[PORADNIK] Syphon Filter: Logan's Shadow - Hidden Evidence (Ukryte dowody)
#1
Po dość długiej przerwie przyszła pora na kolejny poradnik, tym razem do drugiej części Syphon Filter wydanej na PSP/PS2 – Logan’s Shadow. Poniżej spis wszystkich ukrytych dowodów, dzięki którym odblokujemy bonusowe materiały oraz poznamy dodatkowe szczegóły w fabule.

EPIZOD 1

Część 1

Ciało pirata – zaraz na początku zabij trzech piratów i udaj się na przód w kierunku schodów. Naprzeciw Ciebie znajduje się parujący szyb wentylacyjny, a przy nim ciało z dowodem.

Pozostałości systemu CIWS – tuż za pierwszym złomem, który pomoże usunąć Ci Alima, znajduje się pomieszczenie (wyjdą z niego wrogowie). W środku, w rogu pokoju przy drzwiach znajdziesz dokument.

Identyfikator – pod koniec misji na Twojej drodze stanie Somalijczyk blokujący drabinę prowadzącą w dół. Wyeliminuj go, po czym skorzystaj z drabiny i otwórz znajdujące się obok drzwi, skąd zabierz dowód.

Część 2

Ceremonialny sztych – wyjdź z pomieszczenia na początku misji i udaj się na pomost. Na jego drugim końcu znajduje się drabina, którą zjedź w dół, po czym skorzystaj z zawieszonej liny, by przedostać się na drugą stronę. Po środku tego pomostu znajduje się pokój, wewnątrz którego zabierz dowód ze ściany przy wejściu.

SMAW – przedostań się na drugą część statku, za pomocą „windy”. Zejdź na dół, po czym udaj się w kierunku wnęki, z której wychodzą wrogowie. Po prawej stronie, w rogu znajduje się wyrzutnia rakiet będąca dowodem.

Naszyjnik – dowód znajduje się we wraku zestrzelonego helikoptera. Zabierz go po wyeliminowaniu pierwszej fali wrogów, za nim po linach zjadą następni. Zabicie wszystkich piratów jest równoznaczne z załączeniem się wstawki FMV i zakończeniem misji.

Część 3

Tutaj nastąpił wybuch – tuż po starcie odwróć się w tył i podpłyń do wyrwy w statku, która stanowi jako tako dowód.

MRE – będąc na drugiej łodzi, wejdź do środka i udaj się do kuchenki gazowej. Odwróć się w prawo i weź dokumenty.

Kefija – wejdź przez wyrwę na pokład statku i udaj się do pomieszczenia z iskrzącym włącznikiem. Strzel w niego, co by wyłączyć zasilanie, po czym znurkuj i odwróć się w tył. Na dnie znajdziesz ciało z szukanym fantem.

Część 4

List pożegnalny – aby zdobyć ten dowód wykończ wszystkich wrogów po cichu począwszy od miejsca startu do windy towarowej. Pamiętaj nikt nie może Cię zobaczyć.

Kurier NIOC – po rozpoczęciu gry po Twojej prawej stronie znajdziesz drzwi z numerem jeden. Podnieś je i udaj się wprost, aż natrafisz na takie same drzwi z numerem dwa. Również je podnieś i udaj się za kontenery, gdzie znajdziesz ciało.

Izolowany pancerz – zjedź windą na dół, popchnij wózek pod kraty, po czym wspinając się na niego przedostań się na drugą stronę. Odwróć się i zestrzel kłódkę (gogle EDSU) – możesz teraz przesunąć kraty blokujące wagonik. Przepchnij wózek do końca torów, wejdź na kontenery skąd zeskocz, by zabrać dowód.

Komputer NIOC – po wyjściu z szybu wentylacyjnego podejdź do komputera i włam się do niego.

