Liczba postów: 16
Liczba wątków: 9
Dołączył: 09-01-2014
1.Crash Bandicoot
2.Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
3.Crash Bandicoot 3: Warped
4.Tony Hawk's Pro Skater 4
5.Gran Turismo 2
6.Gran Turismo
7.Spyro
8.Driver
9.Resident Evil 2
10.Spiderman
*Xbox 360 Jasper RGH2 (Uszkodzony napęd) + 160GB HDD (WEWNĘTRZNY)
*PlayStation 2 FAT (SCPH-39003) - uszkodzony laser + 8MB SONY + 64MB Hama -> 2xFMCB -> Open PS2 Loader
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
1. Medal of Honor Underground
2. Dino Crisis
3. Spyro the Dragon
4. Klonoa: Door to Phantomile
5. Bloody Roar 2
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 2181
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
(18-01-2014, 22:01)Yohokaru napisał(a): 1. Medal of Honor Underground
Hę?
Jak dla mnie:
1. Gran Turismo 2
2. Final Fantasy IX
3. Metal Gear Solid
4. Final Fantasy VII
5. Tekken 3
Liczba postów: 1693
Liczba wątków: 89
Dołączył: 28-11-2010
(18-01-2014, 22:17)Makaveli napisał(a): Hę?
@Makaveli
Zagraj w "Medal of Honor: Underground" a zrozumiesz dlaczego Yoho umieścił ten tytuł na szczycie swojej listy. To najlepszy, najbardziej klimatyczny wojenny shooter w jakiego grałem.
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
O Medal of Honor Underground mówiłem w recenzji, w temacie głównym, gdy grę ogrywał Mr.Q oraz w aktualnie ogrywanych na PS1. Jeszcze nie było takiego shootera dla mnie, który zbliżyłby się klimatem i frajdą do tego Medala. Dlatego polecam lekturkę naszych wypocin
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 3
Dołączył: 28-04-2014
28-04-2014, 21:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2014, 21:24 przez kryst135345.)
1.Crash Bandicoot
2.Silent Hill
3.Gran Turismo 2
4.Fifa 98
5.GTA I,II
6.Tekken3
7.Soul Blade
8.ShadowMan
9.Metal Gear Solid 1
10.Tony Hawk's Pro Skater 2
11.Syphon Filter 1,2
12. Colin Mcrally
13.NFS V-rally
14.Medal of Honor Underground
15.Crash Team Racing
Liczba postów: 1019
Liczba wątków: 25
Dołączył: 13-01-2010
1. Wszystkie części Crash'a
2. Każda część Spyro
3. Croc 1 i 2
4. Driver 2
5. Tekken 3
6. Vigilante 8 i 8/2
7. Twisted Metal wszystkie części
8. Gran Turismo 2
9. Asterix i Obelix (wersja ze zjadaniem jedzenia na czas itd.)
10. Colin McRae 2
11. V-Rally
12. Pover Shovel
13. Tony Hawk's Pro Skater 2
14. Moto Rager 2
15. Hogs of War
16. Rayman 2
17. NHL 2001
18. Quake 2
19. Syphon Filter 3
20. 40 Winks
21. Spider Man 2
22. Tomba 2
23. Kula World
24. Army Men World War
25. Worms Armagedon
26. TAI-FU
27. Scooby Doo
28. Harry Potter 2
29. GTA 2
30. Legacy of Kain Soul Reaver PL
31. Metal Slug X
Ta lista pokazuje gry w które bardzo lubiałem grać w dzieciństwie, oczywiście gier nie ukończyłem w 100% ale sprawiały mi dużo frajdy jak i nerwów ;D.
Na listę proszę nie patrzeć wg. numeracji bo ona nie ma znaczenia, gry wypisywałem po kolei jakie mi wpadły do głowy no i zrobiłem dodatkowo przegląd gier jakie posiadam w domu na szaraczka, wypisałem tylko te gry które uważam za najlepsze tytuły na szaraczka, możecie się z moim zdaniem nie zgadzać, a ja to uszanuję
.
Moje konsole:
PlayStation One SCPH-102
PlayStation 2 Slim HDD Mod SCPH-70003
PlayStation 2 Fat SCPH-39004 + NA + Wireless Sony DS2
PlayStation 3 Slim CECH-3004b
PlayStation Portable 3004
Xbox Classic v1.6 80GB
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: 03-10-2014
https://www.youtube.com/watch?v=sigCPoPPR0I
Tutaj macie moje Top 10 gier. Z 2-3 tytuły na pewnie was zaskoczą że są w TOP 10 na, ale są gusta i guściki...
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: 01-01-2015
Będzie trudno wybrać jedynie 5.
1. Parasite Eve 1
2. Ape Escape
3. Spyro 2
4. Medievil 1
5. Tombi 1
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02-02-2015
1. Silent Hill
2. Persona 2 Eternal Punishment
3. Resident Evil 2
4. Metal Gear Solid
5. Parasite Eve 1