Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 26-02-2017
Cześć,
1) Może mi ktoś potwierdzić że FPS nie zależą od szybkości karty pamięci? Bo chciałem kupić sobie kartę 128GB microSD i pod adapter memory stick pro duo, no i mam dylemat
2) Czy wam też nie wszystkie gry chodzą w stałym FPS? U mnie na 333mhz np taki Tomb Raider Legend potrafi przyciąć w niektóych misjach, np tej na pustyni
Liczba postów: 274
Liczba wątków: 25
Dołączył: 25-01-2015
Siemano.
1) Kup jakąś markową, podejrzewam, że obecnie produkowane są szybsze niż PSP potrafi obsłużyć

2) Nie mam pojęcia, poszukaj na youtube filmików do porównania ale raczej PSP nie jest tytanem wydajności i ścinki się mogą zdarzać.
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
Discord: Michal_burnout#5434
Królowa jest tylko jedna...
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 3
Dołączył: 11-06-2013
(04-06-2019, 10:21)Polkasa napisał(a): 2) Czy wam też nie wszystkie gry chodzą w stałym FPS? U mnie na 333mhz np taki Tomb Raider Legend potrafi przyciąć w niektóych misjach, np tej na pustyni
Nie chodzą i nigdy nie będą chodzić. Liberty City Stories ma taką słabą optymalizację, że praktycznie za każdym razem, kiedy zatrzymamy samochód i szybko ruszymy fpsy spadną poniżej 20, bo tak w tej grze zabija płynność efekt "dymu z kół"

To samo w Vice City Stories. W drugim mieście przy wesołym miasteczku jest tyle obiektów, że przechadzając się tamtędy widzimy klatkowanie, a nie płynną rozgrywkę. Identycznie jest w PRO EVOLUTION SOCCER przy wykonywaniu rzutów wolnych itp. Nie licz na stały klatkarz w grach na PSP.
PSP i tak nie wykorzysta prędkości kart szybszych niż te, które mają 10MB/s odczytu. A tak się składa, że obecnie nawet najbardziej badziewiaste karty micro SDHC mają ten odczyt znacznie większy.