13-05-2013, 13:56
13 milionów sprzedanych egzemplarzy gier - taki cel ustanowił sobie Capcom na bieżący rok fiskalny. Wszystko dlatego, że japońska firma nie była zbytnio zadowolona wynikami sprzedaży na ubiegły rok fiskalny, dlatego też planują się "odkuć".
![[Obrazek: capcom_logo_bluebackground.jpg]](http://ironhammers.org/wp-content/uploads/2011/05/capcom_logo_bluebackground.jpg)
Co prawda Capcom ma w tym roku wydać mniej gier niż w poprzednich latach, lecz chcą to nadrobić poprzez większą liczbę DLC. Oprócz Japończycy planują bardziej agresywną politykę marketingową.
Po podejmowanych przez Capcom decyzjach możemy śmiało powiedzieć, że Japończycy mają swoje drugie EA...
![[Obrazek: capcom_logo_bluebackground.jpg]](http://ironhammers.org/wp-content/uploads/2011/05/capcom_logo_bluebackground.jpg)
Co prawda Capcom ma w tym roku wydać mniej gier niż w poprzednich latach, lecz chcą to nadrobić poprzez większą liczbę DLC. Oprócz Japończycy planują bardziej agresywną politykę marketingową.
Po podejmowanych przez Capcom decyzjach możemy śmiało powiedzieć, że Japończycy mają swoje drugie EA...