28-07-2020, 16:11
Witam.
Od jakiegoś czasu mam następujące problemy:
1. Często nie może załadować mi się lista znajomych, skrzynka wiadomości lub trofea. Pomaga dopiero skonfigurowanie od nowa połączenia internetowego na konsoli.
2. Podczas gry sieciowej (Hunt: Showdown) czasami w lobby, a czasami w trakcie gry wyskakuje komunikat:
Gdy komunikat wyskakuje w trakcie grania, nie wyrzuca mnie z gry, muszę tylko nacisnąć OK i mogę grać dalej.
Problem występuję od czasu gdy dostawca Internetu kablowego wymienił mi modem na nowy. Zgłaszałem problem u dostawcy, ale technicy stwierdzili, że wszystko jest ok. Zresztą faktycznie na innych sprzętach nie mam problemu z Internetem.
Myślę, że to kwestia ustawień na stronie konfiguracyjnej modemu. Próbowałem już wyłączyć firewall, ale to nie pomogło. Na stronie PlayStation znalazłem informację:
Niestety nie wiem, o co w tym chodzi.
Może ktoś miał podobny problem?
Będę wdzięczny za porady.
Od jakiegoś czasu mam następujące problemy:
1. Często nie może załadować mi się lista znajomych, skrzynka wiadomości lub trofea. Pomaga dopiero skonfigurowanie od nowa połączenia internetowego na konsoli.
2. Podczas gry sieciowej (Hunt: Showdown) czasami w lobby, a czasami w trakcie gry wyskakuje komunikat:
Cytat:"Nie można nawiązać połączenia z serwerem w określonym czasie. Być może wystąpił problem z nawiązaniem połączenia z siecią albo sieć PlayStation Network lub serwer dostawcy usługi są tymczasowo zajęte".
(NW-31456-9)
Gdy komunikat wyskakuje w trakcie grania, nie wyrzuca mnie z gry, muszę tylko nacisnąć OK i mogę grać dalej.
Problem występuję od czasu gdy dostawca Internetu kablowego wymienił mi modem na nowy. Zgłaszałem problem u dostawcy, ale technicy stwierdzili, że wszystko jest ok. Zresztą faktycznie na innych sprzętach nie mam problemu z Internetem.
Myślę, że to kwestia ustawień na stronie konfiguracyjnej modemu. Próbowałem już wyłączyć firewall, ale to nie pomogło. Na stronie PlayStation znalazłem informację:
Cytat: Jeśli nie możesz się połączyć z PlayStation™Network
Jeśli korzystasz z PlayStation Network w biurze lub innym miejscu z udostępnioną siecią, zapora lub inne środki bezpieczeństwa uniemożliwiają połączenie systemu PS4 z PSN. Jeśli tak się stanie, sprawdź numery portów wymienione poniżej, które są używane do łączenia systemu PS4 z serwerami PlayStation Network.Komunikacja może być ograniczona w zależności od funkcji zabezpieczeń dostępnych w routerze lub oferowanych przez dostawcę usług internetowych. Przejrzyj instrukcję dołączoną do Twojego urządzenia sieciowego. O pomoc dotyczącą otwierania portów możesz też poprosić swojego dostawcę usług internetowych.
- TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480
- UDP: 3478, 3479
Niestety nie wiem, o co w tym chodzi.
Może ktoś miał podobny problem?
Będę wdzięczny za porady.