EPIZOD 2

Część 1

Taśma izolacyjna – na początku misji obróć się w tył i płyń, aż dotrzesz do „kępki” roślin – nieco po lewej stronie znajdziesz dowód.

Łuska pocisku – od miejsca startu udaj się w lewą stronę w kierunku wraku. Na dnie, poniżej lewego pomostu znajduje się szukana łuska.

Mina morska – po lewej stronie od punktu startu odszukaj wrak helikoptera. W pobliżu jego ogona zamocowany jest łańcuch z miną. Dowód znajduje się na powierzchni kuli.

Część 2

Protokół transportowy NIOC – płyń przed siebie (do miejsca z dwoma delikwentami) i wyjdź na powierzchnię. Po prawej stronie znajdują się schody – nie wchodź po nich, a idź ścieżką po lewej, aż dotrzesz do ciała.

Głowica pocisku taktycznego – zniszcz cztery generatory, po czym wskocz do wody i obróć się w kierunku punktu wyjścia. W prawym rogu znajduje się zakratowana „rura” z której wypływa strumień wody, a nad nią kurek. Zakręć go i zabierz dokument tuż przy wylocie strumienia.

Ciało kapitana – gdy dotrzesz do pomieszczenia z głowicami, zejdź na najniższy poziom i skieruj się za „zejście” z którego przybyłeś. Po prawej stronie znajduje się wnęka oświetlona lampą na podłodze. Wejdź tam i za pomocą linki przedostań się do drugiego pomieszczenia z dowodem.

Część 3

Zdjęcia satelitarne – na początku misji udaj się do następnego pomieszczenia (z dwoma gostkami), skręć w lewo i wespnij się po szybie wentylacyjnym na powyższą platformę, a stąd na „okratowany” podest. Na jego końcu znajduje się złom, który musisz zrzucić, by utorować sobie drogę. Przed wspomnianym żelastwem znajduje się odnoga (lewo) skąd zgarnij dowód.

Reaktor – tuż przed walką z bossem będziesz musiał wyłączyć reaktory. Gdy przejmiesz kontrolę nad Gabe’em wejdź po pobliskich skrzyniach na podest i skręć w prawo. Przy ścianie, na ziemi znajduje się dokumet.

Siergiejew – do zdobycia podczas walki z bossem – Sergiejewem. Zabij go, nie uszkadzając przy tym jego pancerza. Po prostu celuj w jego nogi.

Część 4

Pożyczone sprzęty – znajdź łódź, a następnie udaj się w kierunku znajdującego się w pobliżu reflektora. W jego okolicy leży dowód.

Bomba głębinowa – podobnie jak w przypadku pierwszego dowodu z części pierwszej (taśma izolacyjna), udaj się w kierunku kępki roślin – mniej więcej pośrodku leży dowód.

Urządzenie nurkowe – od miejsca, gdzie znajduje się Twoja łódź płyń w kierunku wraku statku, aż dotrzesz mniej więcej do jego środka. Obróć się w lewo – widzisz okna pomostu statku? Nad nimi znajduje się wejście do pomieszczenia, w którym znajdziesz dokumenty.

EPIZOD 3

Część 1

Ciało cywila – zaraz na początku wyeliminuj jednego delikwenta na pomoście, po czym zanurkuj i płyń przed siebie, aż dotrzesz do okrągłej kraty w prawej ścianie kanału. Otwórz ją, a następnie wpłyń do środka i zgarnij dowód.

Ukryta wiadomość – w pewnym momencie dojdziesz do miejsca, gdzie jakiś typek wyleci w powietrze, dzięki czemu Ty będziesz mógł wejść do wnętrza budynku. Będąc w środku załóż noktowizor i obróć się w lewo. Na ścianie powinieneś zauważyć wiadomość skierowaną do Ciebie. Wyłącz gogle i zapal latarkę – dowód jest Twój.

List al-Jamil – pod koniec etapu, będziesz pomagał partyzantowi podłożyć ładunek wybuchowy. Wyeliminuj dwóch wrogów, a następnie dezaktywuj wieżyczkę pancernika. Gdy pojawi się licznik, zejdź na niższe piętro, wydostań z budynku i udaj się w kierunku ruin budynku (charakterystyczne łuki) za skrzyniami.

Część 2

Dziennik – tuż po starcie zabij trzech terrorystów, a następnie odwróć się w lewo i wejdź do pokoju Lian – tego samego co z początkowej cut-scenki. W środku, po prawej stronie od drzwi znajduje się szafka, a na niej dowód.

Dossier – w następnej lokacji natrafisz na pomieszczenie z wyrwą w suficie. Trynidad poprosi Cię o pomoc, jednak zanim spełnisz jej życzenie, odszukaj w pokoju obok szafkę blokującą drzwi. Gdy do niej podejdziesz pojawi się ikonka interakcji – przesuń ją w raz z Chinką, dzięki czemu będziesz mógł wejść do środka. Z szafki w rogu zabierz papiery.

Notes elektroniczny – wejdź na dach budynku (Twój cel) i wykończ wszystkich delikwentów. Po prawej stronie od drzwi wejściowych znajduje się niewielka wnęka, w której znajdziesz ciało z szukanym fantem.

Część 3

Zapis przesłuchania – zaczynasz w wodzie. Wejdź do budynku, z którego wychodzą wrogowie i przejdź korytarzem (uważaj na miny) do wyjścia. Znajduje się tutaj linka, z której skorzystaj. Gdy będziesz po drugiej stronie, odwróć się, podejdź do krawędzi i zejdź po drabinie w dół. Stąd wskocz do wody i zanurkuj w kierunku dużych wrót po lewej stronie. Na dnie leżą dokumenty.

Dossier – po scence z przetrzymywaną Maggie obróć się w tył. Po prawej stronie masz składzik z amunicją, zaś po lewej kolejny dowód.

Wieża – wejdź do pomieszczenia, w którym znajduje się Maggie i szybko rozpraw się z przeciwnikami. Póki co nie rozwiązuj skrępowanej babki, a udaj się w stronę posągu (obok niego płonął skrzynie) i zbierz to czego szukasz.

EPIZOD 4

Część 1

Kserokopia – zaczynasz w pokoju tortur. Aby zdobyć ten dowód musisz, wpierw przeżyć tortury, a co za tym idzie nie zostać wtrąconym do celi – po prostu mashuj pojawiające sie na ekranie klawisze. Gdy już się z tym uporasz wyjdź z pokoju, jednak nie schodź w dół schodami, a skieruj się w przeciwną stronę. W rogu leżą akta.

Nagranie wywiadowcze – w kolejnej lokacji, za pomieszczeniem z celami, natrafisz na zamknięty pokój, w którym Rusek grzebie w komputerze. Aby się tam dostać wejdź po skrzyni na korytarz znajdujący się nad Tobą. Odszukaj linkę, która doprowadzi Cię do wejścia do wspomnianego pokoju. W jednym z rogów pomieszczenia, obok komputera znajdziesz dokumenty.

Telegram – po uratowaniu Maggie dojdziesz do momentu, w którym będziesz musiał strzelić w przełącznik, aby przejść dalej. Obok tej skrzynki znajdują się kraty, a za nimi ciało. Podejdź po prostu w pobliże umarłego i zabierz dowód.

Część 2

Zamarznięte zwłoki – zaraz na początku odwróć się w tył i udaj się w kierunku wylotu rury. Znajdziesz tu ciało i dokument.

Właz – gdy rozdzielicie się z Maggie wyeliminuj przeciwników, po czym poczekaj, aż towarzyszka otworzy bramę. W lesie po raz kolejny rozpraw się ze wszystkimi wrogami po czym udaj się za największy konar drzewa (na mapie długi, biały pasek), gdzie znajdziesz dowód.

Ropociąg – po wyjściu z lasku natrafisz na ostrzał ze strony wrogich żołdaków oraz samochodu z działkiem. Pokonaj wszystkich delikwentów, zaś samochód zostaw narazie w spokoju. Udaj się pod blokadę i odwróć w lewo – parę metrów przed Tobą jest mały padół, a tam fant.

Część 3

Fałszywy paszport – zaczynasz w luku bagażowym. Udaj się po drabinie na górę, przejdź przez pokój, aż wyjdziesz na korytarz. Zamiast do drzwi skieruj się w przeciwną stronę – na ziemi leży paszport.

Dokumenty transportowe – w następnym pomieszczeniu, za wspomnianym powyżej korytarzem, znajdziesz po lewej stronie pulpit z komputerem. Obok niego na ziemi leżą dokumenty.

Kawior – gdy znajdziesz się w drugim luku bagażowym przedostań się na jego koniec, jednak narazie nie wychodź z niego. Dochodząc do wyjścia powinieneś minąć po drodze ciężarówkę. Przy jej prawych, tylnych kołach znajdziesz dowód.

EPIZOD 5

Część 1

Identyfikator – na początku misji pokonaj wszystkich, po czym udaj się w kierunku okopu, z którego ostrzeliwał Cię jeden z wrogów. Po prawej stronie znajduje się półka, po której wejdziesz na skalną grotę (przyczepiona jest tutaj do skały linka). Odszukaj ciało i zgarnij dowód.

Ulotka – po tym jak zniszczysz dwa działka natkniesz się na trzecią barykadę w postaci drutu kolczastego. Dowód znajduje się tuż za zasiekami, w rogu po prawej stronie – przed sobą, w grocie powinieneś zauważyć kolesia strzelającego z RPG w czołg.

Mina przeciwczołgowa – dokument otrzymasz automatycznie po rozbrojeniu drugiej miny.

Część 2

Tatuaż żołnierza z Zielonych Beretów – na początku etapu zostaniesz ostrzelany przez gości na zniszczonym moście. Pokonaj wszystkich w tej lokacji po czym przejdź do następnej – znajdujesz się w swoistym kanionie. Od miejsca wejścia idź cały czas prosto, aż dojdziesz do niewielkiej przepaści. Obróć się nieco w prawo i idź prosto. Natrafisz na ciało, które stanowi dowód.

List do Rhamiego – w tej samej lokacji co powyżej skorzystasz z czterech linek. Gdy za pomocą trzeciej z nich przedostaniesz się na półkę z drzwiami, odwróć się w prawo (od miejsca zeskoku z liny) i podejdź do krawędzi, skąd łyknij list.

Łuski – gdy zniszczysz cztery działa, zaprzyjaźniony żołdak pomoże Ci wspiąć się na wyższą półkę. Idąc dalej natrafisz na wejście do jaskini - wrogowie ostrzeliwują Cię tu z działka. Wykończ wszystkich, a następnie stań przed dwoma barykadami (nie wchodź do jaskini!) i odwróć się w prawo. Widzisz niewielką półkę skalną? Za pomocą niej przedostań się do jednego z dział , które wcześniej zniszczyłeś i zabierz dowód.

Identyfikator – za jaskinią znajduje się drewniany mostek - Boomer będzie za nim otwierać wejście do bunkra, zaś dokument znajduje się po prawej stronie, za pomostem.

Część 3

Faks – zaczynasz schowany za wózkiem. Po wyeliminowaniu wrogów spójrz w górę – widzisz zaczepioną pod sufitem skrzynię? Strzel w jej mocowanie, a pudło spadnie na ziemię. Wespnij się na nie, potem na podest skąd przejdź do pomieszczenia. Dowód znajdziesz na skrzyniach znajdujących się w prawym rogu.

Faktury transportowe AIT – popchnij wózek do końca torów, a następnie za jego pomocą wejdź na piętro pomieszczenia. Tuż przed wejściem na korytarz, spójrz w górę i zestrzel kilka desek – spadnie parę skrzyń po, których wejdź na górę i zgarnij dokument leżący na ziemi, naprzeciw skrzyni z bronią.

List – gdy znajdziesz celę Lian włączy się scenka, w której pojawi się Chinka. Po przejęciu kontroli nad Gabe’m wróć się do wspomnianej celi i zabierz z krzesła fant.

Schematy X-Z-2 – w następnej lokacji, zaraz po spotkaniu z Lian załączy się kolejna cut-scenka, w której Twoja przyjaciółka opowie o planach bomby Shena. Po krótkim filmiku podejdź do tych planów i zabierz dowód.

EPIZOD 6

Część 1

Łuska pocisku – zaraz na początku wskocz do wody, zanurkuj i zakręć pierwszy zawór. Następnie udaj się do drugiego kurka, którego również zakręć, po czym odwróć się i podpłyń do dwóch stalowych konstrukcji podtrzymujących platformę. Miedzy nimi, na dnie znajdziesz dowód.

Błotnik od ciężarówki – gdy wysadzisz trzy podstacje transformatorowe, przedostań się na platformę znajdującą się na wodzie. Załączy się krótka scenka, w której Lian wysadzi ciężarówkę. Teraz użyj linki i skocz do zbiornika. Jeszcze raz udaj się w kierunki transformatorów – na końcu miejscówki, za trzecią stacją wespnij się na podwyższenie i zgarnij dowód.

Ciało – przedostań się przez stację transformatorową na wspomnianą wcześniej platformę, a stąd na drugą stronę planszy. Znajdziesz tu panel za pomocą, którego dezaktywujesz zastawy przelewowe. Gdy to zrobisz z pobliskiego budynku wyjdą terroryści, pokonaj ich, po czym wejdź do środka. Znajdziesz tu ciało, zaś na Twoje konto wpłynie kolejny dowód.

Część 2

Dokumenty finansowe Corddella – od miejsca startu idź cały czas prosto – znajdujesz się w pomieszczeniu z pierwszą turbiną. Zanurkuj i rozejrzyj się za kanałem z kratką oraz dwoma minami. Zniszcz przeszkody i przedostań się do kolejnego pokoju z drugą, nieczynną turbiną. Tutaj również zanurkuj i na mapie odszukaj odnogę ze ślepym zaułkiem – nieco na lewo od kanału, z którego tu przybyłeś. Znajdziesz tam ciało i dokumenty.

Zniszczona turbina – dowód znajduje się w tym samym pomieszczeniu co powyższy. Wyjdź na powierzchnię, na pomost i odszukaj szafę rozdzielczą (dwie ze ścieżek prowadzą do zablokowanych przejść). Po lewej stronie szafy znajdziesz akta.

Plakietka pracownika – w pewnym momencie dojdziesz do pomieszczenia z panelem aktywującym windę. Niestety nie możesz go aktywować dopóki nie zniszczysz wszystkich turbin. Niedaleko tego miejsca, po drodze do drugiej turbiny znajduje się ogromna rura (nad nią zawieszona jest linka) oraz drabina. Za jej pomocą przedostań się na drugą stronę i idź w górę. Przy drzwiach znajduje się kolejna drabina, wejdź nią na platformę - tutaj znajdziesz ciało oraz skrzynkę z amunicją.

Urządzenie śledzące – nim skorzystasz ze wspomnianego wyżej panelu, udaj się w miejsce, w którym znajduje się winda. Po środku znajduje się „kolumna” podtrzymująca platformę windy. Okrąż ją, a natrafisz na ostatni w tej części dowód.

Część 3

Strzaskane okulary – po wyjściu z windy pokonaj wszystkich wrogów, po czym udaj się do komputera (uważaj na minę), co by Teresa otworzyła Ci drzwi. Odwróć się, a następnie skieruj się w stronę maszyny znajdującej się obok otwartego przejścia – po jej prawej stronie, na ziemi znajdziesz szukany przedmiot.

