Spolszczenie do Silent Hill 2
#11
Generalnie nie robi różnicy, ale dla kogoś, kto odkrył konsolę 9 miesięcy temu, a wcześniejsze lata przespał, to już różnicę robi... Wink

Odnośnie SH1, to jest spolszczenie tylko dla wersji NTSC, nie wiadomo nic o spolszczeniu dla wersji PAL?

Odnośnie Origins, to znalazłem informację, że będzie spolszczenie dla konsoli PSP, ale wiadomo dla jakiej wersji (PAL czy NTSC)?
Strona Bartle Doo In Polish nie wskazuje na jakiekolwiek rozpoczęcie tłumaczenia.
[Obrazek: 9458.png][Obrazek: piotros_org.png]
3DS FC: 2724-0392-0522
Odpowiedz
#12
Witaj Wink Prawdopodobnie to właśnie z tobą rozmawiałem na GG. Zainteresowały mnie wasze projekty na przyszłość, miło było by zobaczyć SH4 po PL Wink
Piotros, wersja nie ma znaczenia. Mam nagraną wersję PAL, testowałem - działa, w grudniu będę ogrywał całą serię od nowa.
Odpowiedz
#13
Ciężko mi cokolwiek powiedzieć o przekładzie Abaddona (SH1), jako, że nie mamy z nim nic wspólnego. Rozważałem swego czasu skontaktowanie się z nim, w celu dogadania się w kwestii spójności kolejnych przekładów (ot, żeby Health Drink nazywał się tak samo w SH1 i SH2), ale ostatecznie wcale nie trzeba było zawracać mu głowy Wink

PlayStation 2 to zdecydowanie moja ulubiona konsola. Miałem ich w sumie kilka, niestety żadna nie wytrzymała próby czasu. Niewykluczone, że jeszcze się kiedyś w nią zaopatrzę, no chyba, że na PSV na dobre ruszą klasyki z PS2. Wink

Mr.Q - tak, tak, to ze mną rozmawiałeś. Projekty się wloką niemiłosiernie ostatnimi czasy. Dlatego wszystko pomalutku, po kolei. Nie ma parcia na - byłoby, nie było - tytuły sprzed dekady, korzystamy więc z tego luzu. Więcej czasu oznacza wyższą jakość. Z SH2 się troszkę pospieszyliśmy w moim odczuciu. Co do SH4 - xychu już ogarnął się w temacie i jak najbardziej możemy to zrobić, nawet w tej chwili. Na przeszkodzie stoją jedynie dwie poprzednie części serii oraz czas, a w zasadzie brak czasu Wink

EDIT:
Przyjrzałem się sprawie Origins i rzeczywiście wygląda na to, że (chwilowo?) projekt został anulowany. Prawdopodobnie trafili na ten sam błąd, co poprzedni tłumacze. Cóż, ciężka sprawa najwyraźniej, ale w końcu ktoś się z tym upora. Wink
Dobra, szybkie info - dostaliśmy wsparcie z zewnątrz i najprawdopodobniej to koniec naszych kłopotów z portem. Teraz można będzie zacząć czekać na spolszczenie w spokoju - bo wyjdzie.

Pozdrawiam. Smile
Odpowiedz
#14
Jest jakaś szansa, że spolszczenie będzie w tym roku??
Odpowiedz
#15
(12-11-2012, 10:40)grzesiek9239 napisał(a): Jest jakaś szansa, że spolszczenie będzie w tym roku??

Jest, nawet całkiem spora. Oczywiście trzeba wziąć poprawkę na to, że nadal coś może pójść nie tak i sprawa się przeciągnie. Mimo to sądzę, że (szeroko pojęty) grudzień wydaje się być realną datą.
Odpowiedz
#16
Wczoraj przymierzałem się do rozpoczęcia Silent Hill 2. Okazało się jednak, że spolszczenie nie współpracuje z moją wersją gry - miałem wydanie NTSC. We wszystkich językach zamiast normalnych liter pojawiły się dziwne znaczki i symbole. Pobrałem wersję PAL i wszystko zagrało jak należy. Dziś rozpoczynam przygodę.

---------------
Edit: 26.12.2012 - godzina 3:16
Dziś w nocy zacząłem grę i doszedłem do szpitala. Zauważyłem mały błąd, nie wiem czy jesteście świadomi jego obecności. Notatka z kodem do sejfu w apartamentach jest ucięta. Możemy objerzeć ją w całości po wyłowieniu z klozetu, potem wchodząc w notatki widzimy tylko jedną liczbę potrzebą do przekręcenia.
Dalej - notatka którą znajdujemy na drzwiach w apartamentach i dowiedujemy się z jej treści o położeniu klucza, pojawia się zbyt szybko. Można ją odczytać już w momencie wyjęcia z klozetu szyfru, a powinna pojawić się dopiero po wyjściu na korytarz i próbie otwarcia jednych z drzwi.

Pozatym - miód. Należy wam się litr dobrej wódy.
Odpowiedz
#17
Mr.Q napisał(a): Dziś w nocy zacząłem grę i doszedłem do szpitala. Zauważyłem mały błąd(...)

Jesteśmy świadomi, ale - jak już nadmieniałem - wrzucona tu łatka *.ppf jest wczesną betą, która powstała jeszcze przed pojawieniem się dwu patchy do spolszczenia rozwiązujących ten i podobne krytyczne problemy. Na PC i XBOX-ie problem jest już rozwiązany. Na PS2 trafi poprawione spolszczenie, więc nie powinno być już podobnych baboli (powinno Wink)

Dzięki za spostrzeżenie. I ciepłe słowa o zimnej wódce Wink
Odpowiedz
#18
(27-12-2012, 12:40)destroytheardor napisał(a): wrzucona tu łatka *.ppf jest wczesną betą,

Jestem tego jak najbardziej świadomy Wink Po prostu poczułem się niczym beta-tester i postanowiłem o błędzie poinformować Big Grin Problemu z grą nie miałem, zapamiętałem kod do sejfu więc ucięta notatka nie przeszkodziła mi w rozgrywce Smile

----------------------------------
Dodano: 29.12.2012, godzina 02:57

Ograne.
Destroytheardor, przekaż chłopakom wyrazy szacunku za ten projekt - odwaliliście kawał dobrej roboty. Dziękuję wam za to, że robicie to bezinteresownie. Całość wypadła świetnie, spolszczenie stoi na naprawdę wysokim poziomie. Czekam z niecierpliwością na polonizację trójeczki i czwóreczki, napiszę do ciebie od czasu do czasu na GG.

Jeszcze raz - DZIĘ-KU-JĘ Big Grin
Odpowiedz
#19
@destroytheardor, dziękuję za arcyzacne spolszczenie SH2, na ps2. świetna rzecz! Smile
Odpowiedz
#20
Wszelkiej maści fanowskie spolszczenia to bardzo ciekawa i niezwykle przydatna inicjatywa. Spolszczenia niektórych tytułów są bardzo przydatne w tytułach, których warstwa fabularna jest rozbudowana, a grając po angielsku dużo fabularnych niuansów nam umyka. Szkoda tylko, że póki co nie byłbym w stanie skorzystać z wyników Waszej pracy, ponieważ nie posiadając przerobionej konsoli niemożliwe będzie uruchomienie spolszczonej wersji gry.
[Obrazek: PaultheGreatPL.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nadciąga spolszczenie Silent Hill 3! Mr.Q 45 39634 18-04-2016, 00:22
Ostatni post: Romanesko
  Przesunięta premiera Silent Hill: Shattered Memories Kratos 6 4369 15-11-2009, 21:57
Ostatni post: The Boss
  Silent Hill: Shattered Memories drakon 6 4667 22-08-2009, 14:40
Ostatni post: Killer

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości