24-08-2013, 08:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2013, 08:57 przez PaultheGreat.)
![[Obrazek: Beyodnddd.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/08/Beyodnddd.jpg)
David Cage jest osobą odpowiedzialną za ostateczny kształt "Heavy Rain" oraz pracującą obecnie nad "Beyond: Dwie Dusze". W trakcie tegorocznych targów w Kolonii wielokrotnie udzielał wywiadów, w których często wspominał, iż nie uznaje on ekranów z napisem "Game over".
Jego zdaniem jest to pozbawione sensu, ponieważ nie oznacza to porażkę gracza - może on wczytać ostatni zapis i spróbować ponownie. Oczywiście w grach akcji coś takiego się sprawdza, lecz w przypadku pozycji stawiających na fabułę jest to niedopuszczalne i bezsensowne. Cage zdradził, że jeżeli dojdzie do śmierci głównego bohatera, to rzeczywiście będzie oznaczać, iż jej nie zobaczymy.
Gra ma stawiać przed graczem pewne cele. Niewywiązanie się z nich i poniesienie klęski nie spowoduje, że cofniemy się do ostatniego zapisu, lecz dojdzie do adekwatnych zmian w scenariuszu - gracz nie doświadczy wszystkiego, co zgotowali mu twórcy. "To gra traktująca o śmierci, więc trzeba sobie wyobrazić jaką rolę w niej odgrywa. W pewnym sensie jest to swoista zagadka."