Resident Evil
#11
Ja, jest kilka zakończeń, ale jakoś szczególnie nie różnią się względem siebie jeśli chodzi o filmiki końcowe. Uzyskane zakończenie zależy od wykonania odpowiednich czynników w trakcie gry, które nie są jakoś przesadnie skomplikowane. Ba, nawet da się przejść grę pomijając walkę z ostatnim bossem.

Chris jest bardziej wytrzymalszy na obrażenia jednak od początku gry posiada tylko nóż, przez co początek zabawy może być ciut utrudniony. Jill zaś posiada wraz z rozpoczęciem gry już giwerę. Ponadto każdy bohater ma inną postać pomocniczą (Rebbeca/Barry), a także inny osobisty przedmiot (Jill - wytrych [sławetne master of unlocking hehe i jeszcze Jill sandwich:)], Chris - zapalniczkę). Jak dobrze pamiętam, to ciut ich ścieżki się różniły, ale jakoś niezbyt znacząco.

Na PSP w Rezia grało mi się wyśmienicie, przede wszystkim dzięki temu, że mogłem obłożyć pod gałkę klawisze odpowiedzialne za chód. Ogólnie imo w przypadku tej gry customizacja klawiszy wypada na plus i gra się komfortowo. Nie to co Metal Gir Solit. W każdym razie grej Panie, szpil zacny :)
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Resident Evil 1.5 wydany! Kratos 14 6724 07-11-2014, 21:52
Ostatni post: valmont
  Resident Evil 2 piotros 14 7827 01-10-2014, 17:05
Ostatni post: ZeberkoPL
  Resident Evil 3 Nemesis piotros 14 7443 02-09-2014, 12:38
Ostatni post: 1903
  Hugo: The Evil Mirror - Opinie Mr.Q 0 1884 13-03-2013, 22:33
Ostatni post: Mr.Q

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości