Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19-02-2017
Najbardziej by mi odpowiadała opcja Slimki z dyskiem zewnętrznym.
Obojętnie czy mam FAT z dyskiem w środku czy Slim z zewnętrznym HDD pod usb FMCB i tak musi być na karcie pamięci?
Podstawowa różnica w grach w wersji PAL i NTSC jest przeplot W NTSC go nie widać tak?
Czy TV LCD kupiony w europie poradzi sobie z grami w wersji NTSC?
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
Niezależnie czy PAL czy NTSC przeplot jest widoczny. Nie widziałem ani też nie słyszałem aby jakiś LCD nie obsługiwał NTSC. Aby usunąć przeplot polecam skaler (sam takiego używam) który usuwa przeplot i radzi sobie z tym nawet dobrze.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19-02-2017
Jakiego skalera używasz bo już miałem jednego i go odesłałem ponieważ wyglądało to gorzej niż bez niego?
Liczba postów: 1017
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
(11-02-2018, 21:37)Spokos napisał(a): Obojętnie czy mam FAT z dyskiem w środku czy Slim z zewnętrznym HDD pod usb FMCB i tak musi być na karcie pamięci?
Podstawowa różnica w grach w wersji PAL i NTSC jest przeplot W NTSC go nie widać tak? Jak masz FATa z wewnętrznym dyskiem to możesz wgrać FMCB na dysk, ale mimo wszystko ja wolę mieć FMCB na karcie(szybsze czasy dostępu).
NTSC ma tak samo przeplot, chyba że włączysz lub wymusisz tryb progresywny, wtedy nie ma przeplotu.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
(12-02-2018, 09:13)Spokos napisał(a): Jakiego skalera używasz bo już miałem jednego i go odesłałem ponieważ wyglądało to gorzej niż bez niego?
Ale koniecznie musi być z Speaka, łatwo poznać po naklejce pod spodem urządzenia. Słyszałem o takich skalerach które nie obsługują RGB więc mogłeś mieć taki szajs dlatego obraz wyglądał gorzej.
Dla przykładu
Bez skalera
Z skalerem
Przeplot usuwa ale jest widoczny na ułamek sekundy co jakieś 5 - 6 sekund co raczej nie powinno przeszkadzać. Nie jest to Framemeister ale kosztuje jakieś 100 - 180 zł, dla zwykłego zjadacza chleba wystarczy.
Liczba postów: 1017
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
Wiem że pierwsze foto jest przez kabel composite, ale czy drugie też jest na composite czy może RGB?
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
Nie mam kabla kompozytowego, oba zdjęcia przez ten sam kabel RGB. Różnica miała pokazać tylko i wyłącznie to co "polepsza" skaler.
Liczba postów: 1017
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
Jak RGB to w porządku(o ile tv ma takie same ustawienia na każdym wejściu)czyli to inne zdjęcia niż widziałem na strefie, tam przy kablu composite różnica była podobna, muszę sobie zrobić porównanie na moim chińskim zamienniku, czy jest podobnie. Ale pewnie ten scaler i tak nie usunie siatki którą widać w grach z PS1, na to już pewnie trzeba lepszy scaler.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
Siatke usuwa sync on luma (5 pin we wtyczce) choć nie jestem tego tak do końca pewny. W niektorych grach mi zniknęła a w niektrórych pozostała. Nie wiem jak do końca to stwierdzić bo podpięte prosto pod scart siatki nie było ale znów przez skaler chyba się pokazywała. Nie pamiętam teraz jak to dokładnie było bo non stop używałem skalera. Potestowałem lume przez 15 minut i przepiąłem na skaler. Musiałbym to sprawdzić ponownie ale mam tylko jeden kabel i nie chce mi się znów rozlutowywać sync strippera. W niektórych grach siatka jest myląca np. w Colin 04 na PS2 siatka w menu głównym jest już standardową fakturą a ja non stop myślałem że to siatka od konsoli czy kabla. Sprawdzałem na grze Tai Fu i siatka mi zniknęła na zielonym tle, także to nie potwierdzam na 100 % ale przelutuj sam sobie na 5 pin we wtyczce i posprawdzaj.
Liczba postów: 1017
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
Wydaje mi się że to przez niską rozdzielczość PS1, a nie przez kabel, bo identycznie wyglądają te same gry odpalone na PS TV przez kabel HDMI. W grach na VI generację konsol tego nie ma, będę musiał to sprawdzić w jakiś grach na PS2 w 240p.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
|