Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Wersja do druku +- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl) +-- Dział: PlayStation 2 (PS2) - Gry (https://playstationforum.pl/forum-playstation-2-ps2-gry) +--- Dział: Game Corner (https://playstationforum.pl/forum-game-corner) +--- Wątek: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (/thread-metal-gear-solid-2-sons-of-liberty) Strony:
1
2
|
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - piotros - 04-03-2013 Właśnie przeszedłem pierwszego bossa... :-) Od razu po podpaleniu gry czuć różnice pomiędzy 1 a 2. Po pierwsze grafika, po drugie sterowanie. Na początku nie było tak źle, ponieważ grałem w cześć pierwszą, ale z początku trudno było mi się przestawić na inne sterowanie. Szkoda że nie ma misji treningowych tak jak w 1ce. Generalnie na razie mi się podoba ta cześć. Zobaczymy jak będzie później... Wysłane z Androida... :-) RE: Metal Gear Solid 2: Son of Liberty - Sandinista - 04-03-2013 Pierwszy boss, pierwszy boss...Olga? A więc zabrałeś się jednak za dwójkę :) Życzę powodzenia, bo może Cię zaskoczyć ta część zarówno pozytywnie jak i negatywnie. Czekamy na dalsze relacje. Odp: Metal Gear Solid 2: Son of Liberty - piotros - 04-03-2013 Dokładnie Olga. Stwierdziłem że będę jednak starał się kontynuować serię... :-) Zobaczymy jak pójdzie mi dalej... :-) Na razie oswajam się ze sterowaniem, bo zostało rozbudowane w stosunku do części 1. Wysłane z Androida... :-) RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - neku - 04-03-2013 (04-03-2013, 00:14)piotros napisał(a): ...po drugie sterowanie.Inne? Prócz możliwości strzelania z widoku fpp to wciąż to samo. Są jeszcze bardziej rozbudowane, jednakże tylko w edycji Substance RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - piotros - 06-03-2013 (04-03-2013, 18:48)neku napisał(a):(04-03-2013, 00:14)piotros napisał(a): ...po drugie sterowanie.[..]Inne? Prócz możliwości strzelania z widoku fpp to wciąż to samo. Są jeszcze bardziej rozbudowane, jednakże tylko w edycji Substance Inne. Tryb widoku z pierwszej osoby w jedynce uzyskiwało się wciskając a w dwójce wciska się R1. No i klawiszem trochę inaczej się operuje, ale to przez rozbudowany system walki i obrony w stosunku do jedynki. No i jeszcze to wyglądanie i strzelanie zza rogu... --- DODANE 05.03.2013 --- Wczorajsza sesja z MGS2 zaowocowała ukończeniem części na tankowcu i uwolnieniem MG. Rozpocząłem też część z Raiden'em... Zdziwiło mnie tylko, że na zakończenie części na tankowcu nie było żadnej walki z boss'em... ot tylko długi filmik... --- DODANE 06.03.2013 --- Wczoraj znowu pograłem Raiden'em, poznałem "Pliskin'a" i rozbroiłem 6 z 8 bomb, ale gra zaczęła mnie już usypiać, więc resztę zostawiłem sobie na później... Faktycznie jest to raczej film z przerywnikami, ale muszę przyznać, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty, bo jak się spojrzy na platformę przy słoneczku, to wygląda pięknie... RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Sandinista - 06-03-2013 Zachód słońca także zapamiętałem i wywarł na mnie wrażenie podobnie jak początkowe minuty na tankowcu, gdzie ładnie oddano warunki atmosferyczne. Zawsze jak się zabieram ponownie za dwójkę to lubię sobie pobiegać po pokładzie i pooglądać ten padający deszczyk. A jak blondasek, jakieś uprzedzenia ? RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - piotros - 08-03-2013 (06-03-2013, 22:48)Sandinista napisał(a): Zachód słońca także zapamiętałem i wywarł na mnie wrażenie podobnie jak początkowe minuty na tankowcu, gdzie ładnie oddano warunki atmosferyczne. Zawsze jak się zabieram ponownie za dwójkę to lubię sobie pobiegać po pokładzie i pooglądać ten padający deszczyk. Deszczyk na statku też był ładny, generalnie różnica pomiędzy MGS1 i MGS2 w grafice jest drastyczna. Widać, że twórcy dobrze wykorzystali możliwości PS2... (06-03-2013, 22:48)Sandinista napisał(a): A jak blondasek, jakieś uprzedzenia ? Blondasek, hmmm... ewidentny żółtodziób, w ogóle nie zorientowany o co biega. Ale poza tym jakichś uprzedzeń nie mam, przynajmniej na razie. Wczorajsza sesja zakończyła się rozbrojeniem wszystkich bomb łącznie z walką z Fatman'em. --- DODANE 08.03.2013 --- Podczas kolejnej sesji udało mi się dostać do zakładników i pogadać z jednym z nich, powalczyć z bratem Snake'a oraz w końcu dowiedziałem się, że Pliskin to Snake... Na koniec zobaczyłem po raz drugi w tej grze Metal Gear'a... Zwiedzanie drugiej platformy wiertniczej zostawiłem sobie na następny raz... RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Kraszu - 08-03-2013 (08-03-2013, 10:52)piotros napisał(a): Deszczyk na statku też był ładny, generalnie różnica pomiędzy MGS1 i MGS2 w grafice jest drastyczna. Widać, że twórcy dobrze wykorzystali możliwości PS2... Mam identyczne zdanie. Dwójka graficznie jest naprawdę ślicznie zrobiona, a w porównaniu z jedynką to wręcz przepaść. Pierwszy kontakt z tą częścią zrobił na mnie piorunujące wrażenie. W MGS2 grałem już po ukończeniu chociażby GOW, które przecież również ma znakomitą grafikę, a pomimo tego Metal zdołał mnie pod tym względem zachwycić. Szalejąca na pokładzie burza to było coś. Nawet jak dostałem się już do statku to podziwiałem szczegółowość otoczenia, samą postać Węża i ... panienki na plakatach, które można znaleźć w szafkach. RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - piotros - 09-03-2013 (08-03-2013, 12:36)Kraszu napisał(a): [..]Nawet jak dostałem się już do statku to podziwiałem szczegółowość otoczenia, samą postać Węża i ... panienki na plakatach, które można znaleźć w szafkach. Hehehehe... Też podziwiam szczegółowo panienki w szafkach i przy każdej z reguły było napisane "Konami's eye" czy jakoś tak. A najbardziej podobało mi się w Shell 1 core na poziomie B1 w kuchni był plakat Charlie's Angels z nowymi aniołkami na plakacie FHM... Jedna tylko rzecz mnie denerwuje w MGS2, a mianowicie jak podczas przechodzenia po łącznikach na zewnątrz platformy, zostanę spostrzeżony i włącza się alarm, to wystarczy wejść do jakiegokolwiek pomieszczenia i alarm się wyłącza. Jak dla mnie ewidentny bug w scenariuszu gry, który nie został przewidziany. Aczkolwiek ma to również i swoje dobre strony... --- DODANE 09.03.2013 --- Wczorajsza sesja była przez dłuższą chwilę kłopotliwa. Miałem dostać się do prezydenta, jednakże wcześniej musiałem zniszczyć generator prądu i nie mogłem znaleźć odpowiedniego szybu, żeby wstrzelić rakietę. Nawet po wszystkich podpowiedziach nie mogłem go dostrzec, ale finalnie po długim okresie czasu udało się... Powalczyłem sobie jeszcze z Vamp'em i wtedy zrobiłem sobie przerwę... Generalnie fabuła robi się interesująca po wyznaniach prezydenta... zobaczymy co będzie dalej... RE: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Kraszu - 09-03-2013 (09-03-2013, 11:22)piotros napisał(a): Miałem dostać się do prezydenta, jednakże wcześniej musiałem zniszczyć generator prądu i nie mogłem znaleźć odpowiedniego szybu, żeby wstrzelić rakietę. Nawet po wszystkich podpowiedziach nie mogłem go dostrzec (...) Z tego co pamiętam, to możliwe jest rozwalenie tego generatora z Nikity, oddając strzał z dwóch różnych miejscówek: 1 - pocisk kierujemy do szybu znajdującego się w pobliżu schodów (trzeba chyba wejść na jakieś podwyższenie, aby go dostrzec). 2 - strzał oddajemy z małego pomieszczenia, w którym są 2 kamery z karabinami reagujące na ruch. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Wszystko piszę z pamięci. |