List do Rhamiego – po podłączeniu żurawia w pomieszczeniu z generatorami udaj się w miejsce, z którego ostrzeliwuje Cię dwóch gostków. Stąd po drabinie trafisz do korytarza naszpikowanego minami. Na końcu holu natrafisz na flarę położoną w pobliżu miny – ani się waż ją zestrzelić. Podejdź do niej powoli i ją dezaktywuj, dzięki czemu dokumenty znajdujące się na pobliskim pudle nie wylecą w powietrze.

Identyfikator – w pomieszczeniu, w którym spotkasz związaną Trynidad znajduje się panel kontrolny. Póki co nie zaprzątaj sobie nim głowy, a przejdź do dużej hali przez pobliskie drzwi. Lewą ścieżką idź do końca, aż natrafisz na niewielką rurę przyczepioną do ściany. Chwyć się jej i przesuń w prawą stronę, aż znajdziesz się nad „balkonem”. Puść się i zgarnij dowód leżący przy skrzyniach.

Kod zabezpieczeń 898 – po wpisaniu w panelu kombinacji podanej przez Trynidad, podejdź do komputera jeszcze raz i wpisz tym razem cyfry 8-9-8. Akta są Twoje.

Część 4

Schematy – tuż na początku, w pomieszczeniu, gdzie musisz zakręcić kurek, znajduje się komputer. Włam się do niego wykonując podaną na ekranie kombinację, a dowód będzie Twój.

Lista celów – w pomieszczeniu z urządzeniami X-Z-2 (spotkasz tu Shena) udaj się do tego niedziałającego po lewej stronie. W nim znajdziesz dokumenty.

List – dokument znajduje się w korytarzu, z którego wyjdą terroryści z pancerzami (AS). Wejdź do niego i okrąż pierwszą grupę skrzyń po prawej stronie.

MISJE DODATKOWE

Czas zabijania

Flaga Warsingala – zaczynasz w znanej z wcześniejszej misji lokacji. Od punktu startu udaj się w miejsce, gdzie leży wrak śmigłowca Alimy, po czym obróć się nieco w lewą stronę – na dnie, w pobliżu skały powinna leżeć flaga, która stanowi dowód.

Mapa skarbu – po rozpoczęciu misji spójrz wprost na wrak zatopionego statku. Widzisz na środku jego burty ślad wgniecenia? Dokładnie poniżej tego wgniecenia, do pokładu statku przytwierdzone są dwie „szyny”, do nich z kolei po dwie liny. Między tymi szynami znajdziesz szukany fant.

Rekord – aby zdobyć ten dokument po prostu zbierz wszystkie 16 części porozrzucane po całej lokacji.

Pierwsza misja Lian

Starsza siostra, Eksperci od skuteczności – oba dowody otrzymasz automatycznie po zabiciu wszystkich ochroniarzy podczas misji – zarówno przed zabójstwem gubernatora jak i podczas ucieczki Lian.

Zemsta – po tym jak Lian zabije gubernatora, Twoim zadaniem będzie pozbycie się dwóch ochroniarzy na korytarzu. Gdy już to zrobisz skieruj broń na korytarz znajdujący się piętro niżej. Po chwili pojawi się tam menadżer hotelu – zabij go, a dowód będzie Twój.

Ocieniony

Anioł stróż – jesteś w skórze Trynidad, a Twoim zadaniem jest osłona Gabe’a. Aby zdobyć ten dowód nie dopuść do tego, by Logan zginął – jego pasek energii nie może spaść do zera. Korzystanie z checkpointów nie wchodzi w grę, toteż jeśli dopuścisz do śmierci głównego bohatera zrestartuj level.

Snajper – wyeliminuj wszystkich przeciwników, tym samym po prostu ukończ tę misję.

Za kulisami

Tekst do piosenki „Tajemny Lament” – zbierz znak zapytania z efektem dymu (trzeci pytajnik), a następnie udaj się do tego na wprost Ciebie. Stań przed nim i obróć się w prawo. Powinieneś zauważyć niewielką grotę – w niej za małym kamieniem znajdziesz dowód.

Efekt oświetlenia i cieni – dojdź do znaku zapytania objaśniającego powstawanie drutu kolczastego – kwadratowe diamenty. Po lewej stronie, mniej więcej w połowie drogi do kolejnego znaku zapytania (piaskowy diabeł) znajdziesz kamień, po którym możesz wspiąć się na półkę. Idź prosto, aż natrafisz na schodki – po lewej stronie masz grotę, a w niej dokumenty.

Za dobry wygląd poziomu... – po dojściu do pytajnika, w którym zostaniesz poproszony o wysadzenie skalistego łuku, wstrzymaj się na chwilę z detonacją. Po lewej stronie leży skrzynia, wejdź na nią, a następnie na półkę. Przejdź nieco w lewą stronę, a będziesz mógł dostać się na skalisty most. Przejdź na jego drugi koniec i zgarnij dowód.

Tekst do piosenki „Cień Logana” – będąc na moście natrafisz na pytajnik oraz drut kolczasty uniemożliwiający przejście. Podejdź do prawej krawędzi mostu i spuść się tak, by Teresa chwyciła się kantu. Przesuń się teraz w prawą stronę, aż do momentu, gdy znów będziesz mógł wejść na most. Ominąłeś wspomniane zasieki. Znajdź linkę i przedostań się na jej drugi koniec (w górę). Odwróć się w lewo, zejdź na niższą półkę i udaj się na wprost do groty skąd zabierz akta.

Wszystkie siatki są tworzone... – po zebraniu powyższego dowodu, wespnij się z powrotem na wyższą półkę i udaj teraz w drugą stronę, aż dojdziesz do wgłębienia w ścianie. Dokument leży na ziemi, mniej więcej na środku wgłębienia.

Zostawiony w tyle

Ten poziom...; Fabuła tego poziomu...; Doprowadzenie poziomu... – aby zdobyć wymienione dokumenty przejdź przez cały pociąg, aż dojdziesz do odkrytego wagonu – czwarty licząc od miejsca startu. Na początku omawianego wagonu powinieneś zauważyć zestaw czterech, długich rur. Strzel w nie, a spadną z pociągu i odkryją pierwszy dokument. Udaj się teraz na koniec wagonu – znajdują się tutaj kolejne trzy zestawy takich rur. Strzel w pierwszy (drugi licząc od początku) oraz trzeci (czwarty wliczając to początkowe rury) zestaw, a pozostałe akta będą Twoje.




Zabrania się kopiowania fragmentów bądź całości niniejszego poradnika bez zgody autora.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PORADNIK] MotorStorm: Arctic Edge - Emblematy Sandinista 0 3154 21-11-2011, 18:45
Ostatni post: Sandinista
  [PORADNIK] Syphon Filter: Dark Mirror - Hidden Evidence Sandinista 0 5649 25-10-2011, 10:40
Ostatni post: Sandinista
  [PORADNIK] Resistance: Retribution - Intel (Dokumenty) Sandinista 0 4030 10-10-2011, 09:51
Ostatni post: Sandinista
  [PORADNIK] Secret Agent Clank - Skill Points Sandinista 0 9335 26-09-2011, 20:24
Ostatni post: Sandinista
  [PORADNIK] Ratchet & Clank: Size Matters - Skill Points Sandinista 0 11166 17-09-2011, 20:45
Ostatni post: Sandinista
  [PORADNIK] The 3rd Birthday - Feats Sandinista 0 3796 11-09-2011, 23:08
Ostatni post: Sandinista

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości