OLX - czy komukolwiek zablokowano konto?
#1
Witam, witam.
Jakiś czas temu zablokowano mi konto na OLX, ale że nie było potrzeby korzystania, to olałem. Niestety, potrzeba nadeszła, zalogować się oczywiście nie mogę dalej, ale postanowiłem tym razem popełnić w tej sprawie dalsze kroki i napisałem do supportu z nadzieją na sprostowanie. Poszła taka oto wiadomość:
Cytat:Dzień dobry.
Od dłuższego czasu nie logowałem się na OLX, jednak dzisiaj, gdy chciałem zadać pytanie w sprawie ogłoszenia, przy próbie logowania otrzymałem komunikat o blokadzie konta. Jest to trochę niewyjaśnione i niezrozumiałe dla mnie działanie, ponieważ nie robiłem nic, co jest sprzeczne z regulaminem. Nawet nic nie zostało przeze mnie wystawione, jedynie kontaktowałem się przez maila w sprawie wystawionych przez innych ogłoszeń w celu dowiedzenia się szczegółów.
Pozdrawiam.
Nie minął cały dzień, nadeszła odpowiedź. Uradowany otwieram maila, a tutaj coś takiego:
Cytat:Katarzyna (Pomoc OLX.pl)
2 lip, 14:09

Dzień dobry!

Twoje konto zostało zablokowane, ponieważ zaistniało podejrzenie, iż za jego pośrednictwem mogło dojść do naruszeń naszego regulaminu.

Pozdrawiam,
Katarzyna
Zespół OLX.pl
Serio cieszy mnie to, że czuwacie, ale to, że konto zostało zablokowane z powodu jakichś sprzeczności z regulaminem, wiem od początku.
Odpowiedziałem:
Cytat:Dobrze.
Czy mógłbym dowiedzieć się do jakich konkretnie naruszeń mogło dojść? Bo nie ukrywam, że jest to trochę ogólnikowa odpowiedź i póki co wiem dalej tyle, ile przed napisaniem do państwa.
Pozdrawiam.
I od kilku dni cisza Smile Support albo olewa, albo sam nie wie co i jak. Dzisiaj poszła druga wiadomość z mojej strony:
Cytat:Dzień dobry.
Ponawiam pytanie, ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi - jaki jest konkretny powód blokady konta? Powtarzam, iż jedynymi działaniami podejmowanymi z tego konta było pisanie zapytań w sprawie ofert użytkowników, nigdy nie zostało nic wystawione. Czy interesowanie się ogłoszeniami innych jest sprzeczne z regulaminem?
Pozdrawiam.
No i czekamy znowu. Jestem ciekaw czy znowu zostanę olany, czy może jednak ktoś raczy coś napisać. Wkurza mnie taka niekompetencja ze strony działu pomocy, ponieważ konto zostało zablokowane, a ja nawet nie dostałem żadnej informacji, żadnego kontaku w tej sprawie. Próbuję się dowiedzieć - nic Smile
Jakieś pomysły? Będę truł, nie ma co.
[Obrazek: Toonsil.png][Obrazek: 76561198009500616.png]
Nie pomagam na PW ;)

Odpowiedz
#2
Ja właśnie przerabiam to samo z Samsungiem i moim TV. Już 2 miesiące pisze im maile o tej nieszczęsnej obudowie, ktoś się skontaktował, umówił się na konkretną godzinę żeby podać dane (nr seryjny, data zakupu, itd), zadzwonił zupełnie o innej porze jak już nie mogłem odebrać i od tego czasu cisza.

Przy OLX będzie problem. Teoretycznie jesteś ich klientem/użytkownikiem, ale raczej żadna instytucja nie pomoże ci. Możesz zasypywać ich mailami, ale najzwyczajniej w świecie mogą cie olać.


PS: OLX należy do grupy Allegro i z doświadczenia wiem, że pracują tam idioci. Próbują wyłudzić poufne dane, albo proszą o napisanie fragmentu kodu który naprawi błąd w ich serwisie. Niestety Polacy z niewiadomych przyczyn nie przerzucają się na ogólnoświatowe serwisy tego typu.
[Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif][Obrazek: arhplus.png][Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif]
Odpowiedz
#3
Wiecie, na teraz jednym z lepszych narzędzi komunikacji, pytajników i ogólnie reklamacji jest facebbok, który robi wrażenie na szefach firm (nikt nie chce tam negatywnych komentarzy)
Odpowiedz
#4
Niestety, więcej informacji przekazują portalami społecznościowymi niż mailem... Istotna zmiana regulaminu i zero informacji w mailu.
[Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif][Obrazek: arhplus.png][Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif]
Odpowiedz
#5
Właśnie to jest ta różnica, jakikolwiek portal widoczny jest dla setek/tysięcy potencjalnych bądź już klientów - i to jest przewaga, której nic nie pobije, nawet najbardziej leniwy customer service wtedy spina dupę......
Odpowiedz
#6
Ale jeżeli ktoś jest klientem/użytkownikiem i nie śledzi non stop portali społecznościowych, to ma dosłownie 0 informacji. A z tego co pamiętam o zmianach w umowie każdy powinien być informowany indywidualnie.
[Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif][Obrazek: arhplus.png][Obrazek: playstation_blood_by_fuckinsick-d4cdnkd.gif]
Odpowiedz
#7
Mattek, nie będzie Ci łatwiej założyć nowe konto?
Jestem pewien, że zablokowali ci je w wyniku dezorganizacji, i teraz ciężko będzie im przetrzepać logi... Tak zgaduję, nie żebym znał szczegóły ich pracy
Odpowiedz
#8
(09-07-2015, 14:14)Simion napisał(a): Ale jeżeli ktoś jest klientem/użytkownikiem i nie śledzi non stop portali społecznościowych, to ma dosłownie 0 informacji. A z tego co pamiętam o zmianach w umowie każdy powinien być informowany indywidualnie.

Bardziej mi chodzi o to że jak na takim portalu puszcza się jakąkolwiek skargę/pretensję to jest natychmiastowa odpowiedź (np. skarga na to że nie dostałeś żadnej informacji nt zmian w regulaminie)
Odpowiedz
#9
@Szymon
Może i bym mógł, ale to jest konto zrobione na moim głównym mailu, więc straciłbym wygodę sprawdzania, jeżeli czekałbym na jakąś odpowiedź. No i chodzi o sam fakt.

W ogóle, piszę chyba jutro na ich profilu Fejsbukowym w prywatnej wiadomości Smile Na tych fanpage z reguły lepszy support jest. Przykładowo dzięki FP Sony Mobile Polska, pewna osoba wywalczyła otrzymanie nowego telefonu w ramach gwarancji, gdzie wcześniejsze kontakty z W-supportem były głuche. Wiem, że nie ta sama waga, ale jednak.
[Obrazek: Toonsil.png][Obrazek: 76561198009500616.png]
Nie pomagam na PW ;)

Odpowiedz
#10
mattek napisał(a):W ogóle, piszę chyba jutro na ich profilu Fejsbukowym w prywatnej wiadomości Na tych fanpage z reguły lepszy support jest. Przykładowo dzięki FP Sony Mobile Polska, pewna osoba wywalczyła otrzymanie nowego telefonu w ramach gwarancji, gdzie wcześniejsze kontakty z W-supportem były głuche. Wiem, że nie ta sama waga, ale jednak.
No ja właśnie o tym cały czas Smile
IMO dawaj na ogólny nie priv - lepszy efekt a pewnie ktoś się znajdzie z podobnym problemem i podepnie się pod wątek.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Konto z UK przenieść na Polskie POMOCY!! eiceman77 2 816 21-09-2022, 13:08
Ostatni post: Jokovich

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości