Witam
Mam problem z kierownicą Logitech G27 po włączeniu się gry. Ten sam problem występuje przy dwóch grach Gran Turismo 6 oraz F1 2012. Opiszę co to za problem, ale i tak podam link do filmiku na którym wszystko dobrze widać. Podczas włączania się PS3 kierownica normalnie się kalibruje, czyli kręci się w obydwie strony i energicznie wraca do poziomu. Podczas skręcania w obydwie strony kierownica działa jak pad, czyli skręcając poruszamy się po menu i czujemy opór pod kątem 90* w każdą stronę, czyli tak jak zawsze nawet do gier też tak jest. Po włączeniu gry kierownica znowu zaczyna się kalibrować (nic nowego) ale już po tym nie wraca tak energicznie do poziomu i w menu gry chodzi luźno i nie ma tego oporu pod kątem 90*. Na filmie włączyłem wyścig żeby pokazać i widać gołym okiem, żeby skręcić do maksa we formule kierownicę muszę skręcić do końca czyli ponad 2 obroty, a zawsze miałem tak, że do 90* już było maks we formule. W Gran Turismo też zawsze było do 90*, ale jest tak samo jak w F1 lecz w GT6 da się jeszcze jakoś jechać. Kierownica zawsze była szanowana, jej stan bdb chociaż mam ją już bodajże 4 lata, ale jest używana sporadycznie i akurat problem wystąpił jak po jakimś miesiącu nie używania podłączyłem ją, a miesiąc wcześniej jak grałem wszystko było ok. Cały skrót moich powyższych wypocin we filmie
Proszę o jakieś porady.
https://picasaweb.google.com/10834205339...3108646722
Mam problem z kierownicą Logitech G27 po włączeniu się gry. Ten sam problem występuje przy dwóch grach Gran Turismo 6 oraz F1 2012. Opiszę co to za problem, ale i tak podam link do filmiku na którym wszystko dobrze widać. Podczas włączania się PS3 kierownica normalnie się kalibruje, czyli kręci się w obydwie strony i energicznie wraca do poziomu. Podczas skręcania w obydwie strony kierownica działa jak pad, czyli skręcając poruszamy się po menu i czujemy opór pod kątem 90* w każdą stronę, czyli tak jak zawsze nawet do gier też tak jest. Po włączeniu gry kierownica znowu zaczyna się kalibrować (nic nowego) ale już po tym nie wraca tak energicznie do poziomu i w menu gry chodzi luźno i nie ma tego oporu pod kątem 90*. Na filmie włączyłem wyścig żeby pokazać i widać gołym okiem, żeby skręcić do maksa we formule kierownicę muszę skręcić do końca czyli ponad 2 obroty, a zawsze miałem tak, że do 90* już było maks we formule. W Gran Turismo też zawsze było do 90*, ale jest tak samo jak w F1 lecz w GT6 da się jeszcze jakoś jechać. Kierownica zawsze była szanowana, jej stan bdb chociaż mam ją już bodajże 4 lata, ale jest używana sporadycznie i akurat problem wystąpił jak po jakimś miesiącu nie używania podłączyłem ją, a miesiąc wcześniej jak grałem wszystko było ok. Cały skrót moich powyższych wypocin we filmie

https://picasaweb.google.com/10834205339...3108646722