17-09-2021, 16:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2024, 14:42 przez Aluminium_Sirius.)
Cześć, tu Aluminium_Sirius, ale możecie mówić mi Roksana… 
Tak czy inaczej mój pierwszy post i od razu problem… i to chyba dość gruby…
Otóż normalnie uruchamiam PS Store, a potem od razu pojawia się komunikat o błędzie, że wylogowałam się z sieci PSN. Jedyną opcją, jaka mi pozostaje to przycisk wyjścia ze sklepu. Następnie wychodzę i system wraca do głównego interfejsu PS3 i… jestem wylogowana z PSN, po czym muszę się ponownie zalogować. Potem już wiecie jak to leci, próbuję jeszcze raz do sklepu PS i dalej dzieje się to samo - jak w pętli.
Nie mam żadnych kodów błędów podczas przeglądania szczegółów profilu, ładowania trofeów, nawet przeglądanie listy pobierania jest w porządku i mogę ściągać. Dotyczy to tylko aplikacji sklepu. No to więc odinstalowałam apkę store’a (już chyba trzeci raz), pobrałam od nowa i zaktualizowałam. I wciąż to samo!
Mam znajomego, który mówi, że może wejść do sklepu PS3 bez problemów, ale ja nie, więc chciałabym wiedzieć dlaczego?
(i jak to naprawić…)
W ogóle to stało się tak nagle, chyba dzień po omyłkowym zakupie ps plusa na jeden miesiąc (kupowałam co innego a w koszyku już była dodana subskrypcja plus i poszło…) i po tym sklep zaczął „niedomagać”.
Od razu powiem tak:
- zmienianie dns w konsoli na googlowy - nie pomaga
- deaktywacja i aktywacja systemu - nie pomaga
- deinstalka i ponowna instalka apki - nie
- odłączanie konsoli od prądu, przeczekanie kilka minut, restart routera - nie
- usuwanie gier z wishlist - nie
- wylogowanie się i zalogowanie na stronie www Sony - nie pomaga
- odbudowywanie plików w trybie awaryjnym - niet
- próbowałam też sobie zrobić hotspota z sieci komórkowej i do tego podłączyć konsolę, połączyło się i net działał - a sklep? - bez różnicy
- nie mam jailbraków czy innych temu podobnych badziewi, zwykła stockowa konsola FAT
Normanie mogę grać w gry cyfrowe i nie mam zbanowanego konta (bo za co?), nie dostałam żadnego maila do Sony. Czy to może być przez tego nieszczęsnego plusa?
Ogólnie tak to wygląda:
![[Obrazek: Schowek01.jpg]](https://i.ibb.co/d5JmnLH/Schowek01.jpg)
Co więcej, wczoraj poszłam do lombardu, którego właściciela dobrze znam i pozwolił mi przetestować jeden ze swoich ps3. Utworzyłam nowego użytkownika (na konsoli), a następnie zalogowałam się na moje konto psn. Potem zaktualizowałam jego stary sklep i spróbowałam odpalić. Zgadnijcie? TO SAMO! Więc to nie jest związane z urządzeniem. Widać, że to błąd po stronie serwerów Sony.
Więc za przeproszeniem, o co tu biega do ch*** pana?
Ręce opadają normalnie. Mi to wygląda jakby store na PS3 faktycznie na prawdę został wyłączony, no ale przecież innym działa, więc heloł?
Pomocy.

Tak czy inaczej mój pierwszy post i od razu problem… i to chyba dość gruby…
Otóż normalnie uruchamiam PS Store, a potem od razu pojawia się komunikat o błędzie, że wylogowałam się z sieci PSN. Jedyną opcją, jaka mi pozostaje to przycisk wyjścia ze sklepu. Następnie wychodzę i system wraca do głównego interfejsu PS3 i… jestem wylogowana z PSN, po czym muszę się ponownie zalogować. Potem już wiecie jak to leci, próbuję jeszcze raz do sklepu PS i dalej dzieje się to samo - jak w pętli.
Nie mam żadnych kodów błędów podczas przeglądania szczegółów profilu, ładowania trofeów, nawet przeglądanie listy pobierania jest w porządku i mogę ściągać. Dotyczy to tylko aplikacji sklepu. No to więc odinstalowałam apkę store’a (już chyba trzeci raz), pobrałam od nowa i zaktualizowałam. I wciąż to samo!
Mam znajomego, który mówi, że może wejść do sklepu PS3 bez problemów, ale ja nie, więc chciałabym wiedzieć dlaczego?

W ogóle to stało się tak nagle, chyba dzień po omyłkowym zakupie ps plusa na jeden miesiąc (kupowałam co innego a w koszyku już była dodana subskrypcja plus i poszło…) i po tym sklep zaczął „niedomagać”.
Od razu powiem tak:
- zmienianie dns w konsoli na googlowy - nie pomaga
- deaktywacja i aktywacja systemu - nie pomaga
- deinstalka i ponowna instalka apki - nie
- odłączanie konsoli od prądu, przeczekanie kilka minut, restart routera - nie
- usuwanie gier z wishlist - nie
- wylogowanie się i zalogowanie na stronie www Sony - nie pomaga
- odbudowywanie plików w trybie awaryjnym - niet
- próbowałam też sobie zrobić hotspota z sieci komórkowej i do tego podłączyć konsolę, połączyło się i net działał - a sklep? - bez różnicy
- nie mam jailbraków czy innych temu podobnych badziewi, zwykła stockowa konsola FAT
Normanie mogę grać w gry cyfrowe i nie mam zbanowanego konta (bo za co?), nie dostałam żadnego maila do Sony. Czy to może być przez tego nieszczęsnego plusa?
Ogólnie tak to wygląda:
![[Obrazek: Schowek01.jpg]](https://i.ibb.co/d5JmnLH/Schowek01.jpg)
Co więcej, wczoraj poszłam do lombardu, którego właściciela dobrze znam i pozwolił mi przetestować jeden ze swoich ps3. Utworzyłam nowego użytkownika (na konsoli), a następnie zalogowałam się na moje konto psn. Potem zaktualizowałam jego stary sklep i spróbowałam odpalić. Zgadnijcie? TO SAMO! Więc to nie jest związane z urządzeniem. Widać, że to błąd po stronie serwerów Sony.
Więc za przeproszeniem, o co tu biega do ch*** pana?

Pomocy.