błąd przy włączaniu PS store…
#1
Cześć, tu Aluminium_Sirius, ale możecie mówić mi Roksana… Smile
Tak czy inaczej mój pierwszy post i od razu problem… i to chyba dość gruby…
Otóż normalnie uruchamiam PS Store, a potem od razu pojawia się komunikat o błędzie, że wylogowałam się z sieci PSN. Jedyną opcją, jaka mi pozostaje to przycisk wyjścia ze sklepu. Następnie wychodzę i system wraca do głównego interfejsu PS3 i… jestem wylogowana z PSN, po czym muszę się ponownie zalogować. Potem już wiecie jak to leci, próbuję jeszcze raz do sklepu PS i dalej dzieje się to samo - jak w pętli. 

Nie mam żadnych kodów błędów podczas przeglądania szczegółów profilu, ładowania trofeów, nawet przeglądanie listy pobierania jest w porządku i mogę ściągać. Dotyczy to tylko aplikacji sklepu. No to więc odinstalowałam apkę store’a (już chyba trzeci raz), pobrałam od nowa i zaktualizowałam. I wciąż to samo!
 
Mam znajomego, który mówi, że może wejść do sklepu PS3 bez problemów, ale ja nie, więc chciałabym wiedzieć dlaczego? Sad (i jak to naprawić…)

W ogóle to stało się tak nagle, chyba dzień po omyłkowym zakupie ps plusa na jeden miesiąc (kupowałam co innego a w koszyku już była dodana subskrypcja plus i poszło…) i po tym sklep zaczął „niedomagać”.


Od razu powiem tak:
- zmienianie dns w konsoli na googlowy - nie pomaga
- deaktywacja i aktywacja systemu - nie pomaga
- deinstalka i ponowna instalka apki - nie
- odłączanie konsoli od prądu, przeczekanie kilka minut, restart routera - nie
- usuwanie gier z wishlist - nie
- wylogowanie się i zalogowanie na stronie www Sony - nie pomaga
- odbudowywanie plików w trybie awaryjnym - niet
- próbowałam też sobie zrobić hotspota z sieci komórkowej i do tego podłączyć konsolę, połączyło się i net działał - a sklep? - bez różnicy
- nie mam jailbraków czy innych temu podobnych badziewi, zwykła stockowa konsola FAT

Normanie mogę grać w gry cyfrowe i nie mam zbanowanego konta (bo za co?), nie dostałam żadnego maila do Sony. Czy to może być przez tego nieszczęsnego plusa?

Ogólnie tak to wygląda:

[Obrazek: Schowek01.jpg]

Co więcej, wczoraj poszłam do lombardu, którego właściciela dobrze znam i pozwolił mi przetestować jeden ze swoich ps3. Utworzyłam nowego użytkownika (na konsoli), a następnie zalogowałam się na moje konto psn. Potem zaktualizowałam jego stary sklep i spróbowałam odpalić. Zgadnijcie? TO SAMO! Więc to nie jest związane z urządzeniem. Widać, że to błąd po stronie serwerów Sony.
Więc za przeproszeniem, o co tu biega do ch*** pana?  Shy Ręce opadają normalnie. Mi to wygląda jakby store na PS3 faktycznie na prawdę został wyłączony, no ale przecież innym działa, więc heloł?

Pomocy.
Odpowiedz
#2
Próbowałaś wyłączyć PS Plus:
Aby anulować automatyczne odnawianie subskrypcji usługi PlayStation®Plus, należy zaznaczyć usługę w obszarze (Ustawienia) > [Zarządzanie kontami] > [Informacje o koncie] > [Subskrypcje PlayStation], a następnie wybrać pozycję [Wyłącz automatyczne odnawianie].
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz
#3
(18-09-2021, 15:35)Jolek napisał(a): Próbowałaś wyłączyć PS Plus:
Aby anulować automatyczne odnawianie subskrypcji usługi PlayStation®Plus, należy zaznaczyć usługę w obszarze (Ustawienia) > [Zarządzanie kontami] > [Informacje o koncie] > [Subskrypcje PlayStation], a następnie wybrać pozycję [Wyłącz automatyczne odnawianie].

Tak, ale muszę jeszcze odczekać ze 3 tygodnie, bo jak opłacone to opłacone O_o .... wtedy dam znać co i jak.
pozdr
Odpowiedz
#4
Wyłączenie tej opcji nie zamknie Ci przedwcześnie dostępu do plusa, tylko wyłączy jego automatyczne przedłużanie co miesiąc.

Poza tym, ja mam konto z plusem i u mnie sklep na PS3 działa normalnie, więc to nie w tym tkwi problem.
[Obrazek: senna1.png][Obrazek: Makaveli0160.png] [Obrazek: senna%202.png]
Odpowiedz
#5
Wydawało mi się że subskrypcja PS Plus przedłużyła się na kolejny miesiąc, ale nie mieli z czego pobrać i coś się zablokowało...

Skoro Makaveli nie ma problemu mając PS Plusa z logowaniem się do PSN Store,
sam też ostatnio próbowałem (bez PS Plusa) wejść do sklepu i nie miałem problemu...

Chyba zostaje tylko skontaktować się z pomocą techniczną:
https://www.playstation.com/pl-pl/support/contact-us/.
Jak mogę, to pomogę.

Odpowiedz
#6
Naprawiłam już. Włączyłam w ustawieniach na stronie weryfikację dwustopniową (czy coś takiego), że chodzi o to, że przychodzi ci na komórkę sms. Potem przelogowałam się do PSNa na konsoli specjalnym hasłem urządzenia i po tym sklep zaczął działać jak normalnie.
Supcio.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. mini21 3 6039 23-12-2018, 20:37
Ostatni post: MalinTv
  Scarface 2 i Godfather 2 na PS3 w Playstion Store ? davidoff1988 1 2594 16-03-2018, 16:21
Ostatni post: Kratos
  BŁĄD 80710016 bum_bum 7 22427 15-10-2016, 13:57
Ostatni post: GRYzonie
  Problem ze ściągnięty gra z playstation store Machciu 5 5718 13-03-2016, 01:53
Ostatni post: JaDCorbeN
  Błąd na sony entertainment network i błąd na kosnoli. mateusz535 4 5890 29-12-2015, 15:28
Ostatni post: Spaidi
  Czy gry kupione w ps store dzialaja offline? amstafftbu 4 3741 09-03-2015, 20:28
Ostatni post: Spaidi
  Bład przy logowaniu sie do PSN - błąd 80710B36 asq77 2 6479 27-12-2014, 22:13
Ostatni post: Cwieku
  Błąd nr 80029564 w trakcie pobierania aktualizacji Edler 1 2591 01-12-2014, 14:35
Ostatni post: Vicious

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości