11-03-2015, 15:07
Włączam konsolę i zonk przez duże "Z" komunikat wyświetlający się: Dla tego sprzętu został zablokowany dostęp do SEN! Normalnie szczena mi opadła: DLACZEGO!!!
Zadzwoniłem do SONY (opisane niżej) i dowiedziałem się, że za ....... niekulturalne zachowanie i obrażanie użytkowników!! Normalnie do tej pory nie mogę się pozbierać
mam na miesiąc do 10-04 zablokowaną konsolę!
Najciekawsze jest, że:
- mało ostatnio gram na multi, można powiedzieć że w ogóle, brak czasu po prostu no i mam inne zajęcia
- praktycznie nawet z userami innymi nie piszę na czacie bo mi się nie chce
Ale napisałem do ochrony konsumenta to co jest poniżej. Zobaczymy co odpowiedzą.
Jak, że ten egzemplarz konsoli mam od miesiąca (stary dobry 2504
) mam podejrzenie, że sprawa może tyczyć się poprzedniego użytkownika!
Więc jednak trzeba uważać przy zakupie używanej! Jest to tylko blokada, a jak będzie PERM BAN? Konsola do wyrzucenia! Oczywiście dla tych co lubią grać online!
O tym co dalej poinformuję Was!
Chciałbym poruszyć sprawę firmy SONY i jej polityki dotyczącej blokad kont w SEN (Sony Entertaiment Network) oraz PSN (PlayStationNetwork). Sprawa może dotyczyć większej ilości użytkowników, a wygląda tak:
Dnia 10-03-2015 roku włączyłem konsolę Playstation 3 i otrzymałem komunikat o zablokowaniu dostępu do sieci SEN. Blokada była niespodziewana i nagła - nie czułem się w żaden sposób winny.
Dnia 11-03-2015 roku zadzwoniłem na infolinię SONY pod nr telefonu: 022 397 8924 celem otrzymania informacji dlaczego mam zablokowany dostęp.
Na infolinii Pani Marta (przedstawiła się tylko z imienia) poinformowała mnie jakobym przeklinał i ogólnie źle się zachowywał podczas rozmów z innymi użytkownikami sieci.
Zgadza się jest taki punkt w regulaminie PSN, ale JA TEGO NIE ROBIŁEM za stary jestem na jakieś pyskówki z młodzieżą (rocznik 1968). Na moje pytanie o e-maila uprzedzającego czy coś w tym stylu otrzymałem odpowiedź, że złamałem regulamin i nie muszą mnie uprzedzać o wyłączeniu dostępu!
Jako klient zostałem pozbawiony:
- możliwości obrony
- nie udowodniono mi w żaden sposób winy (blokada jest na samej konsoli nie na koncie)
- brak jakiejkolwiek możliwości odwołania się od niesprawiedliwej decyzji
Jeszcze smaku nadaje sprawa: konsola była odkupiona od innego użytkownika, i blokada może dotyczyć jego a nie mnie. W takim wypadku klient SONY jest na straconej pozycji, kupił sprzęt, legalny, a w zasadzie odpowiada nie za swoje czyny i na dodatek nie może tego udowodnić.
Moim zdaniem to Administratorzy powinni mi udowodnić, a nie ja im!
Zadzwoniłem do SONY (opisane niżej) i dowiedziałem się, że za ....... niekulturalne zachowanie i obrażanie użytkowników!! Normalnie do tej pory nie mogę się pozbierać

Najciekawsze jest, że:
- mało ostatnio gram na multi, można powiedzieć że w ogóle, brak czasu po prostu no i mam inne zajęcia
- praktycznie nawet z userami innymi nie piszę na czacie bo mi się nie chce

Ale napisałem do ochrony konsumenta to co jest poniżej. Zobaczymy co odpowiedzą.
Jak, że ten egzemplarz konsoli mam od miesiąca (stary dobry 2504

Więc jednak trzeba uważać przy zakupie używanej! Jest to tylko blokada, a jak będzie PERM BAN? Konsola do wyrzucenia! Oczywiście dla tych co lubią grać online!
O tym co dalej poinformuję Was!
Chciałbym poruszyć sprawę firmy SONY i jej polityki dotyczącej blokad kont w SEN (Sony Entertaiment Network) oraz PSN (PlayStationNetwork). Sprawa może dotyczyć większej ilości użytkowników, a wygląda tak:
Dnia 10-03-2015 roku włączyłem konsolę Playstation 3 i otrzymałem komunikat o zablokowaniu dostępu do sieci SEN. Blokada była niespodziewana i nagła - nie czułem się w żaden sposób winny.
Dnia 11-03-2015 roku zadzwoniłem na infolinię SONY pod nr telefonu: 022 397 8924 celem otrzymania informacji dlaczego mam zablokowany dostęp.
Na infolinii Pani Marta (przedstawiła się tylko z imienia) poinformowała mnie jakobym przeklinał i ogólnie źle się zachowywał podczas rozmów z innymi użytkownikami sieci.
Zgadza się jest taki punkt w regulaminie PSN, ale JA TEGO NIE ROBIŁEM za stary jestem na jakieś pyskówki z młodzieżą (rocznik 1968). Na moje pytanie o e-maila uprzedzającego czy coś w tym stylu otrzymałem odpowiedź, że złamałem regulamin i nie muszą mnie uprzedzać o wyłączeniu dostępu!
Jako klient zostałem pozbawiony:
- możliwości obrony
- nie udowodniono mi w żaden sposób winy (blokada jest na samej konsoli nie na koncie)
- brak jakiejkolwiek możliwości odwołania się od niesprawiedliwej decyzji
Jeszcze smaku nadaje sprawa: konsola była odkupiona od innego użytkownika, i blokada może dotyczyć jego a nie mnie. W takim wypadku klient SONY jest na straconej pozycji, kupił sprzęt, legalny, a w zasadzie odpowiada nie za swoje czyny i na dodatek nie może tego udowodnić.
Moim zdaniem to Administratorzy powinni mi udowodnić, a nie ja im!