Metal Gear Rising: Revengeance nie dla Vity
#1
Zdaniem producenta gry, Yuji Korekado PS Vita jest na Metal Gear Rising: Revengeance po prostu za słaba.

"Oczywiście, że chcielibyśmy to zrobić, ale Metal Gear Rising wykorzystuje niestety pełny potencjał konsol, na które się ukaże. PlayStation Vita jest zwyczajnie za słaba na tę grę."

[Obrazek: Metal-Gear-Rising-Revengeance-Story-Update.jpg]

No cóż, w obliczu licznych głosów chwalących pod niebiosa możliwości Vity taka wypowiedź wydaje się co najmniej zaskakująca. Metal Gear Rising: Revengeance ukaże się w lutym 2013 roku na PS3 i X360. W sieci krążą plotki o być może późniejszej wersji na PC, a sam producent gry wyjaśnia, że póki co skupiają się na wersjach na 2 wcześniej wymienione konsole.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!

[Obrazek: montana_pl89.png]
Odpowiedz
#2
Ludzie od Metal Gear trochę gwiazdorzą. Oczywiście, że da się zrobić świetnie wyglądającą grę na PSV, wystarczy spojrzeć na Uncharched, potrzeba tylko trochę chęci. PSV wcale nie jest taka słaba, pewnie brakuje jej trochę do PS3 jednak moim zdaniem nie są to jakieś astronomiczne różnice.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#3
Pewnie i dało, by się zrobić Revengeance na Vite, lecz nie obyło by się bez pewnych cięć w grze względem konsoli stacjonarnej. Zauważ, że Uncharted: ZO jest stworzona bezpośrednio z myślą o przenośce.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz
#4
A co stoi na przeszkodzie aby przeportować grę na PSV, odjąć kilka efektów wizualnych których PSV nie uciągnie lecz dodać w to miejsce kilka elementów które są możliwe tylko na najnowszej kieszonce Sony jak np. wykorzystanie ekranu dotykowego.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#5
No właśnie port, a nie docelowy tytuł.
Okrojony produkt? Kratos nie wspomniał w newsie, że twórcy obawiają się o to jak poradziłaby sobie Vita z systemem dowolnych cięć przedmiotów czy przeciwników, który jest przysłowiową wisienką na torcie, stanowiący jeden z mocniejszych punktów rozgrywki. Jeśli ten element miałby być słabszy, uproszczony to wiadomo, że wybrałbym wersję na PS3.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koniec produkcji Vity w 2019r. Jusko 8 4392 04-12-2019, 23:55
Ostatni post: Szymon
  Całościowa sprzedaż Vity - nie ma czym się chwalić Kratos 10 10789 31-08-2014, 09:52
Ostatni post: Spaidi
  W gry na Vitę pogramy także bez Vity Kratos 4 5774 10-09-2013, 09:37
Ostatni post: Rave_PL
  Fatalna sprzedaż Vity w Japonii Kratos 4 5256 24-01-2013, 21:52
Ostatni post: Sandinista
  Oddworld również dla Vity Kratos 4 3089 16-08-2012, 09:30
Ostatni post: Draco
  Podsumowanie sprzedaży Vity w Japonii Kratos 2 2412 20-07-2012, 21:28
Ostatni post: Kratos
  Medal of Honor i Need for Speed także dla Vity? Kratos 3 2438 20-07-2012, 18:03
Ostatni post: Kratos
  Sprzedaż Vity nieco podskoczyła Kratos 0 1531 22-06-2012, 17:52
Ostatni post: Kratos

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości