Liczba postów: 55
Liczba wątków: 28
Dołączył: 11-06-2011
04-05-2012, 23:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2012, 07:40 przez jupia12345.)
czy ktoś już się bawił z taką przeróbka i sprawdzał czy zadziała to na ps2 scph-90004 zapraszam do oglądania
http://www.youtube.com/watch?v=tnG4_uYp5Eo
link do cogswamp
http://chomikuj.pl/patent8/PS+2/programy...289235.ELF
Link do independencecompiler4.1
http://ps2soft.cba.pl/wp-content/uploads...tlefix.zip
po przetestowaniu proszę napisać czy działa sam jestem ciekaw
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Cogswap nie jest "przeróbką" PS2. Jest to program pozwalający na uruchamianie kopii zapasowych gier z PS2 przy pomocy metody swap z użyciem oryginalnej płyty z grą. Działa to bardzo podobnie jak opisane przeze mnie w tutorialu PSXLAUNCHER dla gier z PS1. Z racji tego że Cogswap jest programem, a nie exploitem potrzebuje jakieś "przeróbki" żeby go uruchomić. Jak wiemy jedynymi sposobami na uruchomienie nie autoryzowanego kodu na PS2 są chip, Swap Magic i FMCB (lub inny exploit menu DVD). W związku z tym kompatybilność tego programu z danym modelem konsoli zależy od kompatybilności wymienionych przeze mnie przeróbek. Podsumowując, Cogswap zadziała na konsoli SCPH-9000x jeżeli mamy w niej zainstalowany chip lub posiadamy płyty Swap Magic, na pozostałych modelach zadziała także pod FMCB. Na marginesie dodam, że w chwili obecnej programik niemal nie przydatny. Można za jego pomocą próbować uruchomić tych kilka gier niekompatybilnych z ESR (z tego co słyszałem to między innymi Gran Turismo 3 i Sonic Unleashed).
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360