25-11-2013, 09:58
![[Obrazek: nba-live-under-armour_656x369.jpg?cb=201...53:13+0000]](http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/Image/NewsArticle/nba-live-under-armour_656x369.jpg?cb=2013-08-21T14:53:13+0000)
Sean O'Brien to producent, który pracował nad ostatnio wydanym "NBA Live 14", a które nie spotkało się z dobrym przyjęciem ze strony graczy. O'Brien przyznał, iż gra nie doczekała się dobrego odzewu od kupujących, co jest jednoznaczne z tym, że gra nie spodobała się graczom. W związku z tym EA Sports obiecuje poprawki, które naprawią niedoróbki i błędy oraz uczynią rozgrywkę o wiele lepszą.
Zdaniem producenta, największą bolączką gry jest brak porządnego samouczka, który zaznajomiłby graczy z podstawowymi aspektami rozgrywki, mechaniką i możliwymi kombinacjami. Zapowiedział pojawienie się ulepszonego samouczka oraz serii streamów na żywo, w których twórcy pokażą graczom kilka cennych sztuczek. Również oprawa wizualna i animacje pozostawiają wiele do życzenia, co jak wspomniał O'Brien było zamierzone, gdyż EA Sports chciało ukazania się tej gry na PS4 jeszcze w tym roku. "Żeby wypuścić nasz produkt w tym roku, poświęciliśmy grafikę i animacje dla usprawnienia systemu sterowania i samej mechaniki rozgrywki. Szykujemy poprawki, które uczynią stronę wizualną o niebo lepszą.".