Nowa konsola Sony ma zostać wyposażona w ciekawą funkcję - chodzi konkretnie o stan wstrzymania.
Podczas uruchomienia tego trybu, konsola przełączy się na niski pobór energii, a aktualna gra zostanie wstrzymana. Wciśnięcie przycisku zasilania spowoduje ponowne uaktywnienie konsoli, w tym momencie będziemy mogli kontynuować rozgrywkę. Tryb ten ma działać ma ponoć również w czasie pobierania aktualizacji czy gier.
Dla mnie pomysł świetny, często mi tego brakowało. Nie zawsze jest możliwość szybkiego zasejwowania gry, a wtedy lepiej stracić niezapisany etap, niż zostawić konsolę na dłuższy czas uruchomioną, z mielącym płytę laserem...
Liczba postów: 2377
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
22-02-2013, 00:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2013, 00:03 przez mattek.)
Opcja rzeczywiście jest dobrym pomysłem. Nie każda gra oferuje zapis w obojętnie jakim momencie, a to byłoby bardzo dobrym rozwiązaniem tego problemu, bo ile to razy jest tak, że nagle gdzieś na chwilę musimy wyjść, kiedy akcja dopiero się zaczyna? Jakby jeszcze można przenieść konsolę w tym stanie jednocześnie nie tracąc stanu gry
To kolejna już nowość, jaką niesie z sobą next-gen od Sony. Maszyna dopiero ruszyła i nie wiadomo czego jeszcze się dowiemy...
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 1582
Liczba wątków: 173
Dołączył: 14-02-2012
Funkcja bardzo przydatna i pożądana w konsolach stacjonarnych.
Mi bardzo brakowało tej funkcji, jak ją zobaczyłem w akcji w PSP. W pewnym momencie wolałem grać na PSP w gry z PS1 niż na stacjonarnej konsoli właśnie z tego powodu...
Nie raz zdarzyło mi się albo gdzieś spóźnić albo zaczynać długi etap od początku właśnie z powodu braku tej funkcji...
![[Obrazek: 9458.png]](http://card.exophase.com/2/0/9458.png)
![[Obrazek: piotros_org.png]](http://card.psnprofiles.com/1/piotros_org.png)
3DS FC: 2724-0392-0522
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
piotros napisał(a):[...]Nie raz zdarzyło mi się albo gdzieś spóźnić albo zaczynać długi etap od początku właśnie z powodu braku tej funkcji...
Z tego właśnie powodu grywam bardzo rzadko przed wyjściem do szkoły, nawet gdy mam na 10 (no chyba, że w grę nie wymagającą częstego zapisu - np. gra sportowa, wyścigowa, ale i tak robię to rzadko, bo podczas gry traci się poczucie czasu, przez co nietrudno o spóźnienie). Nieraz musiałem przerywać grę w połowie etapu/misji, gdy do punktu kontrolnego miałem spory kawałek.
Funkcja rzeczywiście bardzo przydatna, ale osobiście bałbym się z niej skorzystać - znając moje szczęście, akurat podczas korzystania z tej funkcji, jakiś sąsiad odkręciłby korki z powodu remontu, ewentualnie spółdzielnia wyłączyłaby prąd dla całego bloku z niewyjaśnionych przyczyn bez żadnego wcześniejszego ogłoszenia (zdarza się to stosunkowo często).
Liczba postów: 1582
Liczba wątków: 173
Dołączył: 14-02-2012
(22-02-2013, 07:29)PaultheGreat napisał(a): [..]Funkcja rzeczywiście bardzo przydatna, ale osobiście bałbym się z niej skorzystać - znając moje szczęście, akurat podczas korzystania z tej funkcji, jakiś sąsiad odkręciłby korki z powodu remontu, ewentualnie spółdzielnia wyłączyłaby prąd dla całego bloku z niewyjaśnionych przyczyn bez żadnego wcześniejszego ogłoszenia (zdarza się to stosunkowo często). 
Na takie przypadki przydatny jest UPS...

Ja konsolę podłączyłem do UPS'a, który i tak był używany do innych celów, tak więc chwilowych zaników prądu aż tak się nie boję...
![[Obrazek: 9458.png]](http://card.exophase.com/2/0/9458.png)
![[Obrazek: piotros_org.png]](http://card.psnprofiles.com/1/piotros_org.png)
3DS FC: 2724-0392-0522