02-12-2013, 19:03
No i na sam koniec, Piccolo pokonujący Gogetę to nie do pomyślenia w anime, a w grze możliwe. Jak byście ten problem rozwiązali?
Dragon Ball
|
02-12-2013, 19:03
No i na sam koniec, Piccolo pokonujący Gogetę to nie do pomyślenia w anime, a w grze możliwe. Jak byście ten problem rozwiązali?
02-12-2013, 20:49
Zostawił bym to zupełnie tak jak jest.
Dobre jest to rozwiązanie, gdyż człowiek/gracz ma (znikomy ale jednak) wpływ na wątek fabularny Mnie to np. Cieszy, że mogę pokonać C18 bez potrzeby transformacji na SSJ.. (juz tak poza fabułą)
03-12-2013, 15:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2013, 15:28 przez Kapitan Krwotok.)
Dokładnie. Albo pokonać Cell'a Herculesem
Nie wiem jakby mieliby rozwiązać ten "problem" w grze. Przecież w DB jest taki schemat, że Goku jest najsilniejszy albo zaraz będzie najsilniejszy jak trochę podexpi. Ja nie mam nic przeciwko temu, że słabsza postać może pokonać silniejszą. Zresztą gry DBZ są robione z myślą o fanach DBZ albo przynajmniej o ludziach którzy oglądali ten serial i się im podobało. Dlatego raczej każdy wie jak to wyglądało w anime więc w grach nie musi być wszystko dokładnie zachowane. Swoją drogą, słyszałem, że Cenega wyda Battle of Z w Polsce jakoś pod koniec stycznia. Ciekaw jestem jak to wyjdzie i czy poza dodaniem najnowszej filmówki i SSJ God gra będzie miała coś do zaoferowania. Czekam z nadzieją na fajną grę ale też obawiam się, że nie bedzie trzymać ona poziomu dragon ballów wydawanych na ps2.
03-12-2013, 21:54
Jedyne co by mogli dodać w DBL (a wiem że tego nie zrobią) to byłby taki tryb w sumie ja nazwał bym go "Saga Battle".
Chodziło by w nim o to, że można by było "odegrać" walkę żywcem wyciągniętą z Anime/Mangi... Np. Walka Goku vs Frieza - no i ta pierwsza transformacja - Konkret!
03-12-2013, 23:16
Masz na myśli to, żeby było to oparte na skryptach tak by wyglądało to tak jak w serialu?
04-12-2013, 00:17
Dokładnie, ale nie żeby toczyła się ona w trybie fabularnym, tylko np. jeżeli w trybie "quick fight" wybierzemy obie postacie oraz mapę, to przed loadingiem byłby taki ekranik z wyborem: "Saga Battle" i "Normal Battle"
04-12-2013, 15:50
Zalążek czegoś takiego jest już w BT3 gdzie po naciśnięciu R3 odpalamy skrypt scenariuszowy. Widziałem, ze w grze Ultimate Tankaichi twórcy poszli z tym jeszcze dalej i jest prawie tak jak piszesz. Jest dużo QTE i tego typu rzeczy podczas walki co sprawia, że wygląda to jak w serialu.
04-12-2013, 20:59
Ale to R3 występuje tylko w trybie fabularnym, niestety nie da się otworzyć tej walki np. ze znajomym (tak mowa o BT3, oraz BT3 mam ograne na maxa)
05-12-2013, 00:13
Aha rozumiem Faktycznie odegrać taką walkę z kumplem to by było coś mimo, że zawsze wiadomo byłoby z góry jaki będzie wynik tego pojedynku. Ogólnie do gier Dragon ball powinni dawać jak najwięcej różnych trybów. W najgorszym wypadku poprostu gracz je oleje, a może trafią się takie które będą naprawdę dobre. Trzeba niewątpliwie powiewu świeżości w grach z tej serii. Mam nadzieje, że nadchodząca odsłona będzie właśnie czymś takim. Narazie przekonuje do siebie ciekawym trybem coop i włączeniem najnowszej filmówki ale mam nadzieje, ze to nie wszystko co będą mieli tym razem do zaoferowania
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 | ReV | 33 | 17720 |
24-06-2012, 17:01 Ostatni post: Realinho |
|
Dragon Quest | Krochy | 3 | 3110 |
28-07-2010, 23:02 Ostatni post: eVandeR |
|
Dragon Ball Z: Infinite World | Monhamen | 20 | 11182 |
16-05-2010, 15:33 Ostatni post: Kyniex |
|
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi I | PAD | 4 | 3123 |
14-03-2010, 22:18 Ostatni post: PAD |