAFOLDERUHOMEBREW/EBOOT.PBP"
- Wszystkie nazwy archiwum muszą być z dużych liter i mogą się składać maksymalnie z ośmiu znaków (przykład: "FILER.ZIP/PSP/GAME/FILER/EBOOT.PBP")
- Gotowe archiwum .ZIP zapisujemy w folderze NPEZ00176, czyli w katalogu z exploitem i CEF. Na konsoli za każdym razem trzeba nadpisywać ten save.
- Instalujemy na konsoli homebrew i uruchamiamy przez TNMenu

Przygotowanie oraz uruchamianie kopi ISO/CSO

- Instalujemy na konsoli PSP Filer 6.6
- Kopie ISO/CSO zapisujemy w folderze NPEZ00176, czyli folderze z exploitem i CEF [nazwy kopi ISO/CSO muszą się składać z dużych liter i mogą mieć maksymalnie osiem znaków (przykład SOCOM.ISO)]
- Przenosimy folder NPEZ00176 na konsolę i nadpisujemy savedata
- Na konsoli uruchamiamy PSP Filer 6.6 i na ms0 tworzymy folder ISO i do niego przenosimy kopie ISO/CSO. Inaczej za każdym razem będziemy musieli kopiować wszystkie kopie ISO/CSO, co tylko wydłuża czas kopiowania.
- Wychodzimy z PSPFiler'a 6.6 i uruchamiamy kopie ISO/CSO przez TNMenu
- Oczywiście bez przenoszenia plików do folderu ISO, też możemy je uruchomić przez TNMenu.

Instalacja pluginów

- W folderze NPEZ00176 tworzymy nowy dokument tekstowy game.txt
- Do folderu NPEZ00176 wrzucamy interesujący nas plugin
- W dokumencie tekstowym game.txt dodajemy wpis ms0:/PSP/SAVEDATA/NPEZ00176/nazwapluginu.prx 1 i zapisujemy zmiany
- Aby zainstalować więcej pluginów, w dokumencie game.txt dodajemy wpis pod wpisem
- Przykład dla pluginu hud.prx i dayviewer.prx:
ms0:/PSP/SAVEDATA/NPEZ00176/hud.prx 1
ms0:/PSP/SAVEDATA/NPEZ00176/dayviewer.prx 1

Pluginy najwygodniej wrzuca się programem FTP for Vita
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz
#2
Hej Smile

1. Czy tutorial jest nadal aktualny?

2. Na ile instalacja jest inwazyja? Przyznam, że nie chciałbym ingerować za bardzo w PSV (obawa przed brickiem czy aktualizacjami/ banem od Sony itd)?

Dziękuję i byłbym wdzięczny, jeśli ktoś zechciałby odpowiedzieć na moje wątpliwości. Wreszcie mam już swoją Vitę i przyznam, że chciałbym przenieść swoją kolekcję z PSP do Vity - nie będę płacić Sony po raz drugi za wersję cyfrową i to tym bardziej, iż nie wszystkie gry z mojej kolekcji są w PS Store.
Odpowiedz
#3
Przerobka nie dotyczy Vity,a wbudowanego w nia emulatora PSP i trzeba miec odpowiednia wersje oprogramowania Vity i gre,wykorzystujaca dany exploit.
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz
#4
Gry nie mam zatem odpowiedniej Sad Dodatkowo, dziś zaktualizowałem Vitę, aby móc dobić się do PS Store, więc pewnie też nic z tego Sad

Cóż szkoda, chętnie zobaczyłbym Silent Hill: Origins i Shattered Memories na Vicie (tak, wiem, mają być, ale ja już je mam...tyle, że na UMD) Smile

EDIT:

Co myślisz o tym? Tutorial jest dla TN-A, a to jest jakieś TN-V: http://wololo.net/2013/12/19/tn-v4-how-t...nt-2-of-3/
Odpowiedz
#5
TN-V to najnowsze oprogramowanie od developera,kazde ma te same wytyczne,czyli odpowiednia gra + oprogramowanie.
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz
#6
Dziękuję za informacje - doczytałem i z TN-V i tak lipa ze względu na:
Cytat:TN-V4 is now publicly available (for Firmwares up to 3.01)

Kiedy w Vicie już 3.15 :-/

Cóż, chyba pozostaje pogodzić się z myślą, że do gier PSP trzeba mieć PSP, gdyż:

- nie zapłacę Sony po raz drugi za te same gry tyle, że cyfrowe
- akurat gier, które chciałbym mieć - nie ma ich w PS Store nawet

Cóż, Vitę czeka zatem leżakowanie - chciałem zaprząc Vitę do gier, a PSP odesłać na emeryturę, jednak chyba nic z tego :-)

Raz jeszcze dzięki, że zechciałeś rozjaśnić mi tę kwestię.
Odpowiedz
#7
Jest dla 3.15, ale słabo działa i mozna tylko prosty niepodpisany kod odpalić i nic ponad to, należy czekać Smile
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PSVita pomoc w przeróbcee Hubiqq 19 10054 25-07-2019, 00:01
Ostatni post: Nicram3323
  PSVita pomoc z kartą pamięci sd NEONOWA11 3 1887 16-07-2019, 16:05
Ostatni post: NEONOWA11
  Możliwość nagrywania rozgrywki z psvita (nie pstv) swider1337 2 2292 13-04-2018, 18:41
Ostatni post: tomx1989
  PSVita po 2 latach użytkowania krzysiekao 17 15893 09-02-2018, 10:36
Ostatni post: Kraszu
  Psvita Jafon33 0 2527 12-03-2017, 19:38
Ostatni post: Jafon33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości