Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 31-07-2014
Siema. Mam pewien problem z moją slimką. Otóż od kumpla pożyczyłem kartę pamięci z wgranym free mcbootem no i ESR'em. No i problem polega na tym że niektóre gry na nich chodzą a inne nie. Przykładowo Fifa 14, Burnout Revenge, Batman Lego działają bezproblemowo. Natomiast Baldur's Gate II, Ratchet & Clank: Up Your Arsenal już nie chodzą. I występuje w nich ten sam problem, czyli po wyskoczeniu ekranu z ESR gdzie trzeba kliknąć "X" pojawia się kolorki, a po chwili czarny ekran no i nic się nie rusza. Od razu mówię że wszystko patchowałem więc to nie to.
Za pomoc będę ogrooomnie wdzięczny
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Możliwe, że wadliwy obraz lub błąd w nagrywaniu.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 31-07-2014
No nie wiem. Obraz Ratcheta ściągałem po 3 razy za każdym razem z innego źródła i nagrywałem też 3 razy przy niskiej prędkości, więc to raczej nie to.
Warto dodać że kolega stąd
https://www.playstationforum.pl/showthre...?tid=26453 ma ten sam problem co ja. Jednak nie doszło tam do rozwiązania problemu ;/
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
01-08-2014, 00:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2014, 00:15 przez mattek.)
Teraz przeczytałem troszkę i sprawa wygląda następująco.
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal nie jest kompatybilny z ESR. Jedynie zostaje Open PS2 Loader lub chip.
O Baldur's Gate znalazłem wzmiankę, że powinien śmigać.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 31-07-2014
Hmm no właśnie. Przypomniałem se że jednak mała różnica była, bo Ratchet miał czarną ramkę za którą było te kolorowe coś. A Baldur's Gate może nie działa dlatego że pobrałem go jako MDF i zmieniłem go na ISO żeby móc go spatchować. Aha, może warto dodać że tam skąd ściągałem Baldura było napisane że "Necessary PS2 Modiefied" to może chodziło o to że obraz już gotowy do wypalenia i nie trzeba z nim nic robić?
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Konwersja prawdopodobnie spartoliła strukturę plików w obrazie na tyle, że PS2 już tego nie ruszy. Obrazy *.MDF można patchować - wystarczy takiego osobnika przeciągnąć na okienko programu i już wszystko przebiega jak przy *.ISO.
Zdanie "Necessary PS2 Modiefied" po prostu oznacza, że musisz mieć w jakiś sposób przerobioną konsolę. Jeżeli obraz był wcześniej potraktowany patcherem, wyrzuci on stosowny komunikat o tym przy następnej próbie.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 31-07-2014
No właśnie przeciąganie plików do ESR mi coś nie działa. Ale wraz z plikiem MDF jest też dołączony MDS ważący 5kb. Jak go wybieram w ESR to mi wyskakuje że plik jest już spatchowany. No nic spróbuję jeszcze zgrać ten MDF prosto na płytkę, jak będzie to samo to jeszcze tutaj powrócę
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Więc jeżeli wyskakuje, że jest spatchowany to tak najprawdopodobniej jest. Dla pewności możesz taki obraz na przykład zamontować w wirtualnym napędzie, otworzyć jego zawartość i sprawdzić, czy są tam foldery "AUDIO_TS" i "VIDEO_TS". Jeżeli tak jest, to obraz masz gotowy do wypalenia.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 4402
Liczba wątków: 1670
Dołączył: 11-04-2008
Ten Ratchet nie działa z ESRem najnowszym, ale z ESR Beta R9a jak najbardziej.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!