22-06-2014, 01:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2014, 01:50 przez Sandinista.)
Ja, jest kilka zakończeń, ale jakoś szczególnie nie różnią się względem siebie jeśli chodzi o filmiki końcowe. Uzyskane zakończenie zależy od wykonania odpowiednich czynników w trakcie gry, które nie są jakoś przesadnie skomplikowane. Ba, nawet da się przejść grę pomijając walkę z ostatnim bossem.
Chris jest bardziej wytrzymalszy na obrażenia jednak od początku gry posiada tylko nóż, przez co początek zabawy może być ciut utrudniony. Jill zaś posiada wraz z rozpoczęciem gry już giwerę. Ponadto każdy bohater ma inną postać pomocniczą (Rebbeca/Barry), a także inny osobisty przedmiot (Jill - wytrych [sławetne master of unlocking hehe i jeszcze Jill sandwich:)], Chris - zapalniczkę). Jak dobrze pamiętam, to ciut ich ścieżki się różniły, ale jakoś niezbyt znacząco.
Na PSP w Rezia grało mi się wyśmienicie, przede wszystkim dzięki temu, że mogłem obłożyć pod gałkę klawisze odpowiedzialne za chód. Ogólnie imo w przypadku tej gry customizacja klawiszy wypada na plus i gra się komfortowo. Nie to co Metal Gir Solit. W każdym razie grej Panie, szpil zacny :)
Chris jest bardziej wytrzymalszy na obrażenia jednak od początku gry posiada tylko nóż, przez co początek zabawy może być ciut utrudniony. Jill zaś posiada wraz z rozpoczęciem gry już giwerę. Ponadto każdy bohater ma inną postać pomocniczą (Rebbeca/Barry), a także inny osobisty przedmiot (Jill - wytrych [sławetne master of unlocking hehe i jeszcze Jill sandwich:)], Chris - zapalniczkę). Jak dobrze pamiętam, to ciut ich ścieżki się różniły, ale jakoś niezbyt znacząco.
Na PSP w Rezia grało mi się wyśmienicie, przede wszystkim dzięki temu, że mogłem obłożyć pod gałkę klawisze odpowiedzialne za chód. Ogólnie imo w przypadku tej gry customizacja klawiszy wypada na plus i gra się komfortowo. Nie to co Metal Gir Solit. W każdym razie grej Panie, szpil zacny :)