Schematy ze starszych odsłon Splinter Cell byłyby za trudne dla współczesnych graczy
#1
[Obrazek: 120130415155432.jpg]

Splinter Cell: Blacklist ma wykorzystywać standardy, które przypadły do gustów starszych graczy i miłośników starszych odsłon serii. Mimo tego faktu twórcy ze studia Ubisoft Toronto chcą uczynić ten tytuł bardziej casualowym, ponieważ dla współczesnego gracza mógłby być za trudny. Jego zdaniem mechanika rozgrywki idąca w parze z poziomem trudności wpłynęły na spadek popularności serii.
[Obrazek: PaultheGreatPL.png]
Odpowiedz
#2
Hehe... Czyli co? Przeciwnicy będą głusi i ślepi, a wciskając odpowiedni klawisz zobaczymy rysującą się po podłodze ścieżkę wkazującą kierunek w którym mamy się udać? Jeszcze parę lat i naprawdę dojdzie do tego, że gry będą przechodzić się same. Jak już ostatnio wspomniałem, w nowym Tomb Raiderze po wciśnięciu odpowiedniego klawisza podświetlają nam się przedmioty których należy użyć do rozwiązania zagadki. Moim zdaniem - śmiech na sali.
Odpowiedz
#3
Się śmiej. W Resident Evil 6 pod jednym ze spustów mamy przewodnik, po wciśnięciu którego na ekranie pojawia się strzałka informująca nas gdzie iść. Fakt w grze nie ma mapy, ale to nie jest akurat wymówka.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz
#4
Takie są fakty - gry trafiają do coraz to większej grupy osób, często średnio w elektroniczną rozgrywkę zaangażowane. Ktoś, kto kupił jakąś grę na próbę jeśli zatnie się w pewnym momencie, to jej nie skończy i nie kupi kolejnej części. "Tru gamer" będzie siedział dopóki nie rozwiąże zadania, przeciętny gracz rzuci grę w kąt. Więc ja się nie dziwię takim praktykom twórców, którym zależy na zysku.
TheMichal -> Rave_PL
[Obrazek: Rave__PL.png]
PlayStation 4 / Testy samochodów / motoryzacja
Odpowiedz
#5
(25-04-2013, 18:59)TheMichal napisał(a): Takie są fakty - gry trafiają do coraz to większej grupy osób, często średnio w elektroniczną rozgrywkę zaangażowane. Ktoś, kto kupił jakąś grę na próbę jeśli zatnie się w pewnym momencie, to jej nie skończy i nie kupi kolejnej części.[..]

Ale po to są robione i udostępniane dema lub wersje trial gier, żeby sobie popróbować przed zakupem. Na PS3 pobierasz z PS Store'a, a w przypadku PS2 były na płytkach dołączanych do czasopism...
Ja tak właśnie popróbowałem wspomniany wcześniej RE6 i wiem, że nie za bardzo mi podpadł, więc raczej go nie kupię, chyba że będę miał dużo wolnych pieniędzy...
Szkoda, że nie ma dema/wersji trial Tomb Raider'a, bo bym sobie z chęcią zobaczył jak faktycznie wygląda gra... Smile
[Obrazek: 9458.png][Obrazek: piotros_org.png]
3DS FC: 2724-0392-0522
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Znamy reżysera Splinter Cella Kratos 3 2416 24-03-2014, 17:11
Ostatni post: PaultheGreat
  Minecraft na PS3 zgromadził 500 tysięcy graczy PaultheGreat 4 2745 29-12-2013, 00:27
Ostatni post: zielin
  Splinter Cell: Blacklist, czyli kolejne 9 minut rozgrywki PaultheGreat 0 1403 30-07-2013, 08:51
Ostatni post: PaultheGreat
  Materiał z trybu kooperacji w Splinter Cell: Blacklist PaultheGreat 0 1518 21-05-2013, 09:07
Ostatni post: PaultheGreat
  Perspektywa w Splinter Cell: Blacklist PaultheGreat 0 1413 11-05-2013, 07:47
Ostatni post: PaultheGreat
  Tryb multiplayer w Splinter Cell: Blacklist PaultheGreat 0 1317 03-05-2013, 08:29
Ostatni post: PaultheGreat
  Nowy trailer Splinter Cell: Blacklist PaultheGreat 1 1711 15-04-2013, 14:15
Ostatni post: Rave_PL
  Splinter Cell: Blacklist - nowy materiał. Mr.Q 1 1623 23-03-2013, 09:06
Ostatni post: PaultheGreat

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości