Liczba postów: 29
Liczba wątków: 8
Dołączył: 30-04-2016
23-10-2016, 13:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016, 13:33 przez Hubiqq.)
W wielu emulatorach mam opcję "AutoSave SRAM ".
Czy to oznacza, że PSP zapisuje mi sejvy w pamięci RAM? I po pewnym czasie, gdy już się ona zapełni gry mogą działać wolniej? Byłbym wdzięczny, jakby mi ktoś wytłumaczył na czym to polega i czy lepiej mieć to włączone, czy wyłączone.
Liczba postów: 1017
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
O ile dobrze pamiętam, to po prostu oryginalny zapis z gry(o ile gra taki posiadała), a nie cheaterski savestate

Wszystko się zapisuje na karcie pamięci, w pamięci ram nie da się nic na stałe zapisać, wystarczy że wyłączysz konsolę i ram jest pusty.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 29
Liczba wątków: 8
Dołączył: 30-04-2016
(23-10-2016, 13:55)tomx1989 napisał(a): O ile dobrze pamiętam, to po prostu oryginalny zapis z gry(o ile gra taki posiadała), a nie cheaterski savestate
Wszystko się zapisuje na karcie pamięci, w pamięci ram nie da się nic na stałe zapisać, wystarczy że wyłączysz konsolę i ram jest pusty.
Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
W pamięci RAM, co podpowiada mi logika, zapisywany jest stan gry w momencie uśpienia konsoli, a nie jej całkowitego wyłączenia, więc teoretycznie możesz w ten sposób wymusić zapamiętanie rozgrywki.