Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: 12-05-2012
Panowie jak w temacie czy tez macie taki problem z tą grą że wolno się ładuje (między kolejnymi rundami, podczas wybierania zawodnika).
W fight night round 2 nie mam tego problemu wszystko ładuje sie błyskawicznie?
Pytam bo nie wiem czy to problem tego tytułu czy moze mojej wersji(wypalona na verbatimie z predkością 4 jak wszystkie moje gry)
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
25-05-2012, 17:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-05-2012, 17:23 przez Yohokaru.)
Spróbuj nagrać jeszcze raz, na prędkości, 8X czasami gra nie zaskoczy za pierwszym razem (Ja tak miałem z NHL 09).
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: 12-05-2012
Dzięki za szybką odp.
Spróbuje tak zrobić ale czy ktoś ma tą grę nagrywaną z obrazu i nie narzeka na ładowanie?
Bo gdzies przeczytałem ze ta gra tak ma i wolno się ładuje...
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Akurat się składa, że ja mam

. Fakt faktem, gra trochę wolno ładuje się pomiędzy rundami, lecz nie jest to nie wiadomo jak długo, daję na 5-8 sekund. Przechodzenie po menu gry funkcjonuje szybko i sprawnie.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: 12-05-2012
A masz fight night round 2?
tam jest o wiele szybciej przynajmniej u mnie ... dziwne
z drugiej strony to ciekawe ze szybkość nagrania gry tak duzo daje(jak pokazują historie z forum) zawsze myślałem ze jak wolniej nagramy płyte to mamy miejszą szansę na błędy itd..
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Wiesz mam gry nagrywane zarówno w prędkości 4X i 8X i nie ma różnicy w ich działaniu. Sam się zdziwiłem, kiedy Draco mi powiedział, że śmiało mogę nagrywać na 8X, bo tematem tabu zawsze było 4X. FNR 2 nie mam niestety..., a FNR3 kopiowałem z oryginału na 4X i hula już rok bez zastrzeżeń
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Ogólnie FNR3 należy do dosyć długo ładujących się gier. U mnie na rozgrywkę trzeba czekać około 8-10 sekund. Jeśli chcesz możesz porównać czasy ładowania z ludźmi którzy opublikowali filmiki na YouTube
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360