Pamiętacie jak za czasów PSX mieliście gry od grupy PARADOX i kolorowe literki P D X nad napisem PlayStation a pod spodem napis PaRaDoX coś tam coś tam. Wiem, że kończyło się na ImItAtOrS bodajże. Teraz w naszej PS2 możemy zrobić podobny cyrk. Logo jest dwuwymiarowe(w PSX było trójwymiarowe). A więc:
Co nam potrzebne:
-Program PS2Logo V 1.0
-Obraz koniecznie format .bin jak mamy w .iso to konwetrujemy go za pomocą np. UltraISO;
-Logo koniecznie o wymiarach:
384x64 -> 8 bitów na pixela -> NTSC (Amerykańskie lub Japońskie)
344x71 -> 8 bitów na pixela -> PAL (Europejskie).
No to panowie bierzemy się do roboty.
1.Zapisujemy obrazek w formacie .raw za pomocą np. Adobe Photoshop(Uwaga! Nie zmieniamy format nazwą! Bo wyświetli nam się ****, a nie logo.
2.Załączamy program(jak to mówi mój tata) i w polu "CD Image File" szukamy naszego obrazu(Powtarzam format .bin).
3.Szukamy naszego loga(Powtarzam format .raw).
4.W polu Action wybieramy Insert Logo.
5.Zaś w polu Video wybieramy NTSC lub PAL, w zależności od regionu gry, bądź programu.
6.A w polu Encryption Type wybieramy:
-W przypadku gry - Sony;
-W przypadku programu - None.
7.Ciśnienie skacze, ale to jeszcze nie koniec
. Musimy w polu ELF Name podać poprawną nazwę pliku(np. w przypadku gry Worms Forts-Obężenie SLUS_210.93).
8.Długo wyczekiwany przez wszystkich moment:Klikamy na Patch.
9.Głowa już boli, ale to nie wszystko musimy jeszcze skonwertować do formatu .iso(Nawet jeśli wcześniej gra była w formacie .bin-Inaczej wypalimy fake-mode2/2352).
Uwagi:
W związku z tym, że ja zasadniczo nie umiem ładne malować, własne logo zrobiłem jedynie w grze Worms Forts-Oblężenie. Dlatego nie jest pewne, że to będzie działać w wersjach DVD.
Dziękuję za uwagę i Pozdrawiam
DJ_Heniek
//Wszystko ładnie pięknie wytłumaczone
Więc nie ma potrzeby żeby temat był otwarty
(Zamykam żeby nikt nie dziękował
)- SobeK
Co nam potrzebne:
-Program PS2Logo V 1.0
-Obraz koniecznie format .bin jak mamy w .iso to konwetrujemy go za pomocą np. UltraISO;
-Logo koniecznie o wymiarach:
384x64 -> 8 bitów na pixela -> NTSC (Amerykańskie lub Japońskie)
344x71 -> 8 bitów na pixela -> PAL (Europejskie).
No to panowie bierzemy się do roboty.
1.Zapisujemy obrazek w formacie .raw za pomocą np. Adobe Photoshop(Uwaga! Nie zmieniamy format nazwą! Bo wyświetli nam się ****, a nie logo.
2.Załączamy program(jak to mówi mój tata) i w polu "CD Image File" szukamy naszego obrazu(Powtarzam format .bin).
3.Szukamy naszego loga(Powtarzam format .raw).
4.W polu Action wybieramy Insert Logo.
5.Zaś w polu Video wybieramy NTSC lub PAL, w zależności od regionu gry, bądź programu.
6.A w polu Encryption Type wybieramy:
-W przypadku gry - Sony;
-W przypadku programu - None.
7.Ciśnienie skacze, ale to jeszcze nie koniec

8.Długo wyczekiwany przez wszystkich moment:Klikamy na Patch.
9.Głowa już boli, ale to nie wszystko musimy jeszcze skonwertować do formatu .iso(Nawet jeśli wcześniej gra była w formacie .bin-Inaczej wypalimy fake-mode2/2352).
Uwagi:
W związku z tym, że ja zasadniczo nie umiem ładne malować, własne logo zrobiłem jedynie w grze Worms Forts-Oblężenie. Dlatego nie jest pewne, że to będzie działać w wersjach DVD.
Dziękuję za uwagę i Pozdrawiam
DJ_Heniek
//Wszystko ładnie pięknie wytłumaczone



![[Obrazek: 4323df4.png]](http://img524.imageshack.us/img524/7596/4323df4.png)
![[Obrazek: 507271.gif]](http://www.userbars.com/i/507271.gif)
Nie pomagam na GG i PW!