15-10-2013, 22:39
Ni z tego ni z owego Ubisoft zamieścił na swoim blogu notkę, która obwieszcza, iż ich 2 potencjalne hity trafią do sklepów później niż zakładano. Pierwszy z nich to Watch Dogs, który już za nieco ponad miesiąc miał być tytułem startowym 2 konsol nowej generacji. Drugi przełożony tytuł to wyścigówka The Crew. Obie gry pojawią się na rynku najwcześniej na wiosnę roku 2014.
Czym jest to spowodowane? Tradycyjnie chodzi o dopieszczenie obu produktów, a firma tłumaczy, że nie chciała wydawać wcześniej gier kosztem ich jakości. Jest to o tyle zaskakująca informacja jako, że sporo osób złożyło swoje preordery właśnie ze względu na potencjalny hit, jakim od ładnych kilku miesięcy jawi się Watch Dogs. Być może fanów firmy ucieszy, że Assassin's Creed IV: Black Flag zadebiutuje na PS3/X360 2 dni wcześniej niż planowano, czyli już 29 października. Wersja na next-geny i PC zapowiedziana została na 22 listopada.
Oficjalny komunikat polskiego oddziału:
Czym jest to spowodowane? Tradycyjnie chodzi o dopieszczenie obu produktów, a firma tłumaczy, że nie chciała wydawać wcześniej gier kosztem ich jakości. Jest to o tyle zaskakująca informacja jako, że sporo osób złożyło swoje preordery właśnie ze względu na potencjalny hit, jakim od ładnych kilku miesięcy jawi się Watch Dogs. Być może fanów firmy ucieszy, że Assassin's Creed IV: Black Flag zadebiutuje na PS3/X360 2 dni wcześniej niż planowano, czyli już 29 października. Wersja na next-geny i PC zapowiedziana została na 22 listopada.
Oficjalny komunikat polskiego oddziału:
Cytat:Od początku projektu Watch_Dogs chcieliśmy stworzyć coś, co będzie synonimem gier następnej generacji. Biorąc to pod uwagę, podjęliśmy trudną decyzję o opóźnieniu premiery do wiosny 2014 roku.
Wielu z Was zapewne zapyta, "dlaczego akurat teraz?". Bardzo długo zastanawialiśmy się, czy chcemy opóźnić premierę, ale od początku wychodziliśmy z założenia, że jakość gry jest najważniejsza. Gdy zbliżała się data premiery, wszystkie elementy zaczęły się układać w całość, ale w ostatniej fazie produkcji zrozumieliśmy, że musimy dodać do gry ostatnie szlify i dopracować każdy szczegół, aby Watch_Dogs naprawdę zapadło w pamięć jako dzieło wyjątkowe.
Przy tej okazji chcemy podziękować Wam wszystkim. Bardzo dziękujemy za Wasze uwagi przesyłane za pomocą Internetu, przekazywane na targach, konferencjach prasowych i przy innych okazjach, w trakcie których mamy okazję z Wami rozmawiać. To dzięki Waszej pasji mamy siłę do tworzenia gier.
Nie możemy się doczekać, kiedy spotkamy się z Wami w Chicago na wiosnę. Wierzymy, że nasza gra spodoba się Wam tak, jak nam podoba się tworzenie jej.