17-10-2013, 07:20
[spoiler]![[Obrazek: 10295316506_ccb49c0635_h.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/10295316506_ccb49c0635_h.jpg)
[/spoiler]
![[Obrazek: The-Witness.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/The-Witness.jpg)
Jonathan Blow jest człowiekiem odpowiedzialnym za stworzenie "Braid", zaś tym razem jego ekipa pracuje nad "The Witness", które ukaże się na PS4, konsolach siódmej generacji oraz PC. Jonathan twierdzi, że jego gra będzie mogła się poszczycić największym światem stworzonym na potrzeby gry logicznej, a rozgrywka, dzięki licznym zadaniom pobocznym wystarczy na 25-40 godzin, choć początkowo studio celowało w ośmiogodzinną przygodę. Sandboxowa wyspa, którą odwiedzimy w "The Witness" ma zatem obfitować w smaczki i tajemnice do odkrycia.
[spoiler]![[Obrazek: 10295315516_efd23e1c84_h.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/10295315516_efd23e1c84_h.jpg)
[/spoiler]
![[Obrazek: 10295316506_ccb49c0635_h.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/10295316506_ccb49c0635_h.jpg)
![[Obrazek: 1381931455-9.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/1381931455-9.jpg)
![[Obrazek: The-Witness.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/The-Witness.jpg)
Jonathan Blow jest człowiekiem odpowiedzialnym za stworzenie "Braid", zaś tym razem jego ekipa pracuje nad "The Witness", które ukaże się na PS4, konsolach siódmej generacji oraz PC. Jonathan twierdzi, że jego gra będzie mogła się poszczycić największym światem stworzonym na potrzeby gry logicznej, a rozgrywka, dzięki licznym zadaniom pobocznym wystarczy na 25-40 godzin, choć początkowo studio celowało w ośmiogodzinną przygodę. Sandboxowa wyspa, którą odwiedzimy w "The Witness" ma zatem obfitować w smaczki i tajemnice do odkrycia.
[spoiler]
![[Obrazek: 10295315516_efd23e1c84_h.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/10295315516_efd23e1c84_h.jpg)
![[Obrazek: 10295321515_1d01cecc54_h.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/10295321515_1d01cecc54_h.jpg)