[CFW Rebug REX] Możliwości Rebug Toolbox
#1
Rebug Toolbox

Rebug Toolbox to aplikacja, która pozwala ukazać wszystkie możliwości CFW REX. Poza zmianą CEX/DEX, EID0 i kernela w LV2, ma także wbudowany serwer FTP, a także wiele innych narzędzi.

Instalacja

1) Przejdź do zakładki gry w XMB.
2) Wybierz Package Manager.
3) Wybierz Install Package
4) Wybierz dysk twardy konsoli
5) Zainstaluj REBUG Toolbox 2.xx.xx

System

[Obrazek: RT1_sml.jpg]

Informacje o systemie : Wyświetla wersję oprogramowania systemowego, wersję Toolbox`a, IP, aktualny kernel i Target ID, a także wolne miejsce na wewnętrznym HDD.

[Obrazek: RT1-SYSINFO_sml.jpg]

Wyjście : wyłącza Toolbox`a i powraca do XMB.

Restart systemu : Możemy przeprowadzić pełny reset lub połowiczny

Soft ( Tylko restart LV2)
Pełny (Włączenie/wyłączenie)

Uruchomienie otherOS : Uruchom otherOS z wybranymi przez Ciebie poprawkami w LV1, równie dobrze możemy włączyć je wszystkie i uruchomić otherOS z każdą poprawką dla LV1.

Uruchomienie (włączenie wszystkich poprawek w LV1)
Uruchomienie ( włączenie aktualnych poprawek dla LV1)

Wyłączenie systemu : wyłączenie konsoli Playstation 3

Selector

[Obrazek: RT2_sml.jpg]

Tryby systemowe :

Możemy przełączać się na zwykły lub REBUG.

Tryb zwykły jest domyślny, ma on menu Debug w XMB, jest on zaraz po zainstalowaniu CFW.

Tryb REBUG ustawia w PS3 spoofer ( w przyszłości będzie aktualizowany) , także pozwala na przełączanie się pomiędzy wersją Retail i Debug XMB.

[center]Tryb pracy XMB[/center]

Opcja ta działa jedynie w trybie REBUG , pozwala wybrać wersję Retail lub Debug menu w XMB.

Tryb Debug

Pozwala używać CEX QA (Retail) lub Debug ( tryby w ustawieniach)

Poprawki dla LV1

[Obrazek: RT3_sml.jpg]

Kolekcja poprawek dla LV1, które mogą być użyte, aby zwiększyć kompatybilność z niektórymi narzędziami dla Playstation 3. Jakakolwiek kombinacja tych poprawek może zostać wybrana i uruchomiona na długo przed uruchomieniem OtherOS.

DEX/CEX

[Obrazek: RT4_sml.jpg]

Zmiana kernela LV2 : Pozwala na zmianę kernela w LV2 (DEX lub CEX). Opcja ta zadziała, tylko wtedy gdy masz ustawiony Target ID na DEX.

Zmiana Target ID w pamięci flash : Opcja ta wymaga od użytkownika posiadanie swojego zrzutu pamięci NAND/NOR z poprawną nazwą, umieszczonego w dev_usb000 . Użyj funkcji eksportu pamięci flash na pamięć zewnętrzną i przy użyciu c2d.exe zmień zrzut na wersję DEX.

Zmień nazwę oryginalnego zrzutu na :

dla pamięci NAND - CEX-FLASH.EID0.NANDBIN (retail) ~ EX-FLASH.EID0.NANDBIN (DEX) , obydwa pliki będą zajmowały około 239mb lub 256mb

dla pamięci NOR - CEX-FLASH.EID0.NORBIN (retail) ~ DEX-FLASH.EID0.NORBIN (DEX), obydwa pliki będą zajmowały po 16mb

Gdy już przygotowaliśmy zrzuty naszych pamięci NAND/NOR, umieszczamy je na pamięci zewnętrznej i wpinamy w dev_usb000. .

Podczas gdy już mamy nasze zrzuty pamięci NAND/NOR (na pendrive), operacja staje się prosta , wybieramy odpowiednią opcję na ekranie TV, postępujemy wg wyświetlanej instrukcji. Jeżeli mamy swoje zrzuty NAND/NOR, operacja trwa 10 sekund.

Export pamięci do pliku : dla NAND trwa około 45 sekund.

Narzędzia

[Obrazek: RT5_sml.jpg]

Toggle QA – włączanie/wyłączanie flagi QA.

Toggle Recovery Mode – włączanie/wyłączanie flagi odpowiedzialnej za Recovery Menu, gdy ją włączymy konsola zrestartuje się i uruchomi się Recovery Menu

Toggle Product Mode – włączanie/wyłączanie flagi od Product Mode, jeżeli zostanie włączona konsola zrestartuje się i włączy się w Factory Service Mode, jest to dostępne tylko dla 3.55.3 z powodów bezpieczeństwa

Wczytanie kernela LV 2 – wczytanie lv2_kernel.self.[KERNEL_NAME] z dev_usb000

Utworzenie folderu dla plików PKG – tworzy /dev_hdd0/packages folder, którego będziemy używali z menedżerem plików pakietowych

Export pamięci LV1 hypervisor – zapis pamięci LV1 na dev_usb000 lub dev_usb006, ewentualnie na dev_hdd000, gdy nie mamy podpiętej pamięci zewnętrznej

Export pamięci LV2 Hypervisor – zapis pamięci LV2 na dev_usb000 lub dev_usb006, ewentualnie na dev_hdd000, gdy nie mamy podpiętej pamięci zewnętrznej

Zmiana aktywnego PS3ID – Spoof pamięci IDPS w pamięci LV2. Możemy je wybrać z listy, zrobi spoof oryginalnego IDPS naszej konsoli, tym samym pozwlając na połączenie z PSN, mając 4.xx.x REX w trybie DEX.

[Inne funkcje Toolbox`a

L3 – zmiana wyświetlania zegara/temperatury

L2 + R2 – włączenie robienia screenów

Start + R2 – utworzenie screena w formacie RAW RGB

Remote Play dla PSP/PSVita

Automatyczne wyłączenie konsoli, po 1h bezczynności

Telnet dla PS3 port ip : 8080

FTP z dostępem i możliwością zmian w dev_flash, jako dev_rebug (port : 21 login :anonymous hasło : jakiekolwiek)
[Obrazek: 18126.png]
Odpowiedz
#2
Siema bo jak ja chce zainstlować rebug toolbox na ps3 z usb to na nim ponoć nic nie ma proszę pomóż napisz do mnie albo podaj fil z tut
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości