[CFW Rebug REX] Możliwości Rebug Toolbox - Wersja do druku +- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl) +-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3) +--- Dział: Hack (https://playstationforum.pl/forum-hack) +---- Dział: homebrew (https://playstationforum.pl/forum-homebrew) +---- Wątek: [CFW Rebug REX] Możliwości Rebug Toolbox (/thread-cfw-rebug-rex-mozliwo%C5%9Bci-rebug-toolbox) |
[CFW Rebug REX] Możliwości Rebug Toolbox - krzysiekao - 03-09-2013 Rebug Toolbox Rebug Toolbox to aplikacja, która pozwala ukazać wszystkie możliwości CFW REX. Poza zmianą CEX/DEX, EID0 i kernela w LV2, ma także wbudowany serwer FTP, a także wiele innych narzędzi. Instalacja 1) Przejdź do zakładki gry w XMB. 2) Wybierz Package Manager. 3) Wybierz Install Package 4) Wybierz dysk twardy konsoli 5) Zainstaluj REBUG Toolbox 2.xx.xx System Informacje o systemie : Wyświetla wersję oprogramowania systemowego, wersję Toolbox`a, IP, aktualny kernel i Target ID, a także wolne miejsce na wewnętrznym HDD. Wyjście : wyłącza Toolbox`a i powraca do XMB. Restart systemu : Możemy przeprowadzić pełny reset lub połowiczny Soft ( Tylko restart LV2) Pełny (Włączenie/wyłączenie) Uruchomienie otherOS : Uruchom otherOS z wybranymi przez Ciebie poprawkami w LV1, równie dobrze możemy włączyć je wszystkie i uruchomić otherOS z każdą poprawką dla LV1. Uruchomienie (włączenie wszystkich poprawek w LV1) Uruchomienie ( włączenie aktualnych poprawek dla LV1) Wyłączenie systemu : wyłączenie konsoli Playstation 3 Selector Tryby systemowe : Możemy przełączać się na zwykły lub REBUG. Tryb zwykły jest domyślny, ma on menu Debug w XMB, jest on zaraz po zainstalowaniu CFW. Tryb REBUG ustawia w PS3 spoofer ( w przyszłości będzie aktualizowany) , także pozwala na przełączanie się pomiędzy wersją Retail i Debug XMB. [center]Tryb pracy XMB[/center] Opcja ta działa jedynie w trybie REBUG , pozwala wybrać wersję Retail lub Debug menu w XMB. Tryb Debug Pozwala używać CEX QA (Retail) lub Debug ( tryby w ustawieniach) Poprawki dla LV1 Kolekcja poprawek dla LV1, które mogą być użyte, aby zwiększyć kompatybilność z niektórymi narzędziami dla Playstation 3. Jakakolwiek kombinacja tych poprawek może zostać wybrana i uruchomiona na długo przed uruchomieniem OtherOS. DEX/CEX Zmiana kernela LV2 : Pozwala na zmianę kernela w LV2 (DEX lub CEX). Opcja ta zadziała, tylko wtedy gdy masz ustawiony Target ID na DEX. Zmiana Target ID w pamięci flash : Opcja ta wymaga od użytkownika posiadanie swojego zrzutu pamięci NAND/NOR z poprawną nazwą, umieszczonego w dev_usb000 . Użyj funkcji eksportu pamięci flash na pamięć zewnętrzną i przy użyciu c2d.exe zmień zrzut na wersję DEX. Zmień nazwę oryginalnego zrzutu na : dla pamięci NAND - CEX-FLASH.EID0.NANDBIN (retail) ~ EX-FLASH.EID0.NANDBIN (DEX) , obydwa pliki będą zajmowały około 239mb lub 256mb dla pamięci NOR - CEX-FLASH.EID0.NORBIN (retail) ~ DEX-FLASH.EID0.NORBIN (DEX), obydwa pliki będą zajmowały po 16mb Gdy już przygotowaliśmy zrzuty naszych pamięci NAND/NOR, umieszczamy je na pamięci zewnętrznej i wpinamy w dev_usb000. . Podczas gdy już mamy nasze zrzuty pamięci NAND/NOR (na pendrive), operacja staje się prosta , wybieramy odpowiednią opcję na ekranie TV, postępujemy wg wyświetlanej instrukcji. Jeżeli mamy swoje zrzuty NAND/NOR, operacja trwa 10 sekund. Export pamięci do pliku : dla NAND trwa około 45 sekund. Narzędzia Toggle QA – włączanie/wyłączanie flagi QA. Toggle Recovery Mode – włączanie/wyłączanie flagi odpowiedzialnej za Recovery Menu, gdy ją włączymy konsola zrestartuje się i uruchomi się Recovery Menu Toggle Product Mode – włączanie/wyłączanie flagi od Product Mode, jeżeli zostanie włączona konsola zrestartuje się i włączy się w Factory Service Mode, jest to dostępne tylko dla 3.55.3 z powodów bezpieczeństwa Wczytanie kernela LV 2 – wczytanie lv2_kernel.self.[KERNEL_NAME] z dev_usb000 Utworzenie folderu dla plików PKG – tworzy /dev_hdd0/packages folder, którego będziemy używali z menedżerem plików pakietowych Export pamięci LV1 hypervisor – zapis pamięci LV1 na dev_usb000 lub dev_usb006, ewentualnie na dev_hdd000, gdy nie mamy podpiętej pamięci zewnętrznej Export pamięci LV2 Hypervisor – zapis pamięci LV2 na dev_usb000 lub dev_usb006, ewentualnie na dev_hdd000, gdy nie mamy podpiętej pamięci zewnętrznej Zmiana aktywnego PS3ID – Spoof pamięci IDPS w pamięci LV2. Możemy je wybrać z listy, zrobi spoof oryginalnego IDPS naszej konsoli, tym samym pozwlając na połączenie z PSN, mając 4.xx.x REX w trybie DEX. [Inne funkcje Toolbox`a L3 – zmiana wyświetlania zegara/temperatury L2 + R2 – włączenie robienia screenów Start + R2 – utworzenie screena w formacie RAW RGB Remote Play dla PSP/PSVita Automatyczne wyłączenie konsoli, po 1h bezczynności Telnet dla PS3 port ip : 8080 FTP z dostępem i możliwością zmian w dev_flash, jako dev_rebug (port : 21 login :anonymous hasło : jakiekolwiek) RE: [CFW Rebug REX] Możliwości Rebug Toolbox - TheNeLif - 18-09-2015 Siema bo jak ja chce zainstlować rebug toolbox na ps3 z usb to na nim ponoć nic nie ma proszę pomóż napisz do mnie albo podaj fil z tut |