Yakuza 2 - problem z klubami
#1
Yoł. Od nie dawna w wolnym czasie gram w Yakuze 2. Tylko teraz mam problem ponieważ tkwię w martwym punkcie gry. Otóż:

Jestem w dużym mieście (po raz drugi) gdy uratowałem policjiantkę miałem nowe zlecenie. Musiałem iść do jakiegoś klubu gdzie mnie nie wpuszczono. Zmuszony byłem iść za kolorem różowym na mapie czyli do klubu SEGA gdzie ograłem jakiegoś kolesia w grę wideo (takie żołnierze z mieczami w wirtualnym świecie) Czytając w dolnej cześci ekranu w ramce dowiedziałem się, że chyba właśnie o to chodziło. Więc wychodzę z klubu SEGA a na mapie dalej mam tam zaznaczone, że muszę tam iść. Postanowiłem iść z powrotem do faceta gdzie mnie nie wpuszczono niestety nadal mnie tam nie chcą. Postanowiłem wróćić do klubu SEGA jednak po drodze pozbierałem mnustwo kluczy lezących na drodze. Na początku nie wiedziałem o co w tym chodzi z tymi kluczami do czasu gdy znalazłem te sejfy gdzie w każdej skrzynce coś się znajdowało (sorry nie w każdej) Na ulicy pogadałem z kilkoma facetami i nie wiem co dalej zrobić. Na mapie mam dwa punkty zaznaczone na różowo (klub) gdzie nie chcą mnie wpuśćić i (SEGA) gdzie już przecież ograłem tam faceta i popytałem tam kilku szczeniaków nic. Może ktoś grał z was tą grę? Jak tak to proszę o pomoc ponieważ nigdzie nie znalazłem poradnika do tej gry. Może ktoś z was wie co teraz mam robić? Z góry dziękuje za każdą radę Big Grin PoZdro
"Seks z żywymi ludźmi nie jest zbyt dobry, bo zawsze mogą wstać i sobie pójść." -J.D

"Kiedy widzę piękną dziewczynę , myślę o dwóch rzeczach. Pierwsza myśl: być miłym , Druga myśl: "Ciekawe, jak jej głowa wyglądałaby nabita na kij" - E.G
Odpowiedz
#2
Po pierwsze: klucze nie są potrzebne do pchnięcia fabuły. Ot, są tylko po to by zdobyć dodatkowe itemy. Po drugie: automaty (koleś, który rzucił Ci wyzwanie na automatach) są misją poboczną, a więc również nie potrzebną by poprowadzić historię dalej.

O ile dobrze pamiętam, koleś blokuje drzwi do klubu Mahjonng, tak więc, by tam wejść masz dwa sposoby. Pogadać z miśkiem blokującym drzwi jakieś 15 razy. Potem wyzwie Cię na pojedynek - pokonaj go i będziesz mógł wejść. Jeśli to nie poskutkuje, udaj się do klubu Sega (tam gdzie był dziadek grający na automatach.) i w prawej części lokalu, przy wejściu powinien być gostek przyglądający się tzw. Ufo Catcherom. Pogadaj z nim, a będzie chciał, abyś wyciągnął mu jakąś maskotkę. Potem pogadaj z nim jeszcze raz. Chodzi o to, że porwali mu kota i chce, żebyś pomógł mu go odzyskać. Wszystko raczej będzie powiedziane co masz robić i będzie zaznaczone na mapie. Nie pamiętam już dokładnie jak to wygląda, ale jeśli odbijesz mu zwierzaka to powinien Ci dać wejściówkę do klubu Mahjong. BTW. Jeśli zależy Ci na ukończeniu wszystkich misji pobocznych wskazane jest wybranie drugiego sposobu.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Yakuza - problem w Chapter 3 ze strażnikami Shinobido13 1 1973 23-05-2009, 10:29
Ostatni post: The Boss
  Yakuza 2 - gdzie znaleźć szafki do kluczyków? Rysk 0 1804 23-12-2008, 07:36
Ostatni post: Rysk

